static86

Uszczelka pod głowicą?

Rekomendowane odpowiedzi

Jeszcze raz witam wszystkich. Wczoraj zauważyłem, że w zb. wyrównawczym poziom płynu jest na samym dnie, rozumiem że na zimnym silniku poziom powinien się utrzymywać jak linia na zb. "COLD" Oddałem auto do znajomego, posprawdza czy nie ma wycieków, jak nic nie znajdzie, to chyba czeka mnie wymiana uszczelki pod gł.? Masła nie mam, oleju jak narazie nie przybywa, zresztą jestem tydzień po wymianie wszystkich filtrów i olei, auto niedawno kupione. Więc sprawdzimy te wycieki, dolejemy płynu do kreski i w drogę jak znowu ubędzie, to co to może oznaczać? Dodam jeszcze, że temp idealnie w pionie, ogrzewanie w kabinie eleganckie, więc moje pytanie... Czy objawem uszkodzonej uszczelki może być tylko i wyłącznie ubytek chłodziwa??? Pozdrawiam wszystkich forumowiczów;) PS. Silnik M50.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

spróbuj pojeżdzić bez ogrzewania wnętrza(jeśli nie będzie ubytków to może nagrzewnica strzeliła i sączy się płyn)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

niekoniecznie to może być uszczelka, czasami ciężko znaleźć wyciek, jak bardzo Ci ubywa płynu ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ile mi ubywa? Narazie nie umiem odpowiedzieć, doleje teraz i pojeżdżę trochę... wtedy będę umiał określić ile.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja nie dawno wymieniłem uszczelke bo pada w e34 2.5 tez ubywało płynu temp stała w pionie olej ok po rozebraniu wyszło ze miała przedmuch:/ mozesz jeszcze wykrecic świece i zobaczyc kazda po koleji czy nie jest podejrzana któraś u mnie wyszła ostatnia i tam własnie przepuszczało z tego co mowił mechas :) Ale teraz wyszystko ok wczoraj droga do Wrocka i nic płynu nie ubyło stan ok :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z moim 2.0 zero było to samo... była uszkodzona nagrzewnica.... przy uszkodzonej nagrzewnicy czus specyficzny zapach ( wilgoć ) . Jedz na Sprawdzenie emisji spalin z układu chłodniczego... poniewaz przy peknietej uszczelce spaliny równiez uciekaja układem chłodzenia. prawdopodobnie w zbiorniku wyrownawczym, podczas przygazowania pojawiaja sie babelki powietrza (cisnienie z cylindrow wywala do ukladu chlodzenia).

bialy dymek caly czas z rury wydechowej (para wodna) i znaczny ubytek plynu chlodzacego, a co za tym idzie przegrzewanie sie silnika..

Zwięskeznie ciścnienia w przeowdach układu chłodniczego

Ale skoro nie masz masła pod korkiem to nie ma paniki... z reszta masło pod korkiem nie usi być przyczyna pęknietej uszczelki.. w zimie jak jest duza róznica temperatur.. woda wytrąca sie z oleju poowodujac tzn masło na korku :)

Jedz na emisje spalin układu chłodzenia... faecet włozy ci takie gówno do układu.. zalkeje jakims płynem i pokaze... nawet wiem gdzie mi to robilki. NA Ulicy Opolskiej za Jetroniciem

P.S jak coś to wpadaj to Ci pokaze gdzie bo tu mieszkam :))

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A propos spalin w chłodziwie, zauważyłem że ścianki zbiorniczka wyrównawczego są lekko czarne, czy to może o tym świadczyć? Dzisiaj odbiorę auto, pojeżdżę trochę i zobaczę czy dalej ubywa jak tak, to czeka mnie wymiana uszczelki??? Kumpel ma sprawdzić czy gdzieś nie cieknie, nagrzewnica jest cała. Nie zauważyłem też żebym zostawiał za sobą białe chmurki, czasami rano ale to jest normalne, każde auto tak "kopci". Jak narazie stawiam na wyciek, oby to było to. Kumpel jeszcze stwierdził, że po ostatniej wymianie termostatu, dolał płynu ale mogła się jeszcze zachować gdzieś jakaś bańka powietrza w układzie zeszła i stąd taki niski poziom... co o tym sądzicie??? Dodam, że układ był odpowietrzany.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jeśli układ był żle odpowietrzony to oczywiscie ze mogło tak być.... Myśle że to tylko wyciek nie ma powodów do paniki... ale jak mówie emisja spalin Co2 w układzie chłodzenie wyjaśni wszystko:) koszt jakiesc 30-50zł... :))) postaw auto pod domem i zobacz czy nie ma pod nim wody wtedy:) jak sie bedzie lać to znaczy ze wyciek.. pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz czy z wydechu nie wydobywa Ci sie duza ilosc bialego dymu, bo jezeli tak to głowica w gore, tzn ze plyn chłodniczy ucieka do kolektora wydechowego. pozdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam!Mialem identyczny problem .Okazalo sie ze byla dziura w chlodnicy przez ktora powolutku ale konsekwentnie ubywalo plynu.Radze sie tym zajac bo u mnie skonczylo sie to przegrzaniem silnika i wymiana uszczelki pod glowice oraz lataniem chlodnicy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie panikujcie od razu z tą uszczelką pod głowicą, jedź na kanał zwal michę i zobacz czy nie ma tzw: "masła na misce olejowej, jak nie ma to nie ma co panikować i na spokojnie szukać wycieku, jak masz lpg to sprawdź przewody od gazu może tam. czasami leci tak ,że nie widać bo od razu odparowuje od gorąca - kapie na gorące miejsce.

Aha jak zrzucasz miskę olejową dobrze zapatrzyć się w nową uszczelkę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




  • Ostatnio przeglądający

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.