Skocz do zawartości


co to jest za przepustnica ??


Rekomendowane odpowiedzi

witam ponownie.

co to jest za przepustnica i jak ma być to założone bo skoro przed wyjęciem była założona w taki sposób że cały czas była otwarta to nie wydaje mi sie żeby spełniała jakieś zadanie nie ma w niej żadnych spręzynek tylko klapka .

"przepustnica" zamontowana była między rurą od od przepływomierz a kolankiem co idzie do kolektora.

jak mam to zamontować zawiasami do góry żeby powietrze zasysane otwierało ją samoczynnie??

a i ma jeszcze trzy otwory do okoła zasłoniete gumą po co one są??

zdjcie003rh4.th.jpg

zdjcie004vi3.th.jpg

zdjcie005df7.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest to klapka od instalacji gazowej.Zawias musi się znajdować do góry, a klapka od strony kolektora ssącego.Nie występują tam żadne sprężynki,klapka otwiera się samoczynnie podczas zasysania mieszanki.Guma która znajduje się na obudowie tej klapki ma za zadanie zabezpieczać inne elementy układu ssącego( np. obudowę filtra powietrza) podczas jakiegoś "wystrzału".W momencie takiego niepożądanego "wystrzału ww.guma spada ze swojego miejsca.Jest to tak zwana klapka "anty wybuchowa",ale jeśli twoja była cały czas otwarta to nie spełnia swojej roli i dlatego należy ją wymienić. Ww. klapka powinna się ruszać swobodnie bez żadnych oporów.Pozdrawiam. <bmw_1> <bmw_3>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i tak jest rusza sie bez problemów tylko widocznie jakiś spec założył ja odwrotnie .

a jesli już doszło do wybuchu (bo u któregoś z poprzednich doszło) to co poza przepływomierzem i połączeń gumowych mogło sie jeszcze uszkodzic i co mam sprawdzić.

może wpłynąc to na brak reakcji na pracy na benzynie( nie wiem czy pomka działa na 100 i czy centralka przełancza) bo jest jakis drut zrobiony z właczaniem gazu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. <bmw_3> .Skoro mówisz,że się zacina to podejrzewam,że podczas"wybuchu" musiała się skrzywić.Jeśli odpalisz na benzynie a klapka przepływomierza zatnie się to obroty mogą świrować.Proponował bym wymienić przepływomierz i dokładna regulacje gazu.Z własnego doświadczenia wiem,że po "wybuchu" jeśli już raz klapka zaczęła się zacinać to na dłuższą metę ona nie będzie spełniać swojego zadania. Podejrzewam,że mogą "falować" obroty i może wzrosnąć zużycie paliwa(gazu).Pozdrawiam. <bmw_1>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...