misiosl Opublikowano 10 Października 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Października 2007 Witam mam kilka pytań głownie do posiadaczy zagazowanych BMW....chodziło by mi o zagazowania e30 2.0i 6cyl m20b20 czy wystarczy zwykła instalacja czy już niestety sekwencja?i czy ma to jakiś sens bo jeździłem e30 w gazie od kumpla i nie powiem ale jak dla mnie chodziłow to kiepsko...ja nie chciałbym dojechać gazem mojego Słoneczka bo wiek już nie ten..choć trzyma się dobrze:) Chodziło by mi też o orientacyjne spalanie gazu bo v powera łyka mi ok12l po mieście a w trasie ok 10l ile bedzie brała gazu? dzięki za pomoc i pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 10 Października 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Października 2007 witam! do silników m20b20 najlepsza jest instalacja drugiej generacji czyli zwykła! jezeli bedzie poprawnie załozona mikser odpowiedniej srednicy to bedzie ok! swiece,przewody dobre wtedy nie bedzie strzałów! spalanie z tego co wiem bo miałem juz dwie z takimi silnikami e30 2.0 paliło ok 14 gazu w miescie, trasa ok10 litrów! oczywiscie jazda nie była spokojna! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 11 Października 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Października 2007 witam! do silników m20b20 najlepsza jest instalacja drugiej generacji czyli zwykła! jezeli bedzie poprawnie załozona mikser odpowiedniej srednicy to bedzie ok! swiece,przewody dobre wtedy nie bedzie strzałów! spalanie z tego co wiem bo miałem juz dwie z takimi silnikami e30 2.0 paliło ok 14 gazu w miescie, trasa ok10 litrów! oczywiscie jazda nie była spokojna! sekwencja sie nie sprawdza? bo duzej roznicy cenowej do najprostszej sekw. to nie ma ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 11 Października 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Października 2007 gaz zwykły ok.1700zł,butla w miejce koła zapasowego, ze wzmocnionym reduktorm! Sekwencja na 6garów ok3100tys.! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 11 Października 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Października 2007 gaz zwykły ok.1700zł,butla w miejce koła zapasowego, ze wzmocnionym reduktorm! Sekwencja na 6garów ok3100tys.! Dokładnie takie są ceny niestety - ja za sekwencje rok temu dałem 3000 PLN No ale pali mi tyle samo LPG co PB i nie ma straty mocy - ani strzały mi nie groźne... coś za coś :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 14 Października 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Października 2007 A ja zdecydowanie mowie NIE :twisted: A pali mi tyle ile wleje i zyje ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 14 Października 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Października 2007 A ja zdecydowanie mowie NIE :twisted: A pali mi tyle ile wleje i zyje ;] Hehehe Żyjesz.... Tylko ile Ty jeździsz Najlepiej to jest wziąć kalkulator i policzyć po ilu kilometrach instalka się zwróci, do tego dodać ile km robisz rocznie i ile czasu masz zamiar jeździć autem i rachunek masz prosty. Przy sekwencji myślę że można założyć z dużym prawdopodobieństwem że będziesz jeździł praktycznie bezobsługowo i bezproblemowo, do tego może być tak że spali tyle gazu co benzyny a na pewno będzie oszczędniejsza od drugiej generacji. Przy drugiej generacji na wstępie masz niższy koszt ale tak naprawdę to nie wiesz czy Ci nie strzeli, a jeśli już to w najlepszym wypadku wywinie się guma w najgorszym pójdzie przepływka i ewentualnie jakieś dodatkowe rzeczy. Także siądź, policz i decyduj. Sam na gazownie wydałem dużo, ale teraz zrobiłbym to samo bo nie ma różnicy w osiągach między gazem a benzyną, a w portfelu jest ogromna. Moja instalka pomimo dużych nakładów finansowych początkowo już mi się zwróciła- po 31kkm i mam zamiar jeździć tym autem co najmniej przez najbliższe 3 lata, więc teraz to już jest tylko oszczędność. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 14 Października 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Października 2007 A ja zdecydowanie mowie NIE :twisted: A pali mi tyle ile wleje i zyje ;] Hehehe Żyjesz.... Tylko ile Ty jeździsz Najlepiej to jest wziąć kalkulator i policzyć po ilu kilometrach instalka się zwróci, do tego dodać ile km robisz rocznie i ile czasu masz zamiar jeździć autem i rachunek masz prosty. Przy sekwencji myślę że można założyć z dużym prawdopodobieństwem że będziesz jeździł praktycznie bezobsługowo i bezproblemowo, do tego może być tak że spali tyle gazu co benzyny a na pewno będzie oszczędniejsza od drugiej generacji. Przy drugiej generacji na wstępie masz niższy koszt ale tak naprawdę to nie wiesz czy Ci nie strzeli, a jeśli już to w najlepszym wypadku wywinie się guma w najgorszym pójdzie przepływka i