Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


[30]regulator cisnienia paliwa


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Panowie mam dziwaczny problem, otóż czy wąż paliwowy ,który wychodzi z filtra paliwa powinien iść regulator ciśnienia paliwa?Bo jesli tak to samochód wogóle nie chce zapalić ,a jak zamienie węże czyli dolot z powrotem to zapala ,ale dusi się.Niedawno zmieniłem pompe paliwa było ok ,a teraz takie jaja :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak zamienie węże czyli dolot z powrotem to zapala

tego nie kumam, to mówisz o przewodach paliwa czy o dolocie czyli powierza

to M40??

jak zwykle polecam www.realoem.com tam jest wszystko pokazane jakie jest podłaczenie:

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AJ51&mospid=47273&btnr=13_0289&hg=13&fg=15

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

regulator paliwa jest do regulowania cisnienia podawanej dawki na wtryskiwacze! czyli on nie moze byc na powrocie bo to by było bez sensu! pompa paliwa pompuje nawet do ok 4bar wiec regulator reguluje cisnienie podawanej dawki!

no właśnie , to w takim razie czemu jak założe przewody normalnie to silnik nie chce zapalic?Może mam cos nie tak z tym regulatorem pytanie_bmw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heheheheh :P

wyobraźcie sobie rurkę gdzie pompa coś pompuje pod ciśnieniem, to nie ma różnicy w którym miejscu założycie układ ograniczający ciśnienie, czy na początku czy na końcu rurki, ciśnienie w rurce będzie zawsze takie samo, to jest naczynie zamkniete ( ta rurka ) ............

dlatego regulator może być przed jak i za wtryskiwaczami, bo generalnie hamuje przepływ paliwa to coś jakby zwężka

w każdym razie taka jest moja teoria....... coś jak "dlaczego na visku jest lewy gwint" :lol:

a dlaczego nie zapala jak masz podłączone "niby" dobrze to tego nie wiem , może coś skopane w przewodach jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ok.Rurka idzie z filtra na regulator , tak jak byc powinno normalnie i nie ma zadnej reakcji jak kręce.Odwrotnie zapala ale sie dusi.Moze to duszenie jest spowodowane uszkodzonym czujnikem tym w kolorze fioletowym bo ta plastikowa nasadka okreca sie wokół własnej osi http://www.forum.maxbimmer.pl/topics19/czujnik-temperatury-cieczy-chlodzacej-foto-vt7644.htm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiesz co sprawdz może czy wtryski Ci nie ''leja'' tzn czy nie spierniczaa Ci z nich paliwo cały czas lejąc na gar.mi też nierówno chodził i lał mi jeden wtrysk wyieniłem i jest gitara.no ale jaki to ma związek z Twoim przypadkiem to nie wiem :P jakby padł Ci regulator ciśnienia to miałbys zajebiste obroty na jałowym biegu i zalewalby taka teoria ;) myśl co to może być ale nie stawialbym na sam regulator ciśnienia bo sam jeżdziłem na padniętym i miała 2100 obrotów na jałowym.pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoncentrujmy sie na samym czujniku,jesli on jest uszkodzony to silnik prawdopodobnie bedzie lipnie chodził ,czy to prawda?A tak propos tydzien temu normalnie jezdzilem na benzynie.Sciagłem kolektor ssący ,zeby sprawdzic przewody od czujnika temp.Po złożeniu zaczęly sie te jaja i jestem zły jak cholera ,że coś nie gra :cry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy to M42 ??

mam m40

znam ten ból ;) możliwe że nie podłączyłeś wszystkiego jak należy tam są jakieś kostki i cała reszta dupereli które są czasem niezbędne.nie znam twojego silnika zbytnio bo ja mam m20 to może się okazać pierdułka..

tam są dwie kostki które napewno dobrze podłaczyłem bo sobie je wczesniej oznaczyłem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piotrze ,ale czy uszkodzenie tego czujnika spowoduje duszenie silnika?No i oczywiscie dziekuje za zainteresowanie Tobie jaki fachowcowi od rekinów kmail :)

[ Dodano: 2 Kwiecień 08, 23:11 ]

2.5 ;) tylko że musisz się liczyć odrazu z tylnim mostem i zawiechą bo taki motor musi mieć na czym się "wyżyć" a zazwyczaj te układy padają ;) nie mówiąc już o spalaniu..

wiem ,swapa i tak bede robil po wakacjach ale na 2.0 m20.Silnik fajnie chodzi i wogóle.M40 ma walniety rozrząd i nie chce go remontowac.W trakcie robienia swapa to dopiero zaczna sie problemy,ale teraz sporo rzeczy sie ucze i chocby wasza pomoc w rozwiązaniu tego problemu w przyszłości mi sie przyda i jeszcze raz dziekuje za zainteresowanie i chęci

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem M 40 ale już nie pamietam.......ale jak widać to są dwa czujniki temp,

jeden jest do zegarów a drugi do kompa , nie podają ale przypuszczam że mają inne wartości rezystancji, nie zamieniłeś kabli przypadkiem :?:

to są czujniki NTC więc rozłączenie daje sygnał że silnik jest zimny albo własnie komp może niedomagać i gaśnie............

wiesz, nie jestem mechanikiem ani elektrykiem samochodowym , po zatym wątpię żeby sie ktoś bawił w odłączanie czujników i sprawdzanie reakcji, więc odpowiedzi na pytanie: "ale czy uszkodzenie tego czujnika spowoduje duszenie silnika?" może nikt nie znać

co do swapa: nie zakładałbym M20B20 tylko M20B25 :P a dlaczego to sobie na forum poszukaj :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do regulatora to tu jest wyraźnie chyba:

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AJ51&mospid=47273&btnr=13_0289&hg=13&fg=15

więc pisanie : dlaczego albo "regulator paliwa jest do regulowania cisnienia podawanej dawki na wtryskiwacze! czyli on nie moze byc na powrocie bo to by było bez sensu!" jest delikanie mówiąc ignoranctwem i wprowadzaniem innych w błąd......... :evil:

a w M20B23 regulator jest też na powrocie tak przy okazji :mrgreen:

i w M50 2,5 też regulator jest na powrocie buehehehehehe :mrgreen: :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

eden jest do zegarów a drugi do kompa , nie podają ale przypuszczam że mają inne wartości rezystancji, nie zamieniłeś kabli przypadkiem :?:

nigdy z życiu

Propos tego czujnika jak wczesniej wspomnialem ta plastkikowa nasadka obraca sie wokół własnej osi.Najprostszym sposobem na sprawdzenie tego bedzie wymiana czujnika.Przypomniała mi sie jedna rzecz , w trakcie rozbiórki kolektora ssącego , najpierw się go rozpoławia no i pod tą połówką była uszczelka złamana na pół :? Te jaja może są od tego chociaz na gazie chodzi normalnie wiec juz nie wiem co jest grane

[ Dodano: 2 Kwiecień 08, 23:24 ]

jak podłacze przewód paliwa zgodnie z tą instrukcją czyli do rurki z regulatorem to silnik wogóle nie reaguje pytanie_bmw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak podłacze przewód paliwa zgodnie z tą instrukcją czyli do rurki z regulatorem to silnik wogóle nie reaguje pytanie_bmw

czyli nie odpala, a patrzyłeś bez regulatora, a sprawdzałeś czy leje paliwa za regulatorem ( czyli czy regulator jest drożny ) ??

jak podłłaczysz odwtornie niż powinno być to zapala ale się dusi czyli na chwilę dostaje paliwo a później już pewnie nie........

ja bym jednak spróbował bez regulatora na chwilę :idea: :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...