Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


przerywa,gaśnie, nierówna praca na zimnym 1.8 m40


Rekomendowane odpowiedzi

objawy są takie: po odpaleniu aż do osiągnięcia temperatury silnika 80-90 stopni fura gaśnie, przerywa trzeba ją na gazie trzymać.gdy silnik się nagrzeje silnik momentalnie zaczyna równiutko pracować.krokowy,świece,kable sprawdzone :wink: bmw_beer

objawy takie same na benzynie i lpg <bmw_1>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

he he no sprawdzałem :lol: gumę mam posklejaną tak jak była.cały dolot rozebrałem i poskładałem a ona dalej ''focha'' wali bmw_beer

wiem że jej ciężko no ale takie ma życie <bmw_4>

p.s. nie mijaliśmy się ostatnio w szczytnej na krzyżówce? jechałem na zieleniec a ty z prawej wyjeżdżałeś,paula kierowała <bmw_1>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie jeżdzi normalnie tylko na wolnych przerywa jak jest zimny :wink:

może spróbuje jednak sprawdzić jeszcze raz dolot ale jakby był dziurawy to na ciepłym też powinno coś się dziać.. :roll:

[ Dodano: 13 Styczeń 08, 11:28 ]

jeden jest od wskaznika na desce a drugi od kompa! ale ktory to ci nie powiem! sprobij odłaczyc jeden z nich i zerknij na desce! ale zeby byl silni rozgrzanya nie wskaska lezala na dole! i sie dowiesz ktory od czego!

dobry pomysł,sprawdzę to :wink:

[ Dodano: 13 Styczeń 08, 11:30 ]

He,he to ładnie,bujasz się po moim terenie i nie zawiniesz na chwilę? Możliwe,ze to my byliśmy,bo ostatnio ciągle Paula prowadzi,dziennie po 50km robi,zmuszam ją,zeby trenowała. :drunk:

no jechaliśmy z małą na sanki :wink: a wy byście wpadli na mój teren wreszcie :party: bmw_beer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!!! W mojej e30 z m40 działo się podobnie z powodu niesprawnego przepływomierza, klapka się urwała po strzale z gazu. Z tym, że na gazie trzymala cały czas obroty okolo 1200 na minute, dodam że mam instalke II generacji. Po wymianie przepływomierza jak ręką odjął:)

Pozdrawiam <bmw_2>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jeszcze dla pewności sprawdż przewody doprowadzone do przepływomierza. W dolocie sprawdź dokładnie czy od dołu guma gdzieś nie pękła, bo te wredne pęknięcia są najczęsciej tam gdzie ich nie widzimy ;) o i jeszcze jedno bardzo ważne, mi kiedyś łapało lewe powietrze w okolicy krokowca. na koniec tego wszystkiego można by jeszcze akumulator na kilkanaście minut odłaczyć. Owocnych poszukiwań życze!!! Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jeszcze dla pewności sprawdż przewody doprowadzone do przepływomierza. W dolocie sprawdź dokładnie czy od dołu guma gdzieś nie pękła, bo te wredne pęknięcia są najczęsciej tam gdzie ich nie widzimy ;) o i jeszcze jedno bardzo ważne, mi kiedyś łapało lewe powietrze w okolicy krokowca. na koniec tego wszystkiego można by jeszcze akumulator na kilkanaście minut odłaczyć. Owocnych poszukiwań życze!!! Pozdro[/quote

no dzięki mam taki zamiar :wink: ale jestem tylko w weekendy w domu a w tygodniu żonka śmiga ale jak będę miał czas posprawdzam :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...