K@mil Opublikowano 23 Września 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 Witam serdecznie. P najblizszym czasie musze zmienic zawieszenie w aucie,czyli amortyzatory itp. Chce rowniez obnizyc auto. to wymiana razem ze sprezynami. Przy zakupie trzeba oczywiscie podac model i silnik. ja mam 318 wiec oczywiscie wystarczy to,tylko ze chodzi mi o to ze z czasem chce zmienic silnik na 2.8 :twisted: .... Ale napewno zmiana zawieszenia bedzie predzej. Czy jest roznica gdy kupie do 1.8 a puzniej beda one siedzialy na 2.8. czy wytrzymaja one czy lepiej kupic odrazu na 2.8 ? Jest jakas roznica montazu ? rozstawu srub czy cos co wplywa ze musza byc inne? Serdecznie pozdrawiam <bmw_2> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 23 Września 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 Zawieszenie zrób i tak - a zmianę silnika zamień za zmianę auta - za dużo zmian bebechów auta - tak myślę :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 23 Września 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 Witam serdecznie. P najblizszym czasie musze zmienic zawieszenie w aucie,czyli amortyzatory itp. Chce rowniez obnizyc auto. to wymiana razem ze sprezynami. Przy zakupie trzeba oczywiscie podac model i silnik. ja mam 318 wiec oczywiscie wystarczy to,tylko ze chodzi mi o to ze z czasem chce zmienic silnik na 2.8 :twisted: .... Ale napewno zmiana zawieszenia bedzie predzej. Czy jest roznica gdy kupie do 1.8 a puzniej beda one siedzialy na 2.8. czy wytrzymaja one czy lepiej kupic odrazu na 2.8 ? Jest jakas roznica montazu ? rozstawu srub czy cos co wplywa ze musza byc inne? Serdecznie pozdrawiam <bmw_2> Nie wiem czy robiles wywiad ale bankowo musisz wymienic wtedy hamulce jesli masz nie wentylowane zawieszenie skrzynie podobno. Nie oplaca sie z 4cyl na 6cyl...ssprzedasz te auto i za te siano co chcesz wladowac znajdziesz nie dosc ze na r6 to nadodatek moze lepszej feli z klimatronikiem i pelnym kompem.. moim zdaniem bardziej oplacalne i logiczne.. wystarczy poszukac troche. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K@mil Opublikowano 24 Września 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Września 2007 tylko ze jest glupia sprawa. Nie mieszkam juz w polsce, sprowadzic i przerejstrowac auto sie w tym kraju nie oplaca.Moje auto wyszlo 25 tys za 328 musze zaplacic lekko ponad 60...Kupic w polsce i jezdzic na PL nie moge... I dlatego mysle nad przekladka. Kupic rozbitka i przelozyc wszystko a reszte co brakuje dokupic i moge sie zalozyc ze taniej mi takie cos wyjdzie niz .... :roll: Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafikone Opublikowano 26 Września 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 No raczej ze rozbita i wziasc co sie nadaje ja kupilem 328 e36 bardzo rozbita ale z dobrym silnikiem i osprzetem za 2000 zl <wow> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K@mil Opublikowano 27 Września 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Września 2007 no i o to chodzi 8) a sam szukales czy jak ? ile czasu to zajelo ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 27 Września 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Września 2007 za 328 musze zaplacic lekko ponad 60... :shock: skąd ta cena? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 27 Września 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Września 2007 za 328 musze zaplacic lekko ponad 60... :shock: skąd ta cena?moze kolega mowi o e46..lol niewiem chyba ze tam po przeliczenu sie taki kwoty robia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K@mil Opublikowano 27 Września 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Września 2007 Panstwo nie jest w unii. Ceny sa przylozone do zarobkow. Mowa o E36 :roll: i tu jest ten zonk... Poprostu maja swoje zboczenia a nic nie da sie zrobic... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 27 Września 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Września 2007 czyli co zarabia sie np. wiecej niz w irlandi/wk brytani? bo jak tam sie prawie 6 razy wiecej zarabia to ile u ciebie bo jak wiecej po przeliczeniu na zlotowki to jade tam na slepo do pracy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 27 Września 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Września 2007 wracajac do tematu jak daszzawieche z z 318 a pozniej wsadzisz 328 to tak nie za bardzo, po pierwsze 328 jest ciezsze i wtedy auto bardziej siadzie i amory dostana po drugie do 328 potrzebne sa dobre hamulce, te z 318 sa za slabe pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K@mil Opublikowano 28 Września 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Września 2007 czyli co zarabia sie np. wiecej niz w irlandi/wk brytani? bo jak tam sie prawie 6 razy wiecej zarabia to ile u ciebie bo jak wiecej po przeliczeniu na zlotowki to jade tam na slepo do pracy. Nie wiem ile zarabiaja w irlandi ani w wk brytani. Srednio za godzine jest 50-70 PLN zdarza sie ze mniej i wiecej. a co do hamulcow to wiem. Ale najbardziej mnie intrygowalo czy poprostu mozna te do 328 zalozyc na 318. I odpowiedz juz jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szczepan_ Opublikowano 29 Września 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Września 2007 Hamulce to jest tak na prawde maly pikus... jak wsadzisz taki silnik to licz sie z tym ze bardzo mocno dociazysz auto z przodu, czyli tylek bedzie o wiele lzejszy i stracisz legendarne wrecz wywazenie BMKi.. i niestety czeka Ci dociazanie tylu zeby nie wylatywac na kazdym zakrecie na chodnik bo si ew koncu piesi obraza <bmw_3> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K@mil Opublikowano 29 Września 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Września 2007 a nie wystarczy zawieszenie od 328.... ? Kasta jest chyba taka sama i wazy tyle samo... Jedynie roznii sie waga czesci... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szczepan_ Opublikowano 29 Września 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Września 2007 no cos by dalo napewno. ale wiem ze jak do E30 wstawiaja silniki np 3,5 litra to to juz jest autko tylko do driftu bo dupa leciutka i ucieka raz dwa, znajomy tak skasowal E36. za ciezko z przodu za lekko z tylu i wypadl z drogi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 29 Września 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Września 2007 M30 to jakies 143 kg w porwnaniu do M40-M43 okolo 80 kg :> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K@mil Opublikowano 30 Września 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Września 2007 Duze rzeczy wyjdzie w trakcie... Jedno z wazniejszych bedzie znalezc auto takie jakie potrzebne. :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.