Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat

BMW-e 30 z 90 roku

Rekomendowane odpowiedzi

jestem laikiem i być może coś palnę : jest to jakiś tam okres który pozostał do przegladu lub wymiany oleju : zielone jeszce można a czerwone informują, ze zbliża sie przegląd

Jako ze jestem laik to jeżeli źle powiedziałem to sorki :oops:

dzieki serdeczne. mam jeszcze jeden problem. jak jade w dluzsza trase,to mi silnik sam gasnie ele jeszcze auto sie toczy,wbijam wtedy trojke,lub dwujke i odpala ponownie-zna ktos moze przyczyne tych dzialan bmw. juz wymienilem sporo rzeczy,ale nadal cos jest nie tak. czasami nawet krece zaplonem,dym z rury idzie ale z odpalenia nici,ale poczekam pare minut i zaraz pali odrazu-prosze o pomoc,bo juz mam dosc wydawania kasy u mechanikow. z gory serdeczne dzieki. pozdrawiam.

czy ktos wie do czego sluza kontrolki pod predkosciomierzem jest ich chyba 7 prostokatnych i ostatnie dwie to czerwone....bo raz u mnie swieca a raz wogule nie.

Kontrolki rzeczywiście służą do wyznaczania terminu zbliżającego się przeglądu. Są 3 kolory - zielony / żółty / czerwony :wink: Zwykle "inspekcje" kasuje zakład wymieniający olej. Można to również zrobic samemu <bmw_2>

mam jeszcze jeden problem. jak jade w dluzsza trase,to mi silnik sam gasnie ele jeszcze auto sie toczy,wbijam wtedy trojke,lub dwujke i odpala ponownie-zna ktos moze przyczyne tych dzialan bmw. juz wymienilem sporo rzeczy,ale nadal cos jest nie tak. czasami nawet krece zaplonem,dym z rury idzie ale z odpalenia nici,ale poczekam pare minut i zaraz pali odrazu-prosze o pomoc,bo juz mam dosc wydawania kasy u mechanikow.

Może najpierw napisz co już wymieniłeś - będzie łatwiej (metodą eliminacji) dojśc do źródła problemu :wink: <bmw_2>

Pozdr.

mariusz27 napisał/a:

czy ktos wie do czego sluza kontrolki pod predkosciomierzem jest ich chyba 7 prostokatnych i ostatnie dwie to czerwone....bo raz u mnie swieca a raz wogule nie.