DIEGO E30 Opublikowano 5 Października 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 Witam,panowie co jest grane z moją e30?Mianowicie tył mi mocno siedzi,auto puste wygląda jakby bylo z pełnym obciążeniem.A jak juz wejdą na tył ze dwie osoby to kaplica ,wydech na nierównościach haczy o ziemie,a co dopiero jeśli wejdą trzy osoby do tyłu.Dodam ,że sprężyny nie są obcięte. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 5 Października 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 witam! no styłu nieda sie obciac sprezyn! a jaki masz ich kolor? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DIEGO E30 Opublikowano 5 Października 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 witam! no styłu nieda sie obciac sprezyn! a jaki masz ich kolor? zaraz pojde do garazu sprawdzic,a podejrzewasz,ze są one jakieś sportowe?Dodam jeszcze,że auto jest delikatnie przechylone na jedną strone Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michu Opublikowano 5 Października 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 Zwykłe sprężynki jak są zużyte to raczej robią się miękkie , a nie obniżają furkę :wink: Czyli na bank masz sporty :wink: A jeżeli jest przechylona to może brakować któregoś zwoju ( jak było u mnie) <bmw_3> W mojej furce sprężynki śmigały ponad 20 lat :shock: Gdyby jedna nie pękła to nadal bym się na nich turlał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 5 Października 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 jak na moje to sprezyny maja dosc. ewentualnie sa jakies inne wstawione. Moze ktos cos kombinowal przed toba w zawieszeniu? PS. Gdyby byly tam twarde sportowe sprezyny i amory to auto pod obciazeniem wiele by nie siadlo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DIEGO E30 Opublikowano 5 Października 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 wizualnie sprężyny wyglądają ok.Nie wiem co jest grane ,zastanawiam sie nad wymianą tych sprężyn.A amortyzatory też moga byc winne tej sytuacji? Dzieki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 5 Października 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 jesli amor puscil olej i nie trzyma juz to slyszalne sa trzaski itd, poza tym auto siada w strone padnietego amora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DIEGO E30 Opublikowano 6 Października 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Października 2007 jesli amor puscil olej i nie trzyma juz to slyszalne sa trzaski itd, poza tym auto siada w strone padnietego amora. witam,a czy te trzaski to są podczas np postoju?zauważyłem,że jak "skacze" na siedzeniu to jest właśnie takie lekkie zgrzytanie z tyłu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 6 Października 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Października 2007 Nie sprawdzalem nigdy skaczac w aucie ale jesli dzwiek jest tepy - cos jakby sie nienasmarowany metal o metal tarl, to stawiam na amortyzator. Sprawdz tez pozostale elementy zawieszenia, poza tym przy padnietym amorze na nierownej nawierzchni czuc "bujanie" na bok i nietlumienie drgan. Podnies auto najlepiej i przejrzyj dokladnie co tam sie dzieje, czy przypadkiem cos sie nie urywa albo juz nie urwalo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.