mexyk Opublikowano 1 Września 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Września 2007 Siemka, mam problem z zaworami klepia masakrycznie :cry: Dalem ,,mechanikowi,, do ustawienia wziol 4 dychy i dalej klepia :cry: Mowil, ze to nie klepia zawory tylko cos w glebiej a wszyscy znajomi, ze to zawory. Co moze klepac tak jak zawory (mocno) w silniku m20 12v ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzussmen Opublikowano 1 Września 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Września 2007 mogą klepać dźwigienki zaworowe a spowodowane to jest popychaczami . Sam nie wiem co może klepać głębiej niz zawory :shock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 1 Września 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Września 2007 Miałem 1.5roku E34 z tym motorem co Ty masz,z tego co wiem,to trzeba było wogóle nie ustawiać luzu,bo może być gorzej niż jest. Jak sobie klepią to niech klepią. Olej w silniku masz? Zmieniasz go czasami? A jak po regulacji? Nie straciła mocy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mexyk Opublikowano 1 Września 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Września 2007 Moc hmm ta sama Ogolnie to tak klepaly troszke ciszej pokrecilem ja pare razy do czerwonej skali i znowu zaczely ale jak dodaje gazu przy biegu to przestaja i znowu zaczynaja :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro Opublikowano 1 Września 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Września 2007 Czy masz zagazowane auto? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mexyk Opublikowano 1 Września 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Września 2007 Nie <bmw_3> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 2 Września 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Września 2007 jezeli klepia ci zawory to ich wogóle nie rószaj! lepiej jak klepia niż maja być zaciasne i wypala ci sie gniazda zaworowe! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mexyk Opublikowano 2 Września 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Września 2007 Ale ja nie chce zeby mi klepaly bo mnie wk.. to. Wiec sie chcem spytac jak to usunac zeby byla cisza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 2 Września 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Września 2007 Miałem 1.5roku E34 z tym motorem co Ty masz,z tego co wiem,to trzeba było wogóle nie ustawiać luzu,bo może być gorzej niż jest. Jak sobie klepią to niech klepią. Olej w silniku masz? Zmieniasz go czasami? A jak po regulacji? Nie straciła mocy? Patryk co Ty piszesz wogóle....................... Proponuje żebu ktoś jesli nie wie co pisac albo nie ma o tym pojęcia żeby się nie wypowiadał... W M20 JAK NAJBARDZIEJ REGULUJE SIę LUZ ZAWOROWY !!!! - bo po to jest tam regulacja - jesli wszystko jest ok to można sprawdzić prawidłowość luzu , powinno się to robic najlepiej po każdej zmianie oleju czyli ok co 10-12 tys km, meksyk pisanie że klepie to nic nie mówi, M20 ZAWSZE lekko klepią i faktycznie lepiej za luźno niż za ciasno, więc jeśli mechanik ustawiał luz - pod warunkiem że zrobił to dobrze - to znaczy że tak ma być :mrgreen: wpadnij kiedyś na spota to posłuchamy i sobię porównasz z innymi M20 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mexyk Opublikowano 3 Września 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Września 2007 Mowil cos, ze ustawil ciasniej niz ksiazkowo :? A spocik jakies taki wiekszy kiedy ? <bmw_2> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.