Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


zawory :(


Rekomendowane odpowiedzi

Miałem 1.5roku E34 z tym motorem co Ty masz,z tego co wiem,to trzeba było wogóle nie ustawiać luzu,bo może być gorzej niż jest. Jak sobie klepią to niech klepią. Olej w silniku masz? Zmieniasz go czasami? A jak po regulacji? Nie straciła mocy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem 1.5roku E34 z tym motorem co Ty masz,z tego co wiem,to trzeba było wogóle nie ustawiać luzu,bo może być gorzej niż jest. Jak sobie klepią to niech klepią. Olej w silniku masz? Zmieniasz go czasami? A jak po regulacji? Nie straciła mocy?

Patryk co Ty piszesz wogóle.......................

Proponuje żebu ktoś jesli nie wie co pisac albo nie ma o tym pojęcia żeby się nie wypowiadał...

W M20 JAK NAJBARDZIEJ REGULUJE SIę LUZ ZAWOROWY !!!! - bo po to jest tam regulacja - jesli wszystko jest ok to można sprawdzić prawidłowość luzu , powinno się to robic najlepiej po każdej zmianie oleju czyli ok co 10-12 tys km,

meksyk pisanie że klepie to nic nie mówi, M20 ZAWSZE lekko klepią i faktycznie lepiej za luźno niż za ciasno, więc jeśli mechanik ustawiał luz - pod warunkiem że zrobił to dobrze - to znaczy że tak ma być :mrgreen: wpadnij kiedyś na spota to posłuchamy i sobię porównasz z innymi M20

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...