Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


wymiana glowicy


Rekomendowane odpowiedzi

czesc goraco pozdrawiam wszystkich fanow bmw.mam bmw 2.5 benzyne serii 5 z 93 jest to muj pierwsz samochud tej marki.kupilem go z walnieta uszczelka lecz po zdjeciu glowicy okazalo sie ze jest peknieta.pomyslalem sobie ze ok kupie nowa glowice i bedzi po krzyku.no i tak juz minely dwa miesiace bunia stoj z rozebrana glowica i tak zaczelem sie zastanawiac czy warto po takim czasie zakladac glowice czy to wszystko bedzie dzialac.pewnie naraze sie na posmiewisko ale nie jestem mechanikiem i nie mialem wczesniej doswiaczczenia z bmw wiec musz sie zapytac.CO TO JEST WANOS BO Z TEGO CO WIEM TO SA JAKIS GLOWICE Z WANOSEM I BEZ.A NALLEPSZE CHYBA PYTANIE TO CZY JEST MOZLIWE ZE BEDZIE PASOWAL GLOWICA Z 2.O.jak ochloniecie juz ze smichu to prosze o podpowiedzi bo chcialbym wkoncu ja uruchomic bo od czasu kiedy ja kupilem nie przejechalem nawet metra.Z GORY DZIEKUJ ZA POMOC!!!!!!!!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie pamiętam teraz dokładnie,ale coś jest identyczne w tych motorach,albo dół,albo góra. Tzn.2.0 i 2.5 mają te same doły(blok),albo góry(głowica) silnika. Głowica z Vanosem to oznaczenie głowicy ze zmiennymi fazami rozrządu,czyli w zależności od obciążenia i takich tam zmienia sie czas otwarcia zaworów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.forum.maxbimmer.pl/topics19/vanos-czy-nie-vt2417.htm?highlight=vanos

poczytaj temat tutaj zobaczysz róznicę w wyglądzie głowicy Vanos i zwykłej

A tak według mnie to szukaj i zakładaj głowicę taką jaką miałeś wcześniej

bo to element newralgiczny w silniku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach