mexyk Opublikowano 18 Września 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września 2007 Siemka mam zalamke na maxa :cry: Mialem problem tak myslalem z zaworami zreszta pisalem juz na forum ;/ Bylem u mechanika ktory nasluchila, nasluchiwal i mowil ze to w silniku cos nawala glembiej, pojechalem do innego i to samo cos mowil ze to wal i panewki do wymiany. Sam juz nie wiem co moze stukac tak jak zawory ale dosyc glosno ? (postaram sie nagrac dzwiek jak pracuje silnik) I ile np by kosztowala naprawa tego, pozdrawiam. <bmw_2> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enzo Opublikowano 18 Września 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września 2007 niepolacalne... Lepiej kupic caly silnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mexyk Opublikowano 18 Września 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września 2007 Ciekawe z kad wezme taki silnik ;/No i za jaka cene Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bilii Opublikowano 18 Września 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września 2007 jak chcesz to mam tylko ze 2300 m-20 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 18 Września 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września 2007 witam!~zawory to nie moga byc by tak glosno nie waliły! ja kupiłem niedawno silnik m20b25 2.5 12v za 1tys! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mexyk Opublikowano 18 Września 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września 2007 No wlasnie jak bym mial wymieniac ten 2.0 12v i chcialbym wrzucic np 2,5 12v to co musze zmienic ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 18 Września 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września 2007 tylko ze 2.5 jest ciezko znalesc silnik ja szukałem 2tyg., a 2.0 jest ich duzo! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mexyk Opublikowano 18 Września 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września 2007 No ale fakt faktem wolal bym juz wstawic 2,5 te pare koni piechota nie chodzi a sie przydadza Wiec co bym musial zmienic zeby wrzucic ten 2,5 do siebie zamiast 2.0 bmw_beer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 18 Września 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września 2007 miałem e34 2.0, teraz mam 2.5 jest bardzo duza roznica! napewno jest inny komputer sterujacy, weze chłodnica powinno wszystko pasowac, przepływomierz chyba jest inny, i zalezy pozniej czy silnik jest od e30 czy e34 bo lapy od silnika sa inacze mocowane, i miska olejowa jest inna, w e34 2.5 miarka oleju wchodzi w miske a w e30 w blok! blok jest ten sam tylko zaslepka wchodzi! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mexyk Opublikowano 20 Września 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Września 2007 Myslalem nad wstawieniem 3,5L silnika. Czy skrzynia, wal, most wytrzymaja ?? No i czy skrzynia podejdzie pod ten silnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 20 Września 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Września 2007 pewnie nic nie bedzie pasowało! napewno skrzynia,most,i wał sa inne a gdzie reszta! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 20 Września 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Września 2007 na temat m30 bylo juz cos wspomniane na forum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.