Skocz do zawartości


skrzynia automatyczna


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich miłośników naszych BETEK ;),

wczoraj po raz 1 zauważyłem poważny błąd skrzyni - nie chce wrzucić na 4kę (próbuje zmienić w pewnym momencie ale wrzuca z powrotem 3ke... jakiś miesiąc temu pojawił mi się błąd na kompie odnośnie elektronicznego przełącznika skrzyni (czy jakoś tak to brzmiało) ale zbagatelizowałem... czy ktoś spotkał się z taką przypadłością??

Pozdro !! <bmw_1>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy w trybie sport wrzuca wszystkie biegi? Moze to wina komputera sterującego skrzynia. Mialem taki patent jak zmieniłem skrzynie ze auto nie chciało przerzucać biegów i robiło to tylko w trybie sport ale tez nie chętnie. Winą było to ze zostawiłem kompa od poprzedniej i jak założyłem nowy to wszystko było ok. Moze coś się w nim po......? <bmw> .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam (również podejrzewam że to coś z elektroniką), to właśnie po przejściu na sport zaczęły się te klocki... dalem S i po krótkiej 3ce chcialem zredukowac na 4 (wiec wcisnąłem economic). skrzynia zrzuciła na luz :/ .. to juz dziwne... szarpnela autem i z powrotem wbiła 3ke... pozniej probowalem przejsc na Manuala i zmieniala biegi do 3ki normalnie (po przelaczeniu drazka) ale jak dalem na D to juz 4ki nie wrzuciła i wyła na 3ce... na pozycji E pracowała w prawie pelnym zakresie obrotow, zupełnie jak na sporcie (tak, jak by komputer "nie załapał" ze jest juz na E) Przed chwilą jezdziłem i wrzuciła mi 4ke ale to juz nie pierwszy raz mi tak wariuje i chce uniknąć konsekwencji...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem co ci poradzić. Moze podjedz do chłopaków na rakowa to cos ci poradza. Ja jak mialem zly komputer to nie wzucala biegow na E ale na S wrzucala choc nie do konca poprawnie. Powiedz mi jak wiesz czy tryby E,S,M mozna wrzucać w czasie jazdy czy tylko na postoju bo nie moge nic zrozumiec z instrukcji ( w jezyku wroga jest :mrgreen: ). Powiem ci ze kiedys tez mialem wrażenie ze mi na 4 nie wchodzi i chyba zaraz pujde na kontrole :) <bmw>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiecie co? stan oleju jest dość niski... doleję po pracy i odpowiem co i jak ;)... może te zębatki są wyżej od 3ki i 4ki i bez oleju skrzynia sama nie chce ich wrzucić... <bmw>

a co do przelączania to nie ma znaczenia czy auto jest w ruchu czy na postoju... tryby możan przelaczac spokojnie podczas jazdy... (inaczej bym nie wyrobil na paliwo w miescie - staram sie jezdzic na 1,2ce wysoko a pozniej odrazu redukcja 3 i 4... nie ma lepszego sposobu na oszczednosci przy tym silniku i masie auta...) ;P

[ Dodano: 3 Luty 09, 10:54 ]

tak jak podejrzewałem - wlanie oleju usprawniło pracę skrzyni <MEGA LOL> :D :lol: trochę muszę teraz pojezdzić zeby sprawdzić czy nic się ze sprzęgłem nie stało...

Pozdro wszystkim <bmw_1>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...