Skocz do zawartości

Brak ssania e30 m10 1,8


Rekomendowane odpowiedzi

Siema, mam pytanie jak sprawdzic zawor powietrza dodatkowego i ktory czujnik wysyla do niego sygnal o temperaturze silnika? Odlaczylem kabel od zaworu powietrza dodatkowego na zimnym silniku i nie bylo zadnej reakcji, obroty nie spadly ani nie wzrosly. Czy to jest normalne, mozna w inny sposob sprawdzic ten zawor?

Moj problem polega na utrzymaniu obortow na zimnym silniku, na benzynie mam ok. 500obr a na LPG gasnie. Po zagrzaniu jest 800obr. Musze przejechac ok 5-8km zeby obroty nie spadaly i silnik nie gasł, nie zaleznie od pory roku i temperatury otoczenia. Po rozgrzaniu silnika i zostawieniu go wylaczonego na ok.20min sytuacja powtarza sie, po odpalniu obroty sa bardzo niskie.

Jak myslicie co moze byc przyczyna?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej,

na zaworze powietrza dodatkowego masz śrubkę i dziurę na fasolkę, spróbuj tam poregulować, może coś Ci się uda z tym zrobić.

A czujniki dochodzą tam chyba trzy a na pewno dwa.

Miałem ten sam problem i niestety we wrocku kosztowała mnie naprawa 350zł, tyle że nie miałem gazu i na benzynie mi tak kulał.

Tobie jeśli kula na gazie to może coś nie tak z regulacją gazu jest.

Bo jeśli chodzi na beznynie OK to w gazie szukałbym przyczyny.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej,

na zaworze powietrza dodatkowego masz śrubkę i dziurę na fasolkę, spróbuj tam poregulować, może coś Ci się uda z tym zrobić.

A czujniki dochodzą tam chyba trzy a na pewno dwa.

Miałem ten sam problem i niestety we wrocku kosztowała mnie naprawa 350zł, tyle że nie miałem gazu i na benzynie mi tak kulał.

Tobie jeśli kula na gazie to może coś nie tak z regulacją gazu jest.

Bo jeśli chodzi na beznynie OK to w gazie szukałbym przyczyny.

Pozdrawiam

po przeczytaniu kilku postow probowalem regulacji ta srubka i wszystko po staremu, minimalnie obroty poszly do gory ale silnik dalej gasnie.

co do instalacji gazowej, zostala zalozona w styczniu 2006r. w 2007r auto bylo malo jezdzone bo bylem za granica, wiec za duzo nie smigalem na gazie. u gazownika tez bylem, pokrecil troche i nic nie pomoglo.

na benzynie tez nie jest ok, bo po uruchomieniu zimnego silnika jest tylko 500obr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli po nagrzaniu silnika masz takie obroty na gazie jak na benzynie to masz zurzyta membrane w parowniku, a jesli wogole Ci nie trzyma obrotow na gazie to na parowniku masz taka mala srubke do regulacji to odkrec ja z jeden obrot zwiekszysz tym cisnienie gazu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli po nagrzaniu silnika masz takie obroty na gazie jak na benzynie to masz zurzyta membrane w parowniku, a jesli wogole Ci nie trzyma obrotow na gazie to na parowniku masz taka mala srubke do regulacji to odkrec ja z jeden obrot zwiekszysz tym cisnienie gazu

po nagrzaniu silnika obroty sa ok na lpg i benzynie, trzymaja sie rowno ok.800obr. krecilem ta srubka na parowniku, ustawilem obroty na zimnym silniku i bylo ok dopoki sie silnik nie zagrzal, po zagrzaniu byly wysokie ok 1500obr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mówię o instalacji Gazowej

Ustaw obroty na 1500 jak pisałeś wyżej , przejeć trochę żeby nagrzać parownik

pod parownikiem powinieneś mieć przykręcany korek odkręć go możliwe ,że poleci

ci olej który wytwarza się z gazu po wystygnięciu zaczyna się wszystko kleić

a po nagrzaniu wraca do normy.

Możliwe że nic nie poleci bo mało jeździłeś na gazie

potem wykręć śrubę do regulacji ,policz obroty ułatwi ci to puźniejszą regulacje

w otwór wciśnij strzykawką Naftę lub benzynę ekstrakcyjną bez żadnych domieszek

niech trochę się pomoczy dolnym korkiem wylej to co wlejesz odczekaj chwile niech odparuje

i skręcaj spowrotem i na rozgrzanym silniku zrób regulacje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po pierwsze nie wszystkie reduktory maja srube taka spustowa! ale to nic nie daje! jezeli masz reduktor załatwiony to nic nie pomoze bo regulacja bedzie sie zmieniała! ale jezeli ci sie piepszy tez w ukladzie paliwowym to pierw trzeba zaczac od naprawy ukł paliwa i dopiero zobaczyc co z gazem!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mówię o instalacji Gazowej

Ustaw obroty na 1500 jak pisałeś wyżej , przejeć trochę żeby nagrzać parownik

pod parownikiem powinieneś mieć przykręcany korek odkręć go możliwe ,że poleci

ci olej który wytwarza się z gazu po wystygnięciu zaczyna się wszystko kleić

a po nagrzaniu wraca do normy.

