maximus Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Witam pod koniec wrzesnia mam jechac do pewnej firmy do krakowa i tam bede robil swap silnika, ale powiedzcie mi znacie jakies firmy ktore czyms sie takim zajmuja?? moze gdzie indziej bedzie lepiej ale bede wdzieczny za info ps mialem miec swapa na 2,5 24V ale powolisie zastanawiam nad 2,8 :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 puz z beemki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 http://www.streetracing.pl/forum/viewtopic.php?t=45879 najlepiej przeglądnij to forum, i popytaj o tą firmę z krakowa. A nie lepiej byłoby zmienić auto, zwłaszcza że miałeś takie problemy z mocowaniem amortyzatora, i możliwe że w innych miejscach buda sypie się podobnie. Ja bym pogonił jak najszybciej to co masz, i szukał od razu 2,5 albo 2,8. Wyjdzie pewnie w tej samej kwocie co twoje po swapie,zwlaszcza że teraz nie masz klimy w aucie z tego co widziałem a obecnie klima w aucie to jednak podstawa, i ciężko bez niej żyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enzo Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Wlasnie ja krobisz swapa na 2.5, 2.8 to moim zdaniem nie ma sensu!!! Co innego jkabys wsadzal np. 3.0l Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maximus Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 znam wypowiedzi na temat swapa i kazdy ma swoje zdanie i ja tez auto ktorym jezdze bedzie jezdzic jeszcze ze mna pare ladnych dlugich lat, szczesliwych lat wiecie ten sentyment to musi byc to auto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 1 Września 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Września 2007 Jak wrzucisz 3.0 V8 z E34,albo 4.0 V8 to obiecuje,że przyjadę do Ciebie obejrzeć,stawiam wielką flache i będę Cie podziwiał. P.S. widziałem E36 z 4litrowym V8,miał wyciętą dziurę w masce i wystawał ładnie nad nią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek Opublikowano 1 Września 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Września 2007 Jak wrzucisz 3.0 V8 z E34,albo 4.0 V8 to obiecuje,że przyjadę do Ciebie obejrzeć,stawiam wielką flache i będę Cie podziwiał. P.S. widziałem E36 z 4litrowym V8,miał wyciętą dziurę w masce i wystawał ładnie nad nią. pewnie o Ognia chodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 2 Września 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Września 2007 zadne m30 wylacznie njlepiej M52 lub M54 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 2 Września 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Września 2007 Wlasnie ja krobisz swapa na 2.5, 2.8 to moim zdaniem nie ma sensu!!!Co innego jkabys wsadzal np. 3.0l bueheheh teraz Enzo żeś dowalił, 192 KM :mrgreen: wystarczy w zupełności do normalnej jazdy, :mrgreen: to najlepiej może od razu V12.... :?: bez przesady Maximus jak będziesz miał kasę to jest makik co to robi , profi już kilka takich swapów robił więc myślę że nie ma problemu, co prawda woli E30 ale E36 też da radę :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 2 Września 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Września 2007 a moze :party: uklon_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirek Opublikowano 2 Września 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Września 2007 jak sie bawić to sie bawić: http://www.conceptcarz.com/vehicle/z2292/default.aspx (5.8L) a jak jeszcze malo to pewnie uturbic mozna :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: a tak na powaznie ... to ja bym chyba wybral 2.8l ... tyle, ze juz w jakiejs nowszej budzie. ale rozumiem Twoj sentyment do auta pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enzo Opublikowano 3 Września 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Września 2007 Wlasnie ja krobisz swapa na 2.5, 2.8 to moim zdaniem nie ma sensu!!!Co innego jkabys wsadzal np. 3.0l bueheheh teraz Enzo żeś dowalił, 192 KM :mrgreen: wystarczy w zupełności do normalnej jazdy, :mrgreen: to najlepiej może od razu V12.... :?: bez przesady Maximus jak będziesz miał kasę to jest makik co to robi , profi już kilka takich swapów robił więc myślę że nie ma problemu, co prawda woli E30 ale E36 też da radę :mrgreen: Nie chodzilo mi tu o moc! E36 wystepowalo z silnikam i2.5l, 2.8l wiec lepie jspzredac to i psozukac takiej. Wyjdzie taniej. A 330i E36 nie bylo! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.