Koniu Opublikowano 12 Września 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Września 2007 Kupiłem pompę paliwa na allegro koleś mówił że nie ma różnicy czy pompa jest do 2.5 litrowego silnika i 1.8is (takiego właśnie posiadam) no i założyłem ją i przy silniku jak jest wąż który dostarcza paliwo wylatuje z niego paliwo jest jak sikawka jakby było za duże ciśnienie jest dobrze zakręcone ale i tak leci !! powiedzcie mi koledzy i koleżanki czy inne ciśnienie pracy ma pompa od 2.5 i do 1.8is ?? ponieważ moim zdaniem za duże ciśnienie i dlatego przez to wylatuje !! proszę o szybką pomoc !! Pozdrawiam BMW 4 LIFE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 12 Września 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Września 2007 mysłe ze tak 2.5 ma wiecej koni wiec potrzebuje pompe o wiekszej wydajnosci! a paliwo ci ucieka zasilajacym czy powrotem! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 12 Września 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Września 2007 podj nicka z allego tego goscia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beryl Opublikowano 12 Września 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Września 2007 Jest jeszcze chyba regulator ciśnienia i powrót paliwa do baku. Może to nie działa. Od 2,5 na pewno jest wydajniejsza, ale niektórzy specjalnie wkładają wydajniejsze pompy, żeby mieć szwunka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Koniu Opublikowano 12 Września 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Września 2007 Zasilającym !! nie wiem co jest bo sika ostro odłączyłem pompę i jeżdżę na gazie !! Nick z allegro "jendrys78" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beryl Opublikowano 12 Września 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Września 2007 podj nicka z allego tego goscia pewnie nataliafs chociaż napisał, że gość to pewnie facet. Ludzie piszą różne głupoty, tylko po to, żeby pozbyć się towaru Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 12 Września 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Września 2007 koles jest wiarygodny czasami ma ciekawe rzeczy, moze regulator cisnienia jest kaput Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Koniu Opublikowano 12 Września 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Września 2007 Jest to orginalna pompa od bmw tylko że od 2.5 litrowego ale jak pytałem gościa to mówił że nie ma różnicy między pompami że każda jest taka sama !! ale czy na pewno ?? [ Dodano: 12 Wrzesień 07, 22:14 ] a gdzie jest ten regulator albo jak go można przestawić na takie parametry jakie powinny być u mnie w ISie !! co do kolesia to spoko kontakt lux i w ogóle ale czemu tak jest ;/ od czego zacząć co sprawdzić co kupić ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beryl Opublikowano 12 Września 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Września 2007 a gdzie jest ten regulator albo jak go można przestawić na takie parametry jakie powinny być u mnie w ISie !! to taka mała membranka (bardzo droga) przy listwie wtryskokwej - lubi nawalać. A wcześniej jak było na benie, czy nie było bezyny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Koniu Opublikowano 12 Września 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Września 2007 wcześniej było gitara nie miałem tego problemu póki pompa się nie zatarła (zamiennik) więc postanowiłem kupić orginalną używkę !! na allegro z tego co widzę to te regulatory tak 70zł latają ale nie ma do mojego modelu ;/ muszę jutro w motoryzacyjnym u mnie w mieście zobaczyć bo nie mam pojęcia czemu tak się stało bo od tego jak pompa się popsuła nie jeździłem autem aż do tej pory jak kupiłem nową !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 12 Września 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Września 2007 do 318is o 325 regulator powininen dawac chyba 3 bary, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beryl Opublikowano 12 Września 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Września 2007 i przy silniku jak jest wąż który dostarcza paliwo wylatuje z niego paliwo jest jak sikawka jakby było za duże ciśnienie mi się wydaje, że jak jest dobrze skręcone to i 10 barów nie wyleci. Może coś sknociłeś przy tych wężykach? :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 12 Września 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Września 2007 moze pompa syfy z baku zaciagnela i sie filtry pozapychaly lub powrot no nie wiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Koniu Opublikowano 12 Września 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Września 2007 Jutro muszę do mechanika podjechać bo sam tego nie zrobię raczej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 12 Września 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Września 2007 a to ci leci przy zbiorniku na krucicu? [ Dodano: 12 Wrzesień 07, 22:34 ] to tak jak beryl pisze dałas z czyms ciała! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Koniu Opublikowano 12 Września 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Września 2007 leci mi pod maską !! z pod zbiornika płynu hamulcowego idą dwa węże jeden cofający drugi zasilający i z zasilającego mi tryska paliwo !! a tym sie nie bawiłem dopiero jak zaczęło lecieć to przykręciłem wężyk mocniej i nadal to samo !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 12 Września 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Września 2007 pewnie ta pompa lepiej pompuje i powstał wyciek! ale to chyba masz cos z ukłdem paliwowym a nie pompa! regilator powinien regulowac cisnienie a reszta z powrotem do zbiornika! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beryl Opublikowano 12 Września 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Września 2007 ale to chyba masz cos z ukłdem paliwowym a nie pompa! no pewnie. Nowe opaski i musi trzymać :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Koniu Opublikowano 12 Września 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Września 2007 ale na wcześniejszej pompie było ok więc czemu jest tak na tej jutro moja bunia musi jechać do lekarza nie ma co Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 12 Września 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Września 2007 moze miałes juz jakis wezyk w kiepskim stanie dostał wiekszego cisnienie i go rozwałiło! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Koniu Opublikowano 12 Września 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Września 2007 No jutro wymienię węże te od zasilania i cofania paliwa !! nowe zaciski i zobaczymy !! jeśli nadal tak będzie to nie wiem przy wymianie węży jest gdzieś coś z czym mogę sobie nie poradzić ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 12 Września 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Września 2007 uzywaj wezy cisinieniowych i odpornych na paliwo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Koniu Opublikowano 12 Września 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Września 2007 spoko pojadę do motoryzacyjnego i takie kupię !! Dzięki za pomoc jutro napiszę czy już jest ok !! pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.