Możliwe że nic nie poleci bo mało jeździłeś na gazie

potem wykręć śrubę do regulacji ,policz obroty ułatwi ci to puźniejszą regulacje

w otwór wciśnij strzykawką Naftę lub benzynę ekstrakcyjną bez żadnych domieszek

niech trochę się pomoczy dolnym korkiem wylej to co wlejesz odczekaj chwile niech odparuje

i skręcaj spowrotem i na rozgrzanym silniku zrób regulacje

nie wiem czy dzisaj uda mi sie oblukac co i jak, ale zrobie tak jak piszesz i dam znac, chyba ze nie ma srubki spustowej w parowniku tak jak pisze Danich

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

takie czyszczenie parownika Ci nic nie da, membrana jest juz stara i twarda, kup lepiej zestaw naprawczy i wymien sam membrane to nie jest trudne a napewno pomoze, ale jak mowisz ze obroty sa takie same na benyznie to szukaj najpierw usterki w ukladzie paliwowym jak mowi kolega danich, powienienes miec tam czujnik tem silnika ktory podaje sygnal do kompa jaka ustawic dawke paliwa na zimnym i na goracym, u mnie ten czujnik znajduje sie na termostacie kolor niebieski

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

takie czyszczenie parownika Ci nic nie da, membrana jest juz stara i twarda, kup lepiej zestaw naprawczy i wymien sam membrane to nie jest trudne a napewno pomoze, ale jak mowisz ze obroty sa takie same na benyznie to szukaj najpierw usterki w ukladzie paliwowym jak mowi kolega danich, powienienes miec tam czujnik tem silnika ktory podaje sygnal do kompa jaka ustawic dawke paliwa na zimnym i na goracym, u mnie ten czujnik znajduje sie na termostacie kolor niebieski

wiesz jak mozna sprawdzic ten czujnik od temperatury i zawor powietrza dodatkowego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i znowu tak jak moj przedmowca :) odlacz wtyczke i pojezdzij pare dni bez podlaczonej i zobacz czy jest jakas poprawa, wyczysc tez krokowca i zobacz czy nie masz nigdzie zagietej gumy od przeplywki albo od krokowca to wszystko glownie odpowiada od obrotow silnika i na koniec zrob reset kompa :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i znowu tak jak moj przedmowca :) odlacz wtyczke i pojezdzij pare dni bez podlaczonej i zobacz czy jest jakas poprawa, wyczysc tez krokowca i zobacz czy nie masz nigdzie zagietej gumy od przeplywki albo od krokowca to wszystko glownie odpowiada od obrotow silnika i na koniec zrob reset kompa :)

wtyczke odlaczalem na zimnym silniku i nic sie nie dzialo, ale nie jezdzilem. jutro zrobie test <bmw_1> jak sie robi reset kompa, mozna samemu to zrobic?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i znowu tak jak moj przedmowca :) odlacz wtyczke i pojezdzij pare dni bez podlaczonej i zobacz czy jest jakas poprawa, wyczysc tez krokowca i zobacz czy nie masz nigdzie zagietej gumy od przeplywki albo od krokowca to wszystko glownie odpowiada od obrotow silnika i na koniec zrob reset kompa :)

dzisaj troche pojezdzilem z wypieta wtyczka od krokowca. odlaczylem ja na zimnym silniku, nic sie nie zmienilo. po zagrzaniu silnika tez nie bylo zadnych zmian. jedynie co zauwazylem (moze tylko mi sie wydaje :roll: ) to to, ze po przejechaniu krotszego odcinka drogi silnik szybciej temperature zlapal, dzieki czmu nie gasl. Moze to jest zludne, no ale odczulem lekka rzonice z wypietym krokowcem. Pojezdze jeszcze jutro zeby sie upewnic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odlaczylem czujnik i obroty spadly prawie do minimum czyli wyglada na to ze jest gicior. zalozylem drugi zawor powietrza dodatkowego i nic sie nie zmienilo jak gasl tak gasnie. no i teraz chyba zostala wymiana membran w parowniku. mysle jeszcze nad zaplonem czy moze miec wplyw na prace silnika na gazie? wydaje mi sie ze zaplon jest delikatnie przestawiony bo jak odpalam to kontrolki przygasaja i rozrusznik tak jak by nie mial sily krecic (akumulator jest ok), moze musze kable zaplonowe wymienic? swiece sa nowe. jak myslicie zaplon moze miec cos wspolnego z moim problemem, czy raczej zajac sie membranami?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...