ewentualnie jakieś dodatkowe rzeczy. Także siądź, policz i decyduj. Sam na gazownie wydałem dużo, ale teraz zrobiłbym to samo bo nie ma różnicy w osiągach między gazem a benzyną, a w portfelu jest ogromna. Moja instalka pomimo dużych nakładów finansowych początkowo już mi się zwróciła- po 31kkm i mam zamiar jeździć tym autem co najmniej przez najbliższe 3 lata, więc teraz to już jest tylko oszczędność. Pozdrawiam Jako właściciel (podobnie jak BYQ) auta z sekwencyjnym LPG, podpisuję się pod tą wypowiedzią ręcamy i nogamy :mrgreen: <bmw_2> Wniosek jest prosty - jeśli jeździsz dużo i patrzysz ile masz w portfelu - zainstaluj dobrą sekwencję. A jeśli jeździsz jak Szwedu - okazjonalnie po mieście i raz w miesiącu w trasę - to minie sporo czasu, zanim instalacja by się zwróciła - wtedy jest to nieopłacalne <bmw_2> Decyzja jak zwykle należy do Ciebie <bmw_3> Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 14 Października 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Października 2007 A jeśli jeździsz jak Szwedu - okazjonalnie po mieście i raz w miesiącu w trasę - to minie sporo czasu, zanim instalacja by się zwróciła - wtedy jest to nieopłacalne <bmw_2> Decyzja jak zwykle należy do Ciebie <bmw_3> Pozdr. W tym wypadku to bardziej pasuje slowo nigdy ;] Wracajac do tematu, fakt nie mialem ( i nie bede :mrgreen: ) gazu ale skoro ludzie mowia ze nie maja strat to calkiem rozsadna opcja. Mysle ze najlepszym podejsciem by bylo przy kupnie auta wydac te 3k wiecej na istalacje i nie przeliczac sobie czy mi sie zwroci czy nie tylko policzyc sobie to w koszta auta... proste a jezdzic sie bedzie 2-3 razy taniej. Tylko ze jak ja wchodze na fora , dzialy mechanika czyt. problemy itp i połowa tematow to o zagazowanych autach bo im cos ''strzela'' , ''nie pali'' na pb czy lpg i tak bez konca to mi sie odechciewa nawet myslec o instalacji. W autach tak starych jak nasze czyli srednia 10 lat lub wiecej i tak prawdopodobienstwo awari jest spore, wiec dokladnanie sobie nowych dla mnie mija sie z celem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 14 Października 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Października 2007 ja mam trzecia Bmk-e zagazowana! i niemam problemów ze strzałami itp. jezeli jest układ zapłonowy sprawny to strzały nie wystepuja! trzeba dbac o wymiane swiec i przewodów! lac dobry gaz i mozna smigac! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 15 Października 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Października 2007 Dokładnie jak Danich mówi. Ja w piątce z M20 motorem miałem zwykły gaz i dopóki nie wymieniłem świec,przewodów,filtrów itd.to miałem strzały,problemy,później(po wymianie) jak ręką odjął aż do sprzedaży,jeździła bez problemu,a paliła ok 15litrów gazu na kółkach 265/40/17. Teraz mam trójczyne E36 2.0 bez gazu i pali 15 Pb,więc płace dwa razy więcej za dwa razy mniejszy komfort jazdy. Następną bunie na pewno zagazuje,a póki co cierpie wjeżdżając na CPN. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beny1978 Opublikowano 12 Listopada 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2007 Gaz, jak najbardziej, a najlepiej BLOSA <bmw_1> Instrukcja blosa (dokument .pdf) (kliknij tutaj) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 13 Listopada 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2007 kolego taka instrukcja no nikomu nic nie mowi! ja akurat wiem o co chodzi! porob ładne fotki i dopiero wrzuc! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beny1978 Opublikowano 14 Listopada 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2007 kolego taka instrukcja no nikomu nic nie mowi! ja akurat wiem o co chodzi! porob ładne fotki i dopiero wrzuc! Przecież są ładne fotki w instrukcji, a skoro ty wiesz o co chodzi to mi się wydaje zbędny komentarz. Pozdro <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 14 Listopada 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2007 kolego taka instrukcja no nikomu nic nie mowi! ja akurat wiem o co chodzi! porob ładne fotki i dopiero wrzuc! Przecież są ładne fotki w instrukcji, a skoro ty wiesz o co chodzi to mi się wydaje zbędny komentarz. Pozdro <bmw_1> tak ale wczoraj było jakies jednp foto silnika! zwykły smietrtelnik za cholere nic by tam nie zobaczył! