Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


m40 1.6i jakie ciśnienie???


Rekomendowane odpowiedzi

Zmierz na ciepłym silniku wydaje mi sie ze pomiary cisnienia powinno sie wykonywac

przy temperaturze normalnej pracy silnika :wink: czyli po rozgrzaniu poczekaj az

sie wicherek przy chlodnicy włączy i wtedy zmierz cisnienie <bmw_1>

Co do takiego cisnienia w cylindrach to tylko pogratulowac :wink:

Pytanie tylko czy aby głowica nie była planowana zbyt duzo przez poprzedniego własciciela

np. przy wymianie uszczelki pod głowica lub jakichs innych naprawach głowicy :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z opisu występujących silników w E30tkach i niektórych E36 stopień sprężania

wynosi od 8 do 10 dlatego wynik w okolicach 13 to lepiej niz z fabryki :wink:

Zresztą sam zobacz :

http://www.maxbimmer.pl/artykuly/dane-techniczne-bmw-e30.shtml

Przyczyn moze byc kilka np. tak jak pisali koledzy wczesniej od wadliwego urządzenia

przez błędny pomiar na zbyt duzym zplanowaniu głowicy kończąc :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na zimnym motorze... przejechałem o 7 rano 4 KM a pomiar robiłem około 12.00 więc motor był zminy w szczególności że dziś było w miarę chłodno na podwórku.

Mój największy problem to taki że u mnie wszystko musi grac Tip Top. jak zmieniałem świece to przy okazji zmierzyłem sobie ciśnienie w końcu za darmochę.

Co ciekawe stare świece które zmieniłem na NGK BKR6EK (katalogowe) też były NGK ale z oznaczeniem BMW i z numerem BKR6equp R z tego co pamiętam i Czteroelektrodowe. I co najciekawsze były krótsze od nowych NGK o około 4 mm na gwincie. Strach mnie blady dopadł ale wkręciłem te nowe i odpaliłem i śmiga.

Później jak przeczytałem o tym że mógł ktos planowac głowicę to te 4 milimetry mogły by na wage złota :) ale wszystko jest ok:)

[ Dodano: 27 Październik 07, 20:56 ]

Ok.. postaram się po pełnej nocy... tylko nie wiem kiedy znów znajde na to czas... ale zaczeło to mnie frapowac... bmw_beer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tłoki spuchna pierscienie tez i wtedy robi sie kompresja wieksz!

tłoki nie uszczelniają, tylko pierścienie wraz z olejem, który jak jest ciepły to rzadki i mniej uszczelnia. Myślę, że możesz przekonać się sam mierząc na zimnym a później na ciepłym. <bmw_1>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...