kris22 Opublikowano 5 Września 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Września 2007 witam czy orientuje sie ktos ile kosztowało by zalozenie turba do 318is i cy silnik to wytrzyma bo mam ochote zinwestowac w autko. tylko mam obawy czy to wytrzyma. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 5 Września 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Września 2007 soft turbo da rade, cena hmm od kilku tys >? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maximus Opublikowano 6 Września 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Września 2007 najlepiej jakbys mial w 100% porobiony silnik bo pamietaj ze jak zalozysz turbo to automatycznie silnik bedzie musial wytrzymywac 3x wieksze warunki pracy. Najlepiej podjechac do mechanika (polecam jetronik we wrocławiu) i przetestuja ci za 250 zł cale autko i bedziesz wiedzial na czym stoisz. Ja bym od tego zaczol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iskra_Pszczyna Opublikowano 8 Września 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Września 2007 Nie wiem czy Ci sie to opłaca zakładać turbo, ponieważ profesjonalny zestaw soft turbo kosztuje 10-14 tyś PLNów :evil: a zawiera on: -turbosprężarkę -kolektor wydechowy pod turbo -intercooler z orurowaniem -większe wtryskiwacze -jeśli zachodzi konieczność-pompa paliwa -komputer typu piggy back- Greddy E-Menage lub Perfekt Power SMT6 -zawór upustowy -układ wydechowy lub tylko jego część z turbo do katalizatora -przydatne zegary ciśnienia doładowania oraz EGT (temp. spalin) -świece zapłonowe zimniejsze -do tego potrzeba uszczelki, złącza, przewody. Soft turbo to doładowanie rzędu 0.4-0.6 bara. Jeśli chcemy osiągnąć większe ciśnienie doładowania należy zakupić dodatkowo: -kute tłoki- od 1500 zł w górę -kute korbowody-od 1500zł w górę Wtedy można, w zależności od silnika, podnieść ciśnienie poziomu 1-1.5 bara. Więc jest to droga przyjemność ale jeżeli stać Cię na to to proszę bardzo. Pozdro <bmw> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 8 Września 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Września 2007 do is-a to jedynie co sie oplaca to soft turbo tu post od goscia ktorego sie pytalem o soft turbo do swojego is-a Sam jestem użytkowinikiem 220 konnego samochodu i nawet w trasie przydaje się taka moc. Turbosprężarki można praktycznie wyłączać stosując MBC (czyli łatwy w obsłudze zaworek regulujący ciśnienie doładowania). Jeżeli chce Pan uzyskać moc tylko do 200KM to wystarczy turbosprężarka t28 taką, jaką ja mam fabrycznie montowaną w swoim samochodzie. Koszt nowej to ok. 2800zł, używana w bdb stanie ok. 1800zł. Jest to łatwy do instalacji, solidny i powszechnie stosowany model. Nażelało by odrazu wymienić wtryski na ok. 370cc, założyć intercooler. Nowe pod te turbo kosztują ok. 1000zł, ale można kupić używany za ok. 400zł, ja nawet posiadam jeden na sprzedaż. Dochodzą do tego jeszcze przerobienie kolektora pod turbo (koszt ok. 100zł-150zł). I założenie downpipe pod reszte uk. wydechowego (ok. 150zł). Można też założyć chłodniczkę oleju chłodzącego turbo, która nie jest również kosztowna. Co do elektorniki, dobrze jest założyć chip z nowymi mapami (koszt chipu z wgraną mapą to ok 450zł z instalacją). Właśnie często dzięki chipowi można ustawiać konkretną mape, która będzie sterowała turbosprężarką dla jazdy na codzień, jazdy sportowej, i jazdy bez limitu (na max. osiągach). Całkowity koszt to ok. 5000-6000zł, jeżeli wszystko ma być sprawne i ma służyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.