Rybka318is Opublikowano 3 Marca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 Witam <bmw_1> . Pytałem już na forum o gaz,konkretnie o poradę w wyborze instalacji. Właściwie to nic konkretnego sie nie dowiedziałem. Chciałbym was prosić o konkretne porady na temat wyboru i eksplatacji LPG. I jeśli ktoś ma ochotę pisać teksty typu "Jak Cie nie stać na jazdę BMW to kup sobie Punto 1.0 " to niech sobie odpuści. Z góry dzieki za wszystkie odpowiedzi. <bmw_2> <bmw_3> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JARKO666 Opublikowano 3 Marca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 JEŚLI JUŻ TO GAZ SEKWENCYJNY CZYLI (WTRYSK LPG) I LEPIEJ NIE OSZCZEDZAĆ NA MONTAŻU ZAŁOŻYĆ DOBREJ FIRMY I W DOBRYM MARKOWYM ZAKŁADZIE W TEDY NIE BEDZIE PROBLEMÓW Z GAZEM A JEŚLI CIE STAĆ POLECAM INSTALACJE NA GAZ ZIEMNY DUŻE KOSZTA ALE JAKA JAZDA GAZ ZIEMNY PRZY SPALANIU MA 120 OKTANÓW I CO WY NA TO FANI DYZLAAAAAA KLEKOCZĄCYCH BOCIANÓW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 3 Marca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 JEŚLI JUŻ TO GAZ SEKWENCYJNY CZYLI (WTRYSK LPG) I LEPIEJ NIE OSZCZEDZAĆ NA MONTAŻU ZAŁOŻYĆ DOBREJ FIRMY I W DOBRYM MARKOWYM ZAKŁADZIE W TEDY NIE BEDZIE PROBLEMÓW Z GAZEM A JEŚLI CIE STAĆ POLECAM INSTALACJE NA GAZ ZIEMNYDUŻE KOSZTA ALE JAKA JAZDA GAZ ZIEMNY PRZY SPALANIU MA 120 OKTANÓW I CO WY NA TO FANI DYZLAAAAAA KLEKOCZĄCYCH BOCIANÓW Wcale nie jest tak różowo z tym gazem ziemnym a to dzieki temu ze mamy powalone przepisy , co roku wymagany jest dozór techniczny czyli badanie butli przez "biegłego" poniewaz butla ma wytrzymywać wysokie cisnienia około 200 atmosfer , dzieki temu Gazownia własnie rezygnuje z tych instalacji we wszystkich swoich autach , paranoja ale to tylko w naszym pieknym kraju. * tak na marginesie wyłącz Caps Lock'a bo KRZYCZYSZ !!!!!!!!!!!!!!!!! ** czy ten temat nie powinien byc w Paliwach alternatywnych ??????????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 4 Marca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2008 Gaz ziemny moze jest polecany ale jest duzy problem w polsce z stacjami cpn!- do tego butle sa bardzo duzo i ciezkie a pojemnosc jest ich mała! Mnie osobiscie ostatnio bardzo zainteresowała instalacja gazu ciekłego ale tylko zainteresowala bo koszt montazu jest bardzo wysoki nawet chyba w polsce nie montuja! ale na gazie ciekłym auto jest mocniejsze niz na pb poniewaz w kolektorze ssacym sa wiercone według matrycy czyli w odpowietdnich miejscach i pod odpowiednim kontem dysze- gaz jest nimi wpuszczeny przy wyższych obrotach kolektor jest bardzo mocno schladzany wrecz prawie zmrozony co powoduje wzrost mocy! a tobie oczywiscie polecam sekwencje bardzo dobrze is sie spisuje! wszystkie bmw chodza b.dobrze na lpg pod warunkiem prawidłowego zalozenia i regulacji! cena na dobra sekwencje tak jak u nas to koszt ok 2500zł is ma 140kucy wiec reduktor musi byc troszke mocniejszy! pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polowa Opublikowano 4 Marca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2008 ja tez polecalbym sekwencje choc sam jej nie mam i bardzo zaluje kupilem moja bume ze zwykla instalacja ale zbieram kase zeby przerobic na sekwencje bo ze zwykla instalacja sa caly czas jakies problemy typu strzały w filtr powietrza itp. proponuje sekwencje a na temat ziemnego nie wiem za duzo wiec nic nie moge powiedziec pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 4 Marca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2008 slysalem dobre opinie o stag 300 , ponoc dobry i nie drogi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzychu_88 Opublikowano 4 Marca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2008 ja mam sekwencje brc seqent i jestem z niej bardzo zadowolony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 4 Marca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2008 co do stag300 to jest to samo co stag200 tylko ze stag300 ma szczelna obudowe komp. roznica cen ok 80zł! ale sa niezawodne jest to polska elektronika ale sprawdzona od wielu lat i spisuje sie super do tego reduktor Zawoli tez jest niezawodny i wtryskiwacze gazu np Waltek i instalka chodzi dlugo i bezawaryjnie! co do gazu ziemnego tak zwany CNG jest utrata mocy co do PB gdzie przy ins.4generacji sekwencji nie jest odczowalne roznica miedzy lpg a Pb, ins.5 generacji czyli gazu ciekłego wrecz odwrotnie wzrost mocy ok 5% od PB ale bardzo duze koszty montazu i chyba w polsce niedostepne! