Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Katalizator


Rekomendowane odpowiedzi

Zabieram sie juz dlugo do tego, nie wiem co z tymi sadami, nie wiem czy jest jedna czy wiecej, czy ma ktos fotki gdzie zamontowac pozniej te sady?? Mysle wymontowac katalizator, wywalic srodek wstawic rure zamiast srodka, i bedzie wygladalo jakby byl katalizator, tylko jak i gdzie zamontowac sade - to moje glowne pytanie wiec prosze o szczegolowe informacje ( posiadam BMW E-36 1,6 silnik)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sondy nie ruszaj,tak wytnij,żeby jej nie uszkodzić i zostawić tam gdzie jest. Sonda jest przed samym katalizatorem(w niektórych autach jest druga zaraz za katem) i tam niech zostanie w oryginalnym miejscu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to zalezy czy koleś jest kumaty i sie dopatrzy że katalizator masz rozpruty. jak sie dopatrzy,może włożyć analizator spalin w wydech i w tedy dupa zimna. najlepiej to uciąć rure zaraz za sądą, wspawać strumiennice i za nią jkiś mały tłumik żeby auto nie było zbyt głośne. i najlepiej tego nie spawać tylko zrobić na skręcane obejmy,bo w razie jakiś problemów z przeglądem, to zakładasz orginał i jedziesz śmiało do każdej stacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to chyba że tak... zamontuj strumiennice. tak mi sie bynajmniej wydaje. spotkałem sie z takim przypadkiem że koleś wypruł katalizator i okazało sie że silnik stracił moc. przelot spalin był zbyt ,,lużny" i sonda dawała błedny odczyt. za strumiennice dasz 50 złoty nie wiem ile wezmą za robocizne. a efekt sam ocenisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak jest jedna sonda to w jaki sposób ma dawać błedny odczyt??? Jest przed katem! Jak są dwie sondy to wtedy nie ruszasz kata,bo narobisz biedy,ale jak jest jedna to nie ma problemu. Strumienice wstawia sie w wyliczony układ wydechowy,jak nie wiesz gdzie to lepiej nie w miejsce kata,bo moze wypalać zawory. Jeśli uwolnisz wydech(wycinając kata,zmieniając końcowy wydech na przelotowy)to logiczne jest uwolnienie układu ssącego,czyli sportowy filtr powietrza. Jak chcesz oszukać diagnostę to zdejmij katalizator i wytnij dziure z góry puszki,zrób co masz zrobić i zaspawaj. Jak go zmontujesz to od dołu nie będzie widać śladów że coś kombinowałeś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...