Spike-83 Opublikowano 11 Października 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Października 2007 Witam! Mam problem z moją e36 318i M40 92 rok (maj). Mam u siebie założoną instalację sekwencyjną Stag 300 (3 miechy temu). Silnik nie chce wchodzić w obroty, strzela tak jakby nie łapał zapłonu. Gdy wcisnę w pedał, to zwalnia aż do momentu kiedy "zaskoczy", i wtedy już ciągnie dobrze, dopóki znów nie poszczę gazu i obroty nie spadną – wtedy się dusi, (kiedy już załapie i jeżdżę bardziej dynamicznie to pracuje równo i ma normalną moc, przez chwile chodzi równo na luzie). Na wolnych obrotach jest tragedia, tak jakby przygasał, nie chodził na wszystkie cylindry, gubił zapłon. Objawy są identyczne zarówno na gazie jak i na benzynie. Gdy odłączę przepływomierz chodzi trochę równiej na postoju (na gazie, bo na bęzynie to samo). Po odłączeniu akumulatora na ok 1h i ponownym podłączeniu (wtedy jeżdżę na benzynie żeby się ustawił)jest przez kilka kilometrów dobrze, a później znów to samo. Byłem już u 2-ch magików - Pierwszy stwierdził że to sonda lambda - więc ją wymienił, po 1 odpaleniu było dobrze, ale po 2-gim znów to samo (nowa sonda lambda [uniwersalna NGK] pokazywała stałą wartość 0,6), więc włożył mi tą starą, skasował 40 dychy i rozłożył ręce. - Drugi stwierdził że to przepływomierz (koszt badania 100 PLN), założyłem na szrocie drugi od 1,8 (miał inny nr części, końcówka 203, mój ma 134) przez chwile było dobrze (jakieś 5 km) a później znowu klapa. Wydaje mi się że problem istniał jeszcze przed założeniem sekwencji, ale w dużo mniejszym stopniu, autko miało czasem „niemoc” ale tylko przez kilka metrów, później jak już załapało to było ok. Proszę o pomoc, bo mnie już szlag trafia Z góry dzięki i pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 11 Października 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Października 2007 Stag 300 czyli metalowa obudowa komputera! ale jezeli jest to samo na benzynie i ma gazie no problem jest powazniejszy! jestem ciekawy jak ktos mogł wyregulowac dobrze ins.gaz sekwence skoro auto na benzynie nie jezdziło dobrze! bo sekwence reguluje sie na podstawie układu paliwowego! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spike-83 Opublikowano 12 Października 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Października 2007 Auto na początku chodziło dobrze (z wyjątkiem tych spadków mocy, ale to działo się bardzo rzadko). Dopiero po 2 miesiącach sie tak zrobiło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.