2.5 kwadrat Opublikowano 27 Września 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Września 2007 Witam wszystkich właśnie zakupilem bmw e30 z silnikiem 2.5 z 1986 roku nie jestem wielkim znawcą bmw dlatego wrzucam ten temat prosil bym o porady i ewentualne podpowiedzi. A moje pytania to: 1.silnik - jakie powinny byc obroty (u mnie jest ok 1100 1200 czy to normalne czy raczej powinny byc mniejsze?) 2.zegary - mam cos takiego ze obroty wkrecaja mi sie ponad czerwone pole (raczej nie jest to wina złego ustawienia poniewarz wkreca sie normalnie do odcinki) 3.dyfer - mam do wymiany jaki byscie mi polecili ? 4.zderzaki - jak wiecie rocznik 86 jest na waskim zderzaku mam pytanie czy zderzaki od nowszej (te szerokie ) da sie zalozyc do tej z waskim? chcialbym rownierz do zderzaków dolozyc dokladki m-technik (jesli szerokie zderzaki nie beda pasowac czy dokladki da sie zalozyc do waskich zderzaków? 5.wspomaganie - niestety moja btw nie posiada czy jest mozliwosc zalozenia do niej wspomagania? 6.komputer - w komputerze (tym na podsufitce) zaswieca mi sie czasami kontrolka //kuhlwasser// od czego to jest? (jeśli ktos ma lub zna niemiecki to byl bym wdzieczny jak by wstawil przetlumaczenia kontrolek tego komputera) 7. szkrzynia biegów - da sie jakos usunąć luz na lewarku zmiany biegow bo mam strasznie rozlatany a jak chce wrzucic wsteczny to przegina mi sie tunel bo tak daleko trzeba ciagnac (praca skrzyni jest ok tylko lewarek strasznie rozlatany) UWAGA!!!! KUPIE dyfer do e30 325i oraz opony 215/40/16 (4szt. lub 2szt. lub 1szt.toyo proxes tt-s 215/40/16) Czekam na wasze odpowiedzi i propozycje badz sugestie. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nibiru Opublikowano 27 Września 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Września 2007 1.silnik - jakie powinny byc obroty (u mnie jest ok 1100 1200 czy to normalne czy raczej powinny byc mniejsze?) Powinny być około 800, poluzuj linkę od przepustnicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiosl Opublikowano 27 Września 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Września 2007 witam więc tak ja w mojej 2.0i mam podobne obroty ale ja to mam przez pękniętą gume od przepływomierza do przepustnicy-obecnie oczekuje na nową gume.Ta dioda na check panelu oznacza poziom płynu chłodnicznego w zbiorniczku wyrównawczym(za mało płynu)...może się wieszać bo tam jest zwykły kontaktron zwierany przez magnes...wspomaganie no to jest wydatek ok 500 zł za wszystkie częśći ,z założeniem chyba nie powinno być problemu tylko czy nie szkoda na to kasy.a co do tunelu to chyba każda pełnoletnia e30 tak ma że tunel sięcały rusza ale trzeba dobrze to poskładaći będzie ok.A luz na lewarku chyba do usunięcia ale nie wiem. pozdrawiam [ Dodano: 27 Wrzesień 07, 16:40 ] A napisz wszystkie te napisy po niemiecku a napisze Ci co znaczą. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 27 Września 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Września 2007 1.silnik powinien miec obr 800obr/min 2.na benzynie powinno odcinac przy 6500 tys obr/min 3.dyfer najlepiej ze szpera 5.załozenie wspom nie ma zadnego problemu, jezeli dostaniesz komplet wszystko pasuje 6.kuhlwaser- poziom płynu w chłodnicy! pewnie ci czujnik broi 7.luzy da sie zrobic! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
2.5 kwadrat Opublikowano 27 Września 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Września 2007 Z checia bym wstawil szpere ale nie mam teraz na to kasy a musze wymienic bo ten co mam jest juz na wykonczeniu. Aco powiecie o tym nadaje sie czy to jakas lipa??? http://www.allegro.pl/item249482575_dyfer_most_do_bmw_e30_325i_duza_glowa_3_64_tanio.html albo ten http://www.allegro.pl/item247931706_most_tylny_dyfer_3_73_bmw_e30_e_30_325i.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szczepan_ Opublikowano 29 Września 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Września 2007 1- w zaleznosci od wersji silnika obroty od 680 do 800 2- jak odcina to si enie przejmuj a przy okolo ilu masz to odciecie? 3- co do szpery to moim zdaniem trzeba juz sie bawic w drifting a przelozenia nie polece zadnego bo ja mam 2,0 4- mialem tez wersje z 86 na tych malych chromowanych zderzakach i spokojnie pasowal do nich pakiet M- Technik bo takiego juz kupilem, a mocowanie zderzakow zawsze do sie przerobic i to bez wiekszych problemow bo z tego co pamietam to szerokosc obu aut byla taka sama. 5- co do wspomagania.. mam juz druga E30 bez wspomagania i jakos nawet o nim nie mysle, przy dynamicznej jezdzie brak wspomagnia jest ( oczywiscie moim zdaniem) lepszy bo lepiej czuje sie auto, a w miescie na parkingu troche cwiczen nie zaszkodzi a auto nie jest wielkie i mozna sobie poradzic! <bmw_1> 6- co do swiecacej kontraoli to tak jak ju zkolega pisal: masz za malo cieczy w zbiorniczku wyrownawczym od chlodnicy. jak masz taki sam komputer jak ja to bedizesz miaec kontrolki od: Stan szczek hamulcowych, poziom oleju, poziom plynu spryskiwaczy, poziom plynu chlodniczego, oswietlenie tylnej rejestracji, tylnie, przednie swiatla i chyba cos jeszcze mi ucieklo ale jutro obejrze i napisze co to bylo 7- Luz na lewarku moze byc spowodowany jedna mala glupotka... brak sprezynki na dole lewarka ktora ustwia go w srodku, a jezeli chodzi o tunel to tak jak kolega mowil niestety 30 z wiekiem zaczynaja tam skrzypiec kombinowalem na rozne sposoby i w starej wersji tego nie wywalczylem teraz mam nowa i jak narazie na szczescie nie skrzypi Zycze milego uzytkowania tego swietnego autka Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
2.5 kwadrat Opublikowano 29 Września 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Września 2007 Odcinka mi sie zalancza po za skala dlatego sie pytalem czy ktos nie wie ocb z tym. Plyn chlodzacu mam ok widocznie czujnik wariuje bo raz sie swieci raz nie. Ktos wczesniej napisał ze obroty moga byc wieksze jesli jest peknieta guma na przeplywomierzu - faktycznie u mnie jest jakas poklejona bedzie trzeba zmienic i sie zobaczy czy pomoglo. A tak jeszcze przy okazji wiem ze dokladki mozna dolozyc do waskiego zderzaka a czy ktos zakladal szeroki zderzak ten od tej po liftingu?? dzieki wielkie za wasze odpowiedzi juz troche wiecej wiem na temat mojego ,,KWADRACIKA" czekam na dalsze odpowiedzi i podpowiedzi POZDRO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szczepan_ Opublikowano 29 Września 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Września 2007 wykrec ten czujnik i wyczysc go jakas benzynka ekstrakcyjna, bo moze poprostu dostal jakiegos paprocha i sie wiesza. ja tak mialem z hamulcowym a co do obrotow tez mozliwe, lapie falszywe powietrze i glupieje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.