Polus Opublikowano 28 Stycznia 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2006 Witajcie, Pierwsze podejście do naprawy, a właściwie na początku wyciągnięcia tego silnika krokowego zakończyło się klęską. Mój silnik, to nie 1.8i M40. Mimo zdjęc przesłanych przez YanOOsh (BMW E-36 1.8i) oraz schematu Pershinga nie udało mi się zlokalizowac tego silnika krokowego W M40 jest on widoczny. W moim silniku jest gdzieś schowany... Ale gdzie?? Gdzie tego szukac? pytanie_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pershing Opublikowano 28 Stycznia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2006 Przyjacielu , a czy ty czasem nie masz silnika M10 na K jecie , albo L jecie ?? Przydała by się jakas fotka silnika , dowiedzielibyśmy się co to jest tak naprawdę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Polus Opublikowano 28 Stycznia 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2006 To są zdjęcia tego silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pershing Opublikowano 28 Stycznia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2006 To jest silnik M10 , na L jecie , nie szukaj tu silnika krokowego , przyczyna nierównej pracy raczej są nieszczelności w układzie dolotowym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Polus Opublikowano 28 Stycznia 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2006 To bym się na szukał W taki razie co zrobic z tym fantem? pytanie_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pershing Opublikowano 29 Stycznia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2006 Jestem w tej chwili na remoncie swojej M40 , silnik jest rozebrany praktycznie na czynniki pierwsze , dopiero teraz miałem okazje obejrzec wszystkie węże od powietrza przy kolektorze dolotowym. U mnie tez obroty pływały i bynajmniej nie jest to wina samego silniczka , a sparciałych i popękanych w wielu miejscach węży. Obejrzyj te które są w kanale obejścioweym przepustnicy , tam gdzie masz zawór dodatkowego powietrza , może tu być przyczyna. Naszukałem się trochę silnika krokowego w L jecie po różnych źródłach jak ETK czy książki , ale niestety nie występuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Polus Opublikowano 29 Stycznia 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2006 Dzięki za sugestie. W nadchodzącym tyodniu jadę na urlop. Wracam 13 lutego. Po tym terminie zajmę się autkiem i zdam Wam relację. Pozdr. Polus P.S. Udanego spotu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek_79 Opublikowano 30 Stycznia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2006 Silniczka nie widać, bo znajduje się pod górną częścią kolektora ssącego. Musisz odłączyć od kolektora filtr z przepływomierzem i cięgno gazu, a następnie odkręcić wszystkie śruby i nakrętki mocujące górna część kolektora (z tego co pamiętam, to są trzy śruby M6 i dwie nakrętki). Kiedy zdejmiesz kolektor tuz pod nim zobaczysz silniczek z dwiema odchodzącymi gumowymi rurkami. Wymontuj silniczek i załóż nowy. Złóż wszystko w odwrotnej kolejności. Śruby mocującce kolektor dokręć momentem 10 Nm (M6) (jesli masz śruby M8 to 22 Nm). Życzę udanej naprawy:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
browarek Opublikowano 5 Lutego 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2006 Witam Polus, masz taki sam silnik jak ja! Model ten produkowany był w okresie od IX 1987 do VIII 1988. Dokładne oznaczenie do 316i 1.8 M10, moc 75 kW (102 KM). Nie ma paska jak w M40 tylko łańcuch. Mój jest z lutego 1988. Pozdrawiam <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.