kolo zamachowe Opublikowano 1 Listopada 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2007 czesc goraco pozdrawiam wszystkich fanow bmw.mam bmw 2.5 benzyne serii 5 z 93 jest to muj pierwsz samochud tej marki.kupilem go z walnieta uszczelka lecz po zdjeciu glowicy okazalo sie ze jest peknieta.pomyslalem sobie ze ok kupie nowa glowice i bedzi po krzyku.no i tak juz minely dwa miesiace bunia stoj z rozebrana glowica i tak zaczelem sie zastanawiac czy warto po takim czasie zakladac glowice czy to wszystko bedzie dzialac.pewnie naraze sie na posmiewisko ale nie jestem mechanikiem i nie mialem wczesniej doswiaczczenia z bmw wiec musz sie zapytac.CO TO JEST WANOS BO Z TEGO CO WIEM TO SA JAKIS GLOWICE Z WANOSEM I BEZ.A NALLEPSZE CHYBA PYTANIE TO CZY JEST MOZLIWE ZE BEDZIE PASOWAL GLOWICA Z 2.O.jak ochloniecie juz ze smichu to prosze o podpowiedzi bo chcialbym wkoncu ja uruchomic bo od czasu kiedy ja kupilem nie przejechalem nawet metra.Z GORY DZIEKUJ ZA POMOC!!!!!!!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzio Opublikowano 1 Listopada 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2007 vanos to są zmienne fazy rozrzadu,a głowica z 2.0 to na bank nie bedzie pasowac.bo chyba 2.0 a 2.5 to różnica jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 1 Listopada 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2007 Nie pamiętam teraz dokładnie,ale coś jest identyczne w tych motorach,albo dół,albo góra. Tzn.2.0 i 2.5 mają te same doły(blok),albo góry(głowica) silnika. Głowica z Vanosem to oznaczenie głowicy ze zmiennymi fazami rozrządu,czyli w zależności od obciążenia i takich tam zmienia sie czas otwarcia zaworów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolo zamachowe Opublikowano 1 Listopada 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2007 jak rozpoznac taka glowice? czy nie moge poprostu wykrecic glowice z innego modelu i juz [ Dodano: 2 Listopad 07, 08:41 ] tyle wyswietlen czy naprawde nikomu sie niechce odpisac.napiszcie swoje doswiadczenia na temat wymiany glowicy.dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mauser Opublikowano 4 Listopada 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2007 Ehhhmmm / . . . . . na 100% masz silnik m50? Nie pamiętem czy w '93 były tylko 24v . .. . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryniek100 Opublikowano 5 Listopada 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2007 musisz miec taka jak miales glowice. nie kombinuj nic,bo to sie pozniej msci.To czy masz vanosa to poznasz po deklu od glowicy,bo ma z przodu wybrzuszenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolo zamachowe Opublikowano 7 Listopada 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2007 dziiekuje wszystkim serdecznie za pomoc!!!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 7 Listopada 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2007 http://www.forum.maxbimmer.pl/topics19/vanos-czy-nie-vt2417.htm?highlight=vanos poczytaj temat tutaj zobaczysz róznicę w wyglądzie głowicy Vanos i zwykłej A tak według mnie to szukaj i zakładaj głowicę taką jaką miałeś wcześniej bo to element newralgiczny w silniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beny1978 Opublikowano 12 Listopada 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2007 Jak masz Vanosa, czyli zmienne fazy rozrządu to tylko od tego modelu szukaj. A starej nie da się pospawać? Wykonuje sie takie manewry przecież jak jest delikatne pęknięcie. A co do tego że stoi 2 miechy to nie martw się, ja też długo stałem z miesiąc ponad bo też głowę wymieniałem w 24v i odpalił na dotyk po złożeniu, zresztą każdy co miałem to po remoncie na dotyk palił, tak to już jest z bmw. Jak dobrze poskładane to odpali na 100%. pozdro bmw_beer [ Dodano: 12 Listopad 07, 23:01 ] A co do nowej głowicy, jak ją już będziesz miał to warto wydać 200 zł na remont. Tzn. planowanie, sprawdzenie szcelności na zimno i gorąco, wymiana uszczelniaczy na zaworach, i dotarcie zaworów. Po takim zabiegu mamy idealną głowice do ostrego orania:), i pamiętaj nigdy na zimnym nie dawaj mu po gazie, bo to jest morderstwo dla BMW:) Jak gorący to do bólu. <bmw_2> pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PIT Opublikowano 13 Listopada 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2007 <bmw_2> witam ja bym oddał do regeneracji i pospawają i powymieniają co trzeba <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.