rafal-lubin

POMOCYYYYYYYYY!!!!!!!!!!!!!!!

Rekomendowane odpowiedzi

Ogólnie to ja juz stracilem koncepce co moze byc nie tak...podlaczalem komputer, błedów brak, wszytsko sprawne...i silnik nie dziala...chodzi o m52b28

Teraz wytlumacze o co chodzi....

Wsadzilem do e36 coupe 320 m52b28...zrobilem wszytsko tak jak zawsze...silnik, osprzet, wiazka, ews..wszytsko podlaczone tak jak zawsze i nie dziala :(

Po odpaleniu silnika silnik zaskakuje i gasnie :( strzela w kolektor ssacy, nie pracuje na wolnych obrotach...po odpieciu przepywki silnik ma wolne obroty ale sa one bardzo nie równe i nadal strzela w kolektor...wystepuje detonacja w cylindrach podczas otwarcia zaworu ssacego... Podejrzewam ze poprzedni wlasciciel slupka m52b28 cos w niem spierd.... jednym slowem mowiac bo wszytskie dekle byly poodkrecane....kupilem goly slupek i zamontoalem do niego osprzet od siebie... Poszukuje kozaka ktory pomoze ogarnac temