rychu1976 Opublikowano 19 Września 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Września 2007 zaczęła mi wyć pompa wspomagania co to może być <bmw_3> <bmw> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nibiru Opublikowano 19 Września 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Września 2007 Zepsuła się lub zabrakło oleju do niej...albo wymiana albo regeneracja pompy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rychu1976 Opublikowano 19 Września 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Września 2007 problem w tym że olej jest i pieni się pytanie_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loki Opublikowano 19 Września 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Września 2007 ciągnie na stronie ssawnej oleju powietrze sprawdź wężyk dochodzący tylko nie wiem który to jest sprawdź czy nie kapie w okolicy pompy jakiś olej mi rozszczelniła sie przy samym wałku regeneracja raczej nie wchodzi w rachubę kupiłem inna za100 młodsza i działa bez zarzutów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba156 Opublikowano 19 Września 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Września 2007 prawdopodobnie zatarly sie lopatki lub poszla uszczelka lub ornig w srodku papy.dlatego pompa wyje bo mieli plyn w sobie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 19 Września 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Września 2007 to ja powiem tak: skoro cos sie dzieje z pompa wspomagania wymieniaj i nie czekaj. Koszt niewielki - uzywana to ok 150 pln. Jesli pompa siadzie na dobre zaciera sie kolo napedowe po ktorym toczy sie pasek (napedza min. pompe wody) i robi sie problem. Po zerwaniu paska siada rowniez ladowanie akumulatora -> tak wiec z rozwalona pompa wspomagania (w sensie zatarta) zbyt daleko dojechac sie nie da. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 20 Września 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Września 2007 Ja w swojej pompie mialem podobnie Nawet przy lekkim obróceniu kierownicą słychać ją było bardzo a olej pienił sie i buzował. Reakcja z mojej strony była natychmiastowa i okazało sie ,że olej stracił juz swoje właściwości.2 krotnie płukałem układ i samą pompę wspomagania i było w nim dużo "smoły"a nie oleju. Płukanie układu i wymiana oleju zdała egzamin i problem ustąpił ale gdybym to zaniedbał to pompa byłaby do wymiany,więc nie ma co zwlekać. [ Dodano: 20 Wrzesień 07, 06:59 ] pienienie i buzowanie nie było efektem żadnej nieszczelności w układzie-przynajmniej w moim przypadku. Radziłbym wymienić olej i przepłukać układ jeśli nigdy tego nie robiłeś i objawy masz od niedawna lub odrazu wymienić pompę jeśli mimo prawidłowego poziomu oleju w zbiorniczku znacznie pogorszyło sie działanie wspomagania-ciężko obracać kierownicą zwłaszcza na postoju z włączonym silnikiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rychu1976 Opublikowano 20 Września 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Września 2007 dzięki wszystkim za pomoc wymieniłem olej i dokręciłem dwie śruby i wszystko gra :party: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łazik Opublikowano 22 Września 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Września 2007 moja wyje trzy lata i jeżdzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.