Skocz do zawartości


Pomocy !!! Szarpanie na gazie.


Rekomendowane odpowiedzi

Witam !

Jestem nowy na forum ale bardzo bym prosil o pomoc.

Mam Bmw e30 316i miesiac temu zalozylem gaz drugiej generacji i zaczely sie problemy.

Mianowicie na benzynie jest wszystko OK ,po przelaczeniu na gaz przy kazdej zmianie biegu jest szarpniecie i potem idzie jak powinien.Wyglada to tak jakby przy otwarciu przepustnicy bylo jakies zwarcie i przez chwile niebyloby zaplonu.Po szarpnieciu samochod idzie pieknie.

Przepraszam za pisownie ale nie mam polskich znakow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bylem już trzy razy i nie wiedzą co to może być.

Kazał wymienić mi kopułkę palec i przewody(wymieniłem) jak pojechałem to się zapytał czy wymieniłem jeszcze cewkę.Stwierdził że ginie impuls jak chodzi na gazie.Pożyczyłem cewke od kolegi i jest to samo.Co do gaśnięcia to jak zchodzi z obrotów to nieraz zgaśnie lub zejdzie prawie do zera i wróci na wolne obroty.Wracając do gazowników to stwierdziłem że oni tylko umieją instalacje "jakoś" założyć i to wszystko,bo co do regulacji to muszą się jeszcze dużo nauczyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Mordulec

Wiesz co kiedys mialem podobne akcje w pasacie tez mam instalke 2nd edyszyn i na

poczatku tez bylo tak ze np :

-wrzucajac na luz auto potrafiło zgasnac

-przy gwaltownym hamowaniu (w koncowej fazie wcisniete sprzeglo - też gasło )

Mega wkurzajace to bylo a okazalo sie ze przyczyna byla dosc prozaiczna na rurze

dolotowej zamontowany był antywybuch w formie rurki z takim paskiem (forma oplotu

gumowego ktory "wywijał" sie na zewnatrz w czasie wystrzału , ale najciekawsza sprawa

była forma dławika / klapki zamontowanej w w/w antywybuchu i jak sie pozniej okazalo

to wlasnie ona skutecznie odcinala doplyw powietrza np przy hamowaniu badz przy

wrzucaniu na luz zawieszala się i tez blokowala -> rozwiązanie : najzwyczajniej

przekręcilismy ją do góry nogami przez co zawias klapki znalazł sie na dole i wlasciwie

przestala ona miec jakikolwiek wplyw na zamykanie dolotu i problem sie rozwiązał .

Nie wiem dokładnie jakiej firmy masz instalacje ale wydaje mi sie z tym zanikaniem

iskry to cos nie teges , raczej stawiałbym na złe wyregulowanie lub jakies

uszkodzenia / utrudnienia na dolocie bo z tego co piszesz to co auto traci iskre w wąskim

zakresie obrotów a pozniej ni z tego ni z owego ją odzyskuje ?? pytanie_bmw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Mordulec !

moja instalacja to:

reduktor,zawór gazowy,wielozawór-tomasetto

obudowa wielozaworu-bormech

sterownik-bingo m

Co do twojego opisu tego dławika to dokładnie mam coś takiego.

Kolega też ma taką instalację tylko ma inny sterownik i jemu jeszcze zmniejszyli dolot jakimś korkiem z wyciętym otworem na wlocie do parownika bo inaczej wogóle nie chciało auto chodzić.

PZDR.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
klapki zamontowanej w w/w antywybuchu i jak sie pozniej okazalo

to wlasnie ona skutecznie odcinala doplyw powietrza np przy hamowaniu badz przy

wrzucaniu na luz zawieszala się i tez blokowala -> rozwiązanie : najzwyczajniej

przekręcilismy ją do góry nogami przez co zawias klapki znalazł sie na dole i wlasciwie

przestala ona miec jakikolwiek wplyw na zamykanie dolotu i problem sie rozwiązał .

Witka bez urazy kolego problem sie rozwiaze ale do natepnego wystrzalu który rozwali ci przeplywke i i moze obudowe filtra klapka przeciwstrzalowa ma za zadanie uchronic wlasnie od podmuchu wystrzalu zamykajac klapke i wypuszczajac to cisnienie wywijajaca sie gumka tylko ze w twoim przypadku klapka ta "podroba klapki" byla juz po kilku strzalach ktore ja zdeformowaly i niepracowala jak nalezy (powinna swobodnie wachac sie)do gory nogami ta klapka niespelnia zadnej funkcji
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

klapki zamontowanej w w/w antywybuchu i jak sie pozniej okazalo

to wlasnie ona skutecznie odcinala doplyw powietrza np przy hamowaniu badz przy

wrzucaniu na luz zawieszala się i tez blokowala -> rozwiązanie : najzwyczajniej

przekręcilismy ją do góry nogami przez co zawias klapki znalazł sie na dole i wlasciwie

przestala ona miec jakikolwiek wplyw na zamykanie dolotu i problem sie rozwiązał .

Witka bez urazy kolego problem sie rozwiaze ale do natepnego wystrzalu który rozwali ci przeplywke i i moze obudowe filtra klapka przeciwstrzalowa ma za zadanie uchronic wlasnie od podmuchu wystrzalu zamykajac klapke i wypuszczajac to cisnienie wywijajaca sie gumka tylko ze w twoim przypadku klapka ta "podroba klapki" byla juz po kilku strzalach ktore ja zdeformowaly i niepracowala jak nalezy (powinna swobodnie wachac sie)do gory nogami ta klapka niespelnia zadnej funkcji

Heh no jak narazie z moja przepływką wszystko gra a przejechałem juz 130tys od

czasu kiedy dokonałem tej modyfikacji , klapka do dzis jest w dobrym stanie tzn nie jest

zdeformowana , ale po zamontowaniu tak jak piszesz najzwyczajniej nie da sie jechac

bo co skrzyzowanie albo gwałtowne hamowanie to auto gasnie <bmw_1>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oby bylo jak najlepiej ale czy klapka pracuje lekko czy ma jakies opory to dziwne bo ona powinna sie sama uchylac na podcisnienie w twoim przypadku to tak jakby jej niebylo wogole tzn ona niespelnia swojego zadania i naprawde jedno duze fukniecie i masz po klapie w przeplywce co wiaze sie z kijowata praca na benzynce znam to z zycia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oby bylo jak najlepiej ale czy klapka pracuje lekko czy ma jakies opory to dziwne bo ona powinna sie sama uchylac na podcisnienie w twoim przypadku to tak jakby jej niebylo wogole tzn ona niespelnia swojego zadania i naprawde jedno duze fukniecie i masz po klapie w przeplywce co wiaze sie z kijowata praca na benzynce znam to z zycia

Ale ja mam gaz w vw passacie (tam przepływomierz nie jest klapkowy)

a w beemce nie mam gazu , a podałem ten przykład bo sam z własnego doswiadczenia

sprawdziłem , wczesniej najezdziłem sie po całej gromadzie "fachowców" z których

kazdy twierdził ze wszystko jest ok i tak ma byc a mi praktycznie co swiatła gasł silnik

dlatego "przekreciłem" tą klapke do góry nogami ale to nie zmieniło faktu ze guma

na tej złaczce dalej spełnia swoje zadanie przy wystrzale (ktore zdarzaja sie dosc

sporadycznie około 1raz na miesiac) i jak do tej pory nic złego z przepływka sie nie stało

a zrobiłem juz na gazie 130tys km :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...