Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Na wysokich obrotach przestaje ciagnac


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

po przejechaniu trasy bmka stwierdzilem taki problem, mianowicie na wysokich obrotach przestaje ciagnac. Silnik zaczyna szarpac jak by szedl na 3 gary. Nie moge powiedizec od jakich obrotow to sie zaczna bo nie dziala mi obrotomierz, ale minej wieciej na 3 biegu przy 110 km/h a na 5 okolo 140 km/h. Silnik to 1.6 M40, tak samo na benzynie i gazie. Kable, swiece, kopulka jest ok bo sprawdzalem, filtr powietrza nowy. Czytlaem na forum ze to moze byc walek rozdzadu i krzywki ale to nie maly wydatek wiec chialem zapytac jeszcze czy moze mial ktos podobne objawyi czy to napewno to ? a jeszcze moze to byc winna strumiennicy ? bo ktos wspwal tam takie cos i juz z tym kupilem auto. Cisnienie sprawdzalem i jest po 11,5 nawet do 12,5 :)

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Źle dopasowana strumienica może znacznie pogorszyć osiągi auta tak jak piszesz w jednym zakresie obrotów,obciążeń. Tzn.np.polepszy Ci osiągi na przy niższych obrotach,ale przy wyższych nabroi. Jeśli to wina strumienicy to pewnie jak jej nie żyłujesz to mało pali i nieźle sie zbiera od początku obrotów. Wałek też może być,wyrobione krzywki nie otwierają wystarczająco zaworów i na wysokich nie zdąży sie napełnić cylinder.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mialem taki problem w mojej e34 2.0 24V. poszedl mi czujnik polozenia walka rozrzadu. Nie moge powiedziec czy jest juz ok po jego wymianie bo dopiero co go zalozylem ale auto nadal sie na mnie focha i nie chce mi palic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie ograniczał moc i osiągi jak miałem walnięty czujnik abs i kontrolę trakcji... za huhu nie chciał się wkręcić na maxa i jechać tak jak powinien... paradoksalnie po naprawie abs wsio wróciło do normy ;) ale nie szarpał... po prostu dużo wcześniej odcinał zapłon i taki... mułowaty był

edit: co w niczym nie przeszkadzało mi w objechaniu z kretesem kolegi Borsuka :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Strumienica juz wycieta wstawiony orginalny tlumik. Lewego powietrza nie ciagnie bo wymnielem wszystkie uszczelki, co dalo chwilowy skutek i bylo juz dobrze, lecz akcja powrocial po kilkunastu kilometrach :( sprawdze ten czujnik polozenia walu i jedyne co jeszcze mi przychodzi do glowy to kopulka i palec do wymiany moze cos z iskra jest nie tak. dzieki chlopaki za podpowiedzi <bmw_2>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ludzie co wy tutaj o strumienicy ?? może i troche ma na rzeczy ale wg mnie to jest wałek zjechany i popychacze ( może nie wszystkie ) dlatego szarpie miałem ten sam objaw u siebie więc niema bata

wymiana wałka + krzywki+ popychacze+pestki+ olej koszt bez robocizny 1000-1150 ale samochód będzie wreszcie miał kopa :) tyle odemnie

pozdroo <bmw_3>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...