Gość Opublikowano 26 Września 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 Temat juz byl poruszony sam w nim bralem udzial ale nie moge odszukac. A wiec wczesniej jakis mechanik mi mowil ze to uszczelniacze zimeringi ale ostatnio jak robilem zawieszenie goscia sie pytalem czy moze okreslic z kad to cieknie i powiedzial ze wlasnie z uszczelki nr 4 Rozmowa w podobnym temacie dotarla do miejsca gdzie ktos stwierdzil ze trzeba przy tym glowice sciagac czy cos takiego. Teraz moje pytanie jak jest naprawde, co musze sciagnac aby to wymienic, czy ta uszczelka jest brana na jakas specialna paste zeby bokami nie cieklo czy jak? Czy wystarczy sciagnac gorny dekiel oslony rozrzadu czy dolny jednak tez? wyciek otyle sie nasilil ze zbiera sie w kropelke na samym dole na czujniku i chyba kapie mam oslone wiec nie widac i oleju ubywa. da sie jezdzic ale chce miec to zrobione wiec czekam na sugestie. [ Dodano: 26 Wrzesień 07, 10:38 ] znalazlem taki opis tylko po niemiecku wiec nie kminie ale po zdjeciach widze ze ta uszczelka sie nigdzie z niczym nie laczy i dalo by rade ja wymienic http://www.bmw-syndikat.de/bmwsyndikatfotos/topic.asp?TOPIC_ID=2723 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piter_yo Opublikowano 27 Września 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Września 2007 a zeby nie zasmiecac forum, to mam pytanie apropo is'a, a mianowicie jak otworzymy kurek wlewu od oleju przy pracujacym silniku to powinno chlapac, czy nie, bo w vanosie to nie chlapie, po drugie jak odróżnic budowe zewnatrzna silnika is'a a zwyklej 318 i po trzecie, jaka jest oznaka wysluzonego silniczka is'a? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 27 Września 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Września 2007 is tez nie chlapie is jest na 2 razy wiekszy dekiel niz inne jednostki 1 litrowe bo ma 2 walki zobacz w mojej galeri wysluzony is... silnik to silnik karzdy ma takie samoe objawy. braz sprezania , kulawy nierowna praca , chalasujacy rozrzad itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skoh85 Opublikowano 27 Września 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Września 2007 Ja zmieniałem wszystkie te uszczelki i simerinigi i trzeba było jedynie ściągnąć pokrywę zaworów, ale głowicę zostawiasz na swoim miejscu. Za komplet uszczelek (ASO) z robotą 360zł. Ja mam m43 ale widzę, że i is jest podobnie. P.S. Co do pasty to na pewno smarowali uszczelki pokrywy rozrządu, ale czy akurat tą nr 4 to nie pamiętam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 27 Września 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Września 2007 Ja zmieniałem wszystkie te uszczelki i simerinigi i trzeba było jedynie ściągnąć pokrywę zaworów, ale głowicę zostawiasz na swoim miejscu. Za komplet uszczelek (ASO) z robotą 360zł. Ja mam m43 ale widzę, że i is jest podobnie.P.S. Co do pasty to na pewno smarowali uszczelki pokrywy rozrządu, ale czy akurat tą nr 4 to nie pamiętam. o spoko dzieki, a same uszczelki ile by wyszly? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skoh85 Opublikowano 27 Września 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Września 2007 Wszystkie potrzebne uszczelki łącznie z uszczelką pokrywy zaworów i simeringami nieco ponad 200 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.