Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


BMW E-36 318i Visco


Rekomendowane odpowiedzi

odpalasz silnik musi byc zimny po ok minucie nawet mnie dodajesz gazu i jak podmuch z wiatraka urywa glowe to jest zblokowane , :lol:

znaczy wiatrak nie powinien sie wkrecac na obroty tak jak silni

jak jest zablokowane to na zgaszonym silniku nie przekrecisz smigłem!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak tez , tylko ja np nie mam bimetalu w viscu i jak silnik nie chodzi to wiatrakiem mozna swobodnie krecic ale jak odpale to sie blokuje i chodzi caly czas ,bimetal sam w magiczny sposob zniknal, ale zmeczenie materialu moze tez spowodowac ze przestanie sie odkrztalcac i efekt ten sam badz zupelnie przeciwny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak przy zgaszonym silniku witrak chodzi swobodni! po odpaleniu wiatrak sie kreci ale on jeszcze nie jest załaczony! dopiero gdy bmw sie nagrzeje dostanie ciepła od chłodnicy wtedy powinno zalanczac sie vicso! a na zimny silniku sprawnym visco-nie zablokowane na stałe, pomimo tego ze sie kreci mozesz je zatrzymac przy chodzacym silniku! a że gdy odpalisz auto i wiatrak sie kreci to nie swiadczy o tym ze visco jest sprawne!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...