Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


BMW z USA


rookie

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Jestem z wykształcenia ekonomistą także siłą rzeczy musze mieć na oku rynki walut, kursy itp itd a że kurs dolara idzie ciągle w dół a wedle wstępnych prognoz w pierwszym kwartale 2008 powinno być jeszcze gorzej (tzn zależy dla kogo) :) ....a zresztą wiecie już na pewno do czego zmierzam :) <bmw_3> <bmw_3> <bmw_3> kusi mnie teraz jak nigdy żeby ściągnąć jakieś auto ze stanów....konkretnie mam tu na myśli mase firm które teraz specjalizują się w ściaganiu albo wyławianiu z aukcji samochodów powypadkowych/oddanych od ubezpieczycieli....już od jakiegoś czasu staram się buszować w tym co proponują i musze przyznać, że czasami naprawde można trafić na OKAZJE...taką prawdziwą wliczając w to koszty transportu na terenie USA, koszty transportu przez ocean i opłaty w Polsce....

Zdaję sobię sprawę, że ryzyko zawsze jest bo nie można być w 100% pewnym tego co jest w ekspertyzie ubezpieczyciela, opisie stanu technicznego i zdjęciach ALE patrząc na to jaki teoretycznie nakład pracy i finansowy trzeba ponieść żeby wyszykować auto do jeżdzenia (czy to po jakimś małym dzwonku, obtarciu, kradzieży itp) to trzeba przyznać że niekiedy więcej wkładam w tego compacta którym teraz jeżdze.....

Sondując opinie ludzi, którzy już coś ściągneli ze stanów można tak obiektywnie i bez podpalania powiedzieć, że opinie wahają się pomiędzy 'jestem zadowolony, bez niespodzianek' a 'jest super, spełniłem małe marzenie'

Otwarcie powiem, że w Polsce ciężko by mi przyszło kupić 7mke albo jakąś nowszą 5tke a patrząc na to co jest do wybrania na aukcjach to po rozsądnym rozeznaniu mógłbym zlicytować od ręki nawet obie i ściągnąć do Polski przy takim kursie $.

Co o tym myślicie?

Jakie macie podejście do takiego sposobu kupna?

Czy ktoś tutaj kiedyś coś takiego robił?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach