rychu1976 Opublikowano 19 Stycznia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2008 Panowie jedno pytanie...jak odpowierzam układ to dolny wąż od chłodnicy ma byćciepły czy gorący??? bo wymieniłem termostat i tak 60 minut sobie odpowietrzałem...i nic chłodnica jest wszędzie jkednakowo ciepła 2 węze te górne z termostatu gorące a dolny od chłodnicy zimny..tak ma byc? dzięki i pozdrawiam zupełnie zimny być nie powinien może być chłodniejszy od górnego ale nie zimny, a skoro jest zimny to i chłodnica dołem też będzie zimna j jeśli tak jest to termostat będzie zamknięty jaką ci pokazuje temperaturę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 23 Stycznia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2008 hej, juz po wymianie termostatu i płynu. Dzisaj nim jechałem pierwszy raz po postoju nocnym i póki co wygląda na to że problem z letnim powietrzem na wolnych obrotach minął. Druga sprawa to łapanie temperatury. Po pracy, jak ruszyłem to za około 4-5km kreska była w pionie(przed wymiana termostatu po około 15km trasy), także tutaj także poprawa. Dodatkowo okazało się że mimo iż w aucie na wyższych obrotach miałem ciepło, przyjemnie to po wymianie termostatu jest po prostu gorąco, także przy ogrzewaniu na maksa się gotuję. Widać po tym że jednak termostat musi być sprawny żeby było dobrze dla silnika, ale żeby też ciepłym wiało. Odnośnie samej wymiany to trochę było tam kombinowania - ciężki dostęp plus stalowe śruby w aluminiowym bloku. Czyli żeby wykręcić śrubę i nic nie popsuć trzeba było trochę podziałać. Układ odpowietrzony, z problemami ale odpowietrzony. Problemy polegały na tym że nie odpowietrzył się ot tak sobie po odkręceniu korka od odpowietrzenia tylko trzeba było go macać, bujać, podnosić z jednej strony, coś w tym rodzaju. Generalnie wygląda na to że chłopaki z Auto Serwisu na Archimedesie zrobili mi dobra robotę. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AWV Opublikowano 25 Stycznia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2008 a można cene takiej usługi poznać ? ps.bo ja mam podobnie wszystko oki z temp ale na niskich obrotach nie wieje ciepłe powietrze, muszę go do 5000 obr podciągnąć i jest w miarę ok... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 25 Stycznia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2008 U mnie czy na wolnych obrotach czy na wysokich przy włączonym ogrzewaniu na maxa topi się twarz:-) Przy praktycznie każdej ingerencji w układ chłodzenia trzeba go potem całkowicie odpowietrzyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 25 Stycznia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2008 U mnie wystarczyło delikatnie go podkręcić, już koło 1000obr/min zaczynało grzać, ale jak wskazówka nie była w pionie to i do tych 2000 obrotów trzeba było zeby ciepłym zawiało. Teraz jest jak u dzikiego i już jak wskazówka się ruszy na niebieskim polu to zaczyna letnio wiać. Koszt takiej usługi to pewnie koło90zł, czyli wymiana termostatu i odpowietrzeni układu, plus termostat - 40zł WAHLERa, taki sam miałem założony jako oryginalny. Prawie bo za całość czyli wymiana oleju, wymiana termostatu i odpowietrzenie wyszło 120zł. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.