Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


E36 wyciek m42 is lokalizacja i zrobienie


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

Temat juz byl poruszony sam w nim bralem udzial ale nie moge odszukac.

A wiec wczesniej jakis mechanik mi mowil ze to uszczelniacze zimeringi ale ostatnio jak robilem zawieszenie goscia sie pytalem czy moze okreslic z kad to cieknie i powiedzial ze wlasnie z uszczelki nr 4

30320_p.png

Rozmowa w podobnym temacie dotarla do miejsca gdzie ktos stwierdzil ze trzeba przy tym glowice sciagac czy cos takiego. Teraz moje pytanie jak jest naprawde, co musze sciagnac aby to wymienic, czy ta uszczelka jest brana na jakas specialna paste zeby bokami nie cieklo czy jak?

Czy wystarczy sciagnac gorny dekiel oslony rozrzadu czy dolny jednak tez? wyciek otyle sie nasilil ze zbiera sie w kropelke na samym dole na czujniku i chyba kapie mam oslone wiec nie widac i oleju ubywa. da sie jezdzic ale chce miec to zrobione wiec czekam na sugestie.

[ Dodano: 26 Wrzesień 07, 10:38 ]

znalazlem taki opis tylko po niemiecku wiec nie kminie ale po zdjeciach widze ze ta uszczelka sie nigdzie z niczym nie laczy i dalo by rade ja wymienic

http://www.bmw-syndikat.de/bmwsyndikatfotos/topic.asp?TOPIC_ID=2723

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a zeby nie zasmiecac forum, to mam pytanie apropo is'a, a mianowicie jak otworzymy kurek wlewu od oleju przy pracujacym silniku to powinno chlapac, czy nie, bo w vanosie to nie chlapie, po drugie jak odróżnic budowe zewnatrzna silnika is'a a zwyklej 318 i po trzecie, jaka jest oznaka wysluzonego silniczka is'a?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

is tez nie chlapie

is jest na 2 razy wiekszy dekiel niz inne jednostki 1 litrowe bo ma 2 walki zobacz w mojej galeri

wysluzony is... silnik to silnik karzdy ma takie samoe objawy. braz sprezania , kulawy nierowna praca , chalasujacy rozrzad itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zmieniałem wszystkie te uszczelki i simerinigi i trzeba było jedynie ściągnąć pokrywę zaworów, ale głowicę zostawiasz na swoim miejscu. Za komplet uszczelek (ASO) z robotą 360zł. Ja mam m43 ale widzę, że i is jest podobnie.

P.S. Co do pasty to na pewno smarowali uszczelki pokrywy rozrządu, ale czy akurat tą nr 4 to nie pamiętam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zmieniałem wszystkie te uszczelki i simerinigi i trzeba było jedynie ściągnąć pokrywę zaworów, ale głowicę zostawiasz na swoim miejscu. Za komplet uszczelek (ASO) z robotą 360zł. Ja mam m43 ale widzę, że i is jest podobnie.

P.S. Co do pasty to na pewno smarowali uszczelki pokrywy rozrządu, ale czy akurat tą nr 4 to nie pamiętam.

o spoko dzieki, a same uszczelki ile by wyszly?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...