CZESKI Opublikowano 1 Listopada 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2007 Zabieram sie juz dlugo do tego, nie wiem co z tymi sadami, nie wiem czy jest jedna czy wiecej, czy ma ktos fotki gdzie zamontowac pozniej te sady?? Mysle wymontowac katalizator, wywalic srodek wstawic rure zamiast srodka, i bedzie wygladalo jakby byl katalizator, tylko jak i gdzie zamontowac sade - to moje glowne pytanie wiec prosze o szczegolowe informacje ( posiadam BMW E-36 1,6 silnik) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 1 Listopada 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2007 Sondy nie ruszaj,tak wytnij,żeby jej nie uszkodzić i zostawić tam gdzie jest. Sonda jest przed samym katalizatorem(w niektórych autach jest druga zaraz za katem) i tam niech zostanie w oryginalnym miejscu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CZESKI Opublikowano 1 Listopada 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2007 E34-Patryk, a na przegladzie beda sie czepiac ze niema?? zaowazy to ktos jak puszka zostanie tylko srodka nie bedzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avacs Opublikowano 1 Listopada 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2007 to zalezy czy koleś jest kumaty i sie dopatrzy że katalizator masz rozpruty. jak sie dopatrzy,może włożyć analizator spalin w wydech i w tedy dupa zimna. najlepiej to uciąć rure zaraz za sądą, wspawać strumiennice i za nią jkiś mały tłumik żeby auto nie było zbyt głośne. i najlepiej tego nie spawać tylko zrobić na skręcane obejmy,bo w razie jakiś problemów z przeglądem, to zakładasz orginał i jedziesz śmiało do każdej stacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CZESKI Opublikowano 1 Listopada 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2007 Avacs, wlasnie wiesz kolego, mam ochote by auto glosno chodzilo, dobrze basowalo, zamontowalem tlumik sportowy za 300 z allegro, od 3000 daje popalic z basowym brzmieniem, ale jeszcze malo, juz sam nie wiem teraz co zrobic z tym katalizatorem, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avacs Opublikowano 1 Listopada 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2007 A to chyba że tak... zamontuj strumiennice. tak mi sie bynajmniej wydaje. spotkałem sie z takim przypadkiem że koleś wypruł katalizator i okazało sie że silnik stracił moc. przelot spalin był zbyt ,,lużny" i sonda dawała błedny odczyt. za strumiennice dasz 50 złoty nie wiem ile wezmą za robocizne. a efekt sam ocenisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 1 Listopada 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2007 Jak jest jedna sonda to w jaki sposób ma dawać błedny odczyt??? Jest przed katem! Jak są dwie sondy to wtedy nie ruszasz kata,bo narobisz biedy,ale jak jest jedna to nie ma problemu. Strumienice wstawia sie w wyliczony układ wydechowy,jak nie wiesz gdzie to lepiej nie w miejsce kata,bo moze wypalać zawory. Jeśli uwolnisz wydech(wycinając kata,zmieniając końcowy wydech na przelotowy)to logiczne jest uwolnienie układu ssącego,czyli sportowy filtr powietrza. Jak chcesz oszukać diagnostę to zdejmij katalizator i wytnij dziure z góry puszki,zrób co masz zrobić i zaspawaj. Jak go zmontujesz to od dołu nie będzie widać śladów że coś kombinowałeś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryniek100 Opublikowano 2 Listopada 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2007 a ile chcesz za kata? jaki masz silnik u siebie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CZESKI Opublikowano 2 Listopada 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2007 ryniek100, silnik mam 1,6 a katem zastanawiam sie czy ruszac, jedni odradzaja drudzy nie jeszcze zobacze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid325 Opublikowano 2 Listopada 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2007 Ja kiedyś w 1.8 to robiłem i nie było śladu że coś było kombinowane przy kacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryniek100 Opublikowano 2 Listopada 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2007 w tym kacia jest tez tlumik,bedziesz musial zamontowac tlumik przelotowy w jego miejsce bo powyzej 3tys obrotow bedzie za glosno i nie bedzie basowo. mam tak w e30 m40 w nocy musze jezdzic jak emeryt bo szlyszy mnie pol miasta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.