Piotrasek-520 Opublikowano 22 Października 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Października 2007 Próbowałem przytrzymać i nic cały czas pulsuje :cry: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 22 Października 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Października 2007 pewnie za krotko trzymałes! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrasek-520 Opublikowano 22 Października 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Października 2007 a ile miałem trzymać ? Trochę trzymałem i nic 20 -30 sek napewno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 22 Października 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Października 2007 dobre 10 sekudn jak nie dłuzej! az sie zapali na stałe wtedy krecisz rozrusznikiem i zawór na butli otwiera sie i odpala na gazie! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrasek-520 Opublikowano 22 Października 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Października 2007 Kurcze, 2 raz nie pójdę (chociaż bym chciał), żonka już burczy że już śpię w tym samochodzie... [ Dodano: 23 Październik 07, 00:13 ] Spróbuję rano, a w jakim trybie musi być żeby przytrzymać ? automat czy benzyna? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 22 Października 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Października 2007 Kurcze, 2 raz nie pójdę (chociaż bym chciał), żonka już burczy że już śpię w tym samochodzie... [ Dodano: 23 Październik 07, 00:13 ] Spróbuję rano, a w jakim trybie musi być żeby przytrzymać ? automat czy benzyna? słuchaj! przysisk ma byc w automat! włanczasz zapłon i dopiero wciskasz przycisk i go trzymasz do chwili az przestanie mrugac zielona dioda! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrasek-520 Opublikowano 23 Października 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Października 2007 Próbowałem dziś rano tak jak pisałeś, kombinowałem na różne sposoby-niestety nic :cry: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 23 Października 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Października 2007 juz ci pisze jak! robisz tak włanczasz zapłon z trybu automat przełanczasz na tryb benzyna raz wciskajac! i ponownie zmieniasz na tryb automat ale wtedy trzymajac przycisk tak długo aa sie zapali! musi działac! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrasek-520 Opublikowano 23 Października 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Października 2007 Danich próbowałem ponownie palec mnie rozbolał i nic. Ale stało się coś innego. Podładowałem sobie trochę akumlator ok 4,5 godz. prostownikiem, założyłem go i próbowałem z tym przełączaniem na gaz, zakręciłem na benzynie i odpalił 1,2,3 i za każdym razem. Rebus stała noc nie odpaliła, teraz już 2 noce i odpaliła - stawiam na pompę... Ale z tym przełączaniem na gaz nic nie wychodzi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 23 Października 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Października 2007 witaj! napewno cos zle robisz!jezeli masz bingo2 napewno ma opcje odpal na gazie! a z ta benzyna moze masz czujnik temperatury walniety! u gory przy termostacie sa dwa jeden czyta wskazink na desce a drugi komputer moze on cos miesza i zle dawkuje paliwo na zimnym silniku! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SataN Opublikowano 23 Października 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Października 2007 Kurcze, 2 raz nie pójdę (chociaż bym chciał), żonka już burczy że już śpię w tym samochodzie... ciekawe kiedy będzie o niego zazdrosna.... :lol: :lol: :lol: :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrasek-520 Opublikowano 23 Października 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Października 2007 robiłem tak jak napisałeś : włączyłem zapłon,nacisnąłem przełączył na benzynę,nacisnąłem i trzymałem przełączył na auto i mrugała zielona,trzymałem dobrze ponad minutę i cały czas pulsowała :cry: Teraz (23:10) sprawdzałem i odpala cały czas na benzynie, rano też odpalił :?: Acha mam Bingo M ,niewiem czy to jest to samo co Bingo 2 ? [ Dodano: 26 Październik 07, 08:59 ] Niestety z awaryjnym odpalaniem nic nie wyszło, co do odpalania to po podładowaniu akumlatora pali prawie na dotyk . Na innym forum ludzie pisali że to może być właśnie wina akumlatora. Cytat z Vabika BMW "Pompa musi stworzyc odopowiednie cisnienie aby wtryski podały paliwo. Co za tym idzie. Przy słabym napieciu akumulatora podczas pracy rozrósznika spada napiecie i równoczesnie wydajnosc pompy. Tak to mozna wytlumaczyc w skrucie bo jeszcz dochodzi napiecie na cewke itp takze moze być to wina akumulatora." Także problem chyba jest rozwiązany, a przy okazji zafundowałem sobie nową pompę. Dzięki za rady.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.