Sly_86 Opublikowano 30 Września 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Września 2007 Witam, po przejechaniu trasy bmka stwierdzilem taki problem, mianowicie na wysokich obrotach przestaje ciagnac. Silnik zaczyna szarpac jak by szedl na 3 gary. Nie moge powiedizec od jakich obrotow to sie zaczna bo nie dziala mi obrotomierz, ale minej wieciej na 3 biegu przy 110 km/h a na 5 okolo 140 km/h. Silnik to 1.6 M40, tak samo na benzynie i gazie. Kable, swiece, kopulka jest ok bo sprawdzalem, filtr powietrza nowy. Czytlaem na forum ze to moze byc walek rozdzadu i krzywki ale to nie maly wydatek wiec chialem zapytac jeszcze czy moze mial ktos podobne objawyi czy to napewno to ? a jeszcze moze to byc winna strumiennicy ? bo ktos wspwal tam takie cos i juz z tym kupilem auto. Cisnienie sprawdzalem i jest po 11,5 nawet do 12,5 Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 1 Października 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Października 2007 Źle dopasowana strumienica może znacznie pogorszyć osiągi auta tak jak piszesz w jednym zakresie obrotów,obciążeń. Tzn.np.polepszy Ci osiągi na przy niższych obrotach,ale przy wyższych nabroi. Jeśli to wina strumienicy to pewnie jak jej nie żyłujesz to mało pali i nieźle sie zbiera od początku obrotów. Wałek też może być,wyrobione krzywki nie otwierają wystarczająco zaworów i na wysokich nie zdąży sie napełnić cylinder. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sly_86 Opublikowano 1 Października 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Października 2007 dzieki wytne strumienice i sprawdze co beidze sie dzialo, bo dzis rano odkrecilem pokrywe zaworow i walek nie ma az takich wzerow i nie jest wyrobiony. Bede sprawdzal po koleji pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BatonMW Opublikowano 2 Października 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Października 2007 z tego co wiem strumienica dziala tylko w waskim zakresie obrotow a na innych pogarsza osiagi silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawełWilk Opublikowano 6 Października 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Października 2007 Ja mialem taki problem w mojej e34 2.0 24V. poszedl mi czujnik polozenia walka rozrzadu. Nie moge powiedziec czy jest juz ok po jego wymianie bo dopiero co go zalozylem ale auto nadal sie na mnie focha i nie chce mi palic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SataN Opublikowano 6 Października 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Października 2007 u mnie ograniczał moc i osiągi jak miałem walnięty czujnik abs i kontrolę trakcji... za huhu nie chciał się wkręcić na maxa i jechać tak jak powinien... paradoksalnie po naprawie abs wsio wróciło do normy ale nie szarpał... po prostu dużo wcześniej odcinał zapłon i taki... mułowaty był edit: co w niczym nie przeszkadzało mi w objechaniu z kretesem kolegi Borsuka :] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 6 Października 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Października 2007 jesli taka akcja dzialaby sie tylko na benzynie -> moglaby to byc pompa paliwa, przejrzyj te strumienice... moze toto tylko strumienica sie nazywa... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sly_86 Opublikowano 6 Października 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Października 2007 Strumienica juz wycieta wstawiony orginalny tlumik. Lewego powietrza nie ciagnie bo wymnielem wszystkie uszczelki, co dalo chwilowy skutek i bylo juz dobrze, lecz akcja powrocial po kilkunastu kilometrach sprawdze ten czujnik polozenia walu i jedyne co jeszcze mi przychodzi do glowy to kopulka i palec do wymiany moze cos z iskra jest nie tak. dzieki chlopaki za podpowiedzi <bmw_2> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domell1984 Opublikowano 9 Października 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Października 2007 ludzie co wy tutaj o strumienicy ?? może i troche ma na rzeczy ale wg mnie to jest wałek zjechany i popychacze ( może nie wszystkie ) dlatego szarpie miałem ten sam objaw u siebie więc niema bata wymiana wałka + krzywki+ popychacze+pestki+ olej koszt bez robocizny 1000-1150 ale samochód będzie wreszcie miał kopa tyle odemnie pozdroo <bmw_3> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FRYCIU Opublikowano 10 Października 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Października 2007 Domell1984, Prawda Popieram!! W moim M40 działo sie tak samo!! Wymieniłem wałek dzwigienki i popychacze i teraz ciągnie jak szalona!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastaz Opublikowano 17 Stycznia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2008 Domell1984, Prawda Popieram!! W moim M40 działo sie tak samo!! Wymieniłem wałek dzwigienki i popychacze i teraz ciągnie jak szalona!! ile cię wyniósł kosz tego?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertczapla Opublikowano 26 Stycznia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2008 znam objawy po wymianie szklanek dźwigienek problem znika koszt około 1000zł jak sam zrobisz (sprawa nie jest skomplikowana )można je wymienić bez zdejmowania wałka ....... pozdrowienia i do roboty.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.