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rybka318is Opublikowano 5 Marca 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2008 A powiedzcie mi jeszcze jedno,słyszałem ze sekwencja ma to do siebie że silnik musi sie przez dłuższą chwile zagrzać zanim się przełączy z PB na LPG. Czy to prawda? <bmw_3> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzychu_88 Opublikowano 5 Marca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2008 jest to prawda, ale to jest nie długa chwila. jak jest bardzo zimno to muszę przejechać z 3 km a normalnie dużo krócej. jak auto jest jeszcze ciepłe to trwa to jakieś 5 sekund. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beryl Opublikowano 5 Marca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2008 na każdej instalacji, gdzie gaz jest rozprężany w reduktorze do stanu gazowego powinno się nagrzać przynajmniej trochę silnik na benzynie i dopiero przełączyć na gaz. Słyszałem od mechanika, że jak odpala się z gazu na zimnym silniku to dostają np. uszczelniacze zaworowe, twardnieją od zimna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DIEGO E30 Opublikowano 5 Marca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2008 witam ja mam zwykła instalke bez kompa i nie miałem zadnych z nią problemów.Mam takie pytanie;czy do m20 nadaje się sekwencja?bo słyszałem ,że te silniki dobrze znoszą zwykłą instalację z komputerem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 5 Marca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2008 silnik m20 daje sobie swietnie rade na zwykłej inst. czyli 2 generacji pod warunkiem ze dbasz o układ zaplonowy wtedy nie wystepuja zadne strzały itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sowa Opublikowano 5 Marca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2008 słyszałem ze sekwencja ma to do siebie że silnik musi sie przez dłuższą chwile zagrzać zanim się przełączy z PB na LPG W parowniku jest czujnik temperatury i po uzyskaniu na parowniku 25stopni (zależnie jak komp jest ustawiony) komp puszcza elektrozawór... No i każdorazowo kiedy odpalasz auto, zapalasz na Pb i po chwili przerzuca na LPG (jak silnik ciepły) czy do m20 nadaje się sekwencja? Mam u siebie i zdecydowanie nadaje się, jednak cena za 6 garów jest "nieco" wyższa jak za 4 gary Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiosl Opublikowano 7 Marca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 no ja przed założeniem gazu troche się interesowałem gazem i w końcu staneło na instalacji bingo s4 i spalanie w mieście wynosi ok15l przy rożnej jeździe:) sekwencja bardzo dobry wybór ale do 6garków blisko 4tys! ale gość u którego zakładałem powiedział ze do ych silników nie trzeba montowac sekwencji bo na zwykłej chodzi równie dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jok21 Opublikowano 8 Marca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 Witam! mam IS-a ze zwylkym gazem 2 gen.(takiego juz kupilem )i powiem szczerze ze jest to totalna patologia!!!jak chcesz gaz i nie miec wiecznych problemów z autem zainwestuj troszke wiecej.pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rybka318is Opublikowano 9 Marca 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2008 Jok21 powiem Ci że dla mnie w grę wchodzi tylko sekwencja. Interesuje mnie teraz jakiej firmy najlepiej bedzie sie spisywać w BMW a konkretnie w ISie. Bo albo włoże sekwencje albo zostane przy PB, 2generacji nie biorę pod uwagę. bmw_beer ZOBACZ MOJE AUTO [ Dodano: 9 Marzec 08, 09:22 ] http://rybka318is.fotosik.pl/albumy/386666.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jok21 Opublikowano 9 Marca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2008 moj znajomy mechanik poleca instalacje stag300 jest dobra i tania,ja u siebie zamontowalem nawet tego wychwalanego wszedzie blosa i jestem nim rozczarowany,fakt zbiera sie lepiej od ok.4tyś obrotów ale falujace obroty i strzaly w dolot pozostaly.A co do twojej buni naprawde ladna przy okazji wrzuce do ogladniecia zdjecia mojej :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.