Łukasz2000 Opublikowano 4 Września 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Września 2007 witajcie moi kochani, tyle się mówi o tym viscu, a ja mam następujący problem, czy może ktoś wytłumaczyć po czym poznać że visco jest zablokowane??????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bea i kondor Opublikowano 4 Września 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Września 2007 odpalasz silnik musi byc zimny po ok minucie nawet mnie dodajesz gazu i jak podmuch z wiatraka urywa glowe to jest zblokowane , :lol: znaczy wiatrak nie powinien sie wkrecac na obroty tak jak silni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz2000 Opublikowano 4 Września 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Września 2007 Wielkie dzięki, u mnie wiatrak kręci delikatnie na wolnych obrotach, także wszystko jest jak w najlepszym porządku raczej z tego wychodzi, Pozdrówka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 4 Września 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Września 2007 odpalasz silnik musi byc zimny po ok minucie nawet mnie dodajesz gazu i jak podmuch z wiatraka urywa glowe to jest zblokowane , :lol: znaczy wiatrak nie powinien sie wkrecac na obroty tak jak silni jak jest zablokowane to na zgaszonym silniku nie przekrecisz smigłem! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bea i kondor Opublikowano 4 Września 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Września 2007 tak tez , tylko ja np nie mam bimetalu w viscu i jak silnik nie chodzi to wiatrakiem mozna swobodnie krecic ale jak odpale to sie blokuje i chodzi caly czas ,bimetal sam w magiczny sposob zniknal, ale zmeczenie materialu moze tez spowodowac ze przestanie sie odkrztalcac i efekt ten sam badz zupelnie przeciwny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 4 Września 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Września 2007 tak przy zgaszonym silniku witrak chodzi swobodni! po odpaleniu wiatrak sie kreci ale on jeszcze nie jest załaczony! dopiero gdy bmw sie nagrzeje dostanie ciepła od chłodnicy wtedy powinno zalanczac sie vicso! a na zimny silniku sprawnym visco-nie zablokowane na stałe, pomimo tego ze sie kreci mozesz je zatrzymac przy chodzacym silniku! a że gdy odpalisz auto i wiatrak sie kreci to nie swiadczy o tym ze visco jest sprawne! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maximus Opublikowano 4 Września 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Września 2007 dokladnie moze ci sie nagrzac silnik dopiero np w korku np we wrocku to tez swiadczy o niesprawnym visco ale juz na innych postach obszernie pisalismy o tym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.