Skocz do zawartości


Jak najlepiej byloby podniesc przod o jakies 5cm ?


Rekomendowane odpowiedzi

hm... widzisz ale problem polega na tym ze mam jakies zolte czyli swiadczy to o tym ze autko bylo obnizone a nie wiem o ile ,lecz o przeszkody wys.5-6cm hacze spodem i tez nie chce go podniesc za duzo.Tak wiec chce to jakos wyposrodkowac aby i ladnie wygladalo i nie haczylo spodem i zderzakiem o np. osiedlowe pagorki lub progi na jezdni. :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja tak samo stoi i nie przeszkadza mi to. Może przez to,że miałem kiedyś escorta 5cm od ziemi i nauczyłem sie jeździć tak,żeby w dziury nie wjeżdżac itd. Ale wogóle to nie wygląda na zglebioną. Normalnie wciśniesz ręke między koło przednie a błotnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Profil opony to 185/55,ale wczesniej bylo ciut wyzej 195/55 i tez byl lipton bo skoro przeszkoda nie do pokonania sa progi i gorki zwalniajace ruch na ktorych musze praktycznie do zare sie zatrzymywac i ruszac z jedynki to czasem uda sie przejechacbez obcierania,a tragedia jest juz jak w aucie sa 3-4 osoby,a moze to byc tez wina amortyzatorow ze on tak cholernie nisko siedzi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heh 185x55 to chyba troche za mało jak na e36 , nie jestem pewien ale

chyba standard to było 195x65 ?

Z tego co widac na zdjeciach to masz obnizenie w okolicach -40 ewentualnie -60 ale

sporo ludzi jezdzi z taka gleba i nic im sie specjalnie nie dzieje , problem moim zdaniem

to za niskie opony , poszukaj jakich 205x55 albo 195x65 to auto pojdzie do góry <bmw>

Jesli chodzi o amory to nie maja one wpływu na wysokosc auta maja słuzyc jedynie

do wytlumienia sprezyny , chociaz widziałem juz przypadek jak gosciu zalozył

do sportowych amorów (krotkich) seryjna sprezyne :lol: no i auto poszło do góry

tyle ze amory wytrzymały tydzien czasu i sie rozszczelniły <bmw_1>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mordulec dzieki za kalkulator,po wpisaniu rozmiaru zalecanego przez producenta w zaminnikach zalecnych do 2% moje sie nie znalazly .Jak kupowalem to autko to mialo juz zalozone z prozdu nizszy profil niz firmowe zalecenia,moze akurat tu tkwi przyczyna jak mowicie,ze inne Bmki z tym obnizeniem prawidlowo funkcjonuja.

Maximus to jest M43 ,a jakby to byla miska olejowa to juz by jej dawno nie bylo hehe,a tak na marginesie to jak haczyl to o jakas metalowa oslone gdzies pomiedzy skrzynia a silnikiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiesz co tam jest jakas taka metalowa oslona kwadratowa badz prostokatna i np kumpel w e36 sedanie 325tds juz jej nie ma czyli postaral sie bardziej. Dzisiaj sam z ciekawosci zobacze od spodu co to moze byc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

witam! dołączam się do pytania, dziś właśnie stałem się posiadaczem tego cuda:

http://allegro.pl/item252...cja_alu_18.html

jednak zawieszenie jest stanowczo zbyt niskie, więc zdecydowałem zmienić sprężyny na standardowe, czy kupno używanych sprężyn to jakiekolwiek ryzyko?

gdzie oprócz allegro szukać takich sprężyn? :)

jakie opony maksymalnie można wsadzić na felgi 18" bez obcierania o nadkola?

nie chodzi mi o tabelowy odpowiednik profilu standardowych kół, tylko poprostu żeby miały tak wysoki profil jak się da

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tak, dziś pytałem w zakładzie specjalizującym się w zawieszeniach, koszt wymiany dobrego sportowego na gorsze standardowe, w moim przypadku 2500 :)

za tyle, żeby zmienić dobre na gorsze to już raczej odpuszczę sobie tą możliwość wjeżdżania na wysokie krawężniki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heh widze że miałeś podobny problem jak ja ( jeździłem prawie po asfalcie ) trzeba sprawdzić jakie masz amory i sprężyny (mocowania) u mnie obeszło się bez kąbinacji i jedynie co to wymieniłem sprężyny od wersji 2.5(wzmocnione ) i amory na sachs i wyżej w moim przypadku ( z ręką na sercu ) o około 7 cm wcześniej miałem zwykłe amory ale sprężnyn sportowe które po przejechaniu 200 km pękły mi :P pozdrawiam

[ Dodano: 9 Październik 07, 19:11 ]

ps 2500 zł?? to co to za warsztat?? kpl amorów sachs + sprężyny 1150-1300 najtansze znalazłem w sklepie łodzi namiary u mnie dodam że sklep solidny doradzi co i czy można wymienić :) sprawdz jedynie jaką wersje mocowania masz sprężyń i tyle u mnie było sportowe zawieszenie a jak się okazało to jedynie sprężyny obniżające + wzmocnione amory _ także dla mnie 2500 zł to lekka przesada jak dla mnie bo nawet jakbyś miał zmieniać zaczepy to i tak wyjdzie poniżej 2000 zł pozdrawiam

ps 3 jeśli masz tak jak piszesz żółte sprężyny lub amory to mocowania masz zwykle czyli bezproblemowa wymiana ( chyba że masz niewiesz jakieś sprężyny i amortzatory żadko spotykane ) :P

[ Dodano: 9 Październik 07, 19:15 ]

a jeszcze jedno BatonMW kto ci powiedział że niemoże być inaczej zamontowane ?? kiedyś robiliśmy e30 i się okazało ze sprężyny zwykłe a amory sportowe :P mówie z doświadczenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ps 2500 zł?? to co to za warsztat??

kpl amorów sachs + sprężyny 1150-1300 najtansze

no właśnie, warsztat grabiszyńska/zaporowska na nasypie

skoro sachs jest taki tani, to być może oni sprawdzali oryginalne bmw? dlatego drogo?

w sumie nie mówiłem jakiej chcę mieć firmy, a prosiłem o "normalne,dobre" a nie "super,drogie" :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...