Majater_kjs Opublikowano 31 Marca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2008 Witam.... moj brat kupil sobie jakis czas temu e21 z Rzeszowa i jakos dojechal do domu - troche pojezdzil i zgasla na skrzyzowaniu ..... zaciagnelismy do garazu na noc i rano odpalila.Po jakis 2 tyg znow zgasla..... juz nieodpalila.wtedy tez wyczailem ze glowica jest na smietnik wiec ja wymienilem ( wyremontowana) mimo to nadal mam problem z odpaleniem. Silnik to 2,7eta (podobno) lecz blok jest z aparatem,a na glowicy jest napis 2.7eta. caly problem polega na tym ze ten co robil to auto zrobil to na opier...ol - kable na skretke,wszystko na druty itp itd. I moja WIELKa prozba jesta taka aby mi ktos udostepnil jakies schematy instalacji elektrycznej jak co gdzie powinno byc bo na moje oko nie ma prawa to chodzic na benzynie, a na tym mi zwlaszcza zalezy.... Pytanie.... na kole pasowym mam czyjnik - wchodzi on do tej kostki diagnostycznej przy glowicy lezcz nie laczy sie z zadnym przewodem z instalaci.... czy na dekielku od tej kostki sa piny ??bo ja nie mam tej zaslepki Dziekuje za przeczytanie i za kazda pomoc <bmw_2> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmailp Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2008 nie mogę Ci pomóc ale też mam e21 i też mam ten czujnik i jest trochę brudny z oleju bo miałem wyciek.czy dużo zależy od tego czujnika?ja mam 323i. [ Dodano: 1 Kwiecień 08, 15:27 ] mi kiedyś też robiła teakie figle,a właściwie to mojemu tacie bo on ją miał.tam byl rozrząd żle ustawiony bo zmienialiśmy uszczelkę głowicy.podobno nikt z warsztatowców nie potrafił tego zrobić ale znalazłem magika w legnicy ;)sprawdż czy daje dobrze iskierke a potem uklad paliwowy takie jest moje pierwsze założenie,możliwe ze masz syf w baku i wąż Ci się zapiierniczył chciałbym Ci pomóc ale nie wiem co zdążyłeś sprawdzić.pokasz fotkę buni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majater_kjs Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2008 iskra by konia zabila, rozrzad dobrze poskladany..... nieotwieraja mi sie wtryski to jest caly problem.na gazie odpali na sek czy 2 i gasnie. pytanie.... czy w 2,7 wtryski sa sterowane czujnikem na przewodzie od pierwszego cylindra??a w 2,5 z czujnika na kole pasowym?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmailp Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2008 tego Ci nie mogę powiedzieć bo narazie sam wchodzę w świat motoryzacji i czerpie wiedze o bmkach [ Dodano: 2 Kwiecień 08, 13:27 ] ja mam silnik m20b23 i to są chyba różne silniki.ciężko teraz znalezc info o e21 na forach mało kto ma chyba te fury [ Dodano: 2 Kwiecień 08, 13:27 ] ja mam silnik m20b23 i to są chyba różne silniki.ciężko teraz znalezc info o e21 na forach mało kto ma chyba te fury [ Dodano: 2 Kwiecień 08, 13:28 ] tego Ci nie mogę powiedzieć bo narazie sam wchodzę w świat motoryzacji i czerpie wiedze o bmkach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2008 M20 B23 mozna tez spotkać w E30 :mrgreen: sam mam taką, te silniki są takie same Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmailp Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2008 masz taki silnik pisałeś mi kiedyś załozylem temat co do cisninia w tym silniku ale nie dostałem konkretnej odpowiedzi może pomożesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.