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spike-83 Opublikowano 15 Listopada 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2007 Polecam instalację Stag 300-6, cena ok 2500 zł z montażem, zwykła instalacja to tylko pozorna oszczędność ponieważ: Po 1 - większe spalanie gazu Po 2 - większe ryzyko uszkodzenia silnika Ponadto jak będziesz sprzedawał to samochody z sekwencją schodzą jak świeże bułeczki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beny1978 Opublikowano 15 Listopada 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2007 kolego taka instrukcja no nikomu nic nie mowi! ja akurat wiem o co chodzi! porob ładne fotki i dopiero wrzuc! Przecież są ładne fotki w instrukcji, a skoro ty wiesz o co chodzi to mi się wydaje zbędny komentarz. Pozdro <bmw_1> tak ale wczoraj było jakies jednp foto silnika! zwykły smietrtelnik za cholere nic by tam nie zobaczył!A dzisiaj już lepiej jest? <bmw_3> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 15 Listopada 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2007 Polecam instalację Stag 300-6, cena ok 2500 zł z montażem, zwykła instalacja to tylko pozorna oszczędność ponieważ:Po 1 - większe spalanie gazu Po 2 - większe ryzyko uszkodzenia silnika Ponadto jak będziesz sprzedawał to samochody z sekwencją schodzą jak świeże bułeczki mowimy o silniku m20b20 wiec ciezko jest tam zalozyc sekwencje! na zwykłej instalacji spisuje sie ok.! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SataN Opublikowano 24 Listopada 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2007 Tylko ze jak ja wchodze na fora , dzialy mechanika czyt. problemy itp i połowa tematow to o zagazowanych autach bo im cos ''strzela'' , ''nie pali'' na pb czy lpg i tak bez konca to mi sie odechciewa nawet myslec o instalacji. W autach tak starych jak nasze czyli srednia 10 lat lub wiecej i tak prawdopodobienstwo awari jest spore, wiec dokladnanie sobie nowych dla mnie mija sie z celem. AMEN ! podpisuję się ręcami obiema i nogami i siurkiem na śniegu, który to jeszcze nie spadł (śnieg... nie siurek) <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poncy Opublikowano 24 Listopada 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2007 Z tym gazem bywa różnie, ja sam posiadam gaz w swoim BMW E 36 i na początku było dobrze nawet bardzo dobrze (mam sekwencje koszt 2200 zł) ale teraz jak się ochłodziło i bywa zimno to jak ją odpalę to musi mi troszkę pochodzić aby sie rozgrzać i nie można jechać bo tyk jakby sie zapowietrzała a wymieniony jest filtr powietrza i świece... niby to silniczek krokowy ale zawsze jest jakieś ale...więc z gazem bywa czasem dziwnie...a co do strzelania to od zwykłej instalacji... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 30 Listopada 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2007 Z tym gazem bywa różnie, ja sam posiadam gaz w swoim BMW E 36 i na początku było dobrze nawet bardzo dobrze (mam sekwencje koszt 2200 zł) ale teraz jak się ochłodziło i bywa zimno to jak ją odpalę to musi mi troszkę pochodzić aby sie rozgrzać i nie można jechać bo tyk jakby sie zapowietrzała a wymieniony jest filtr powietrza i świece... niby to silniczek krokowy ale zawsze jest jakieś ale...więc z gazem bywa czasem dziwnie...a co do strzelania to od zwykłej instalacji... jezeli masz zalozona sekwencje i masz problemy to ci co zakładali wogole sie nie znaja na montazu! tez zakładam ins. gaz i jakos zadne bmk-i do nas nie wracaja a robilismy juz najrozniejsze! kazdy kto przyjedzie na jakis tam przeglad jest zadowolony i twierdzi ze nie odczuwa roznicy jazdy na paliwie i na gazie! wiec prosze was i niegadanie glupot ze bmki w gazie nie chodza- zalezy to od montazu ins. i wyregulowania jej! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poncy Opublikowano 11 Grudnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2007 Z tym gazem bywa różnie, ja sam posiadam gaz w swoim BMW E 36 i na początku było dobrze nawet bardzo dobrze (mam sekwencje koszt 2200 zł) ale teraz jak się ochłodziło i bywa zimno to jak ją odpalę to musi mi troszkę pochodzić aby sie rozgrzać i nie można jechać bo tyk jakby sie zapowietrzała a wymieniony jest filtr powietrza i świece... niby to silniczek krokowy ale zawsze jest jakieś ale...więc z gazem bywa czasem dziwnie...a co do strzelania to od zwykłej instalacji... jezeli masz zalozona sekwencje i masz problemy to ci co zakładali wogole sie nie znaja na montazu! tez zakładam ins. gaz i jakos zadne bmk-i do nas nie wracaja a robilismy juz najrozniejsze! kazdy kto przyjedzie na jakis tam przeglad jest zadowolony i twierdzi ze nie odczuwa roznicy jazdy na paliwie i na gazie! wiec prosze was i niegadanie glupot ze bmki w gazie nie chodza- zalezy to od montazu ins. i wyregulowania jej!ja tam na swoją nie narzekam jakby to cię aż tak "bolało" tylko naruszyłem temat o regulacji..oki fajnie że się znasz i życzę powodzenia a potrzeba nam takich jak ty zeby coś tam wytłumaczyć... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adi2686 Opublikowano 28 Stycznia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2008 Siema.mam pytanko mam zagazowana bunie i niestety dochodzi do wystrzałów co mam zrobić. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.