Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Róznice w silnikach E46 323 a 325


Rekomendowane odpowiedzi

W e46 chyba m50b25 nie było.

A co do różnic to ten z 323(m52b25) ma praktycznie takie same osiągi jak ten z 325(m50b25) do setki chyba 0.1s gorzej i 3km/h mniej prędkości maksymalnej.

Tak jak piszesz w m50 jest blok żeliwny w m52 aluminiowy, z tego co gdzieś czytałem jak ktoś chce się bawić w uturbianie to lepszy jest właśnie m50 z racji żeliwa w bloku.

Kolektor dolotowy jest inny, ten z m50 ma większy przekrój i po założeniu go do m52 wzrasta moc, ale słyszałem że moment na tym traci.

M52 ma zupełnie inny rozkład momentu obrotowego i praktycznie ciągnie od samego dołu, m50 trzeba podkręcić żeby zaczęło jechać

M52 jest dużo ekonomiczniejszy, wg danych fabrycznych w mieście pali ok. 2l benzyny mniej niż m50.

Co do samej delikatności to myślę że jak z każdym silnikiem, nie można go przegrzać, a z racji że blok jest aluminiowy to może się coś porobić.

U mnie właśnie strzeliło 190kkm i odpukując auto jeździ bezawaryjnie, silniczek bardzo ładnie pracuje, elegancko się zbiera, chociaż już się tego nie czuje :|

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...