mariusz27 Opublikowano 23 Września 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 czy ktos wie do czego sluza kontrolki pod predkosciomierzem jest ich chyba 7 prostokatnych i ostatnie dwie to czerwone....bo raz u mnie swieca a raz wogule nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lapa Opublikowano 23 Września 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 jestem laikiem i być może coś palnę : jest to jakiś tam okres który pozostał do przegladu lub wymiany oleju : zielone jeszce można a czerwone informują, ze zbliża sie przegląd Jako ze jestem laik to jeżeli źle powiedziałem to sorki :oops: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz27 Opublikowano 23 Września 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 dzieki serdeczne. mam jeszcze jeden problem. jak jade w dluzsza trase,to mi silnik sam gasnie ele jeszcze auto sie toczy,wbijam wtedy trojke,lub dwujke i odpala ponownie-zna ktos moze przyczyne tych dzialan bmw. juz wymienilem sporo rzeczy,ale nadal cos jest nie tak. czasami nawet krece zaplonem,dym z rury idzie ale z odpalenia nici,ale poczekam pare minut i zaraz pali odrazu-prosze o pomoc,bo juz mam dosc wydawania kasy u mechanikow. z gory serdeczne dzieki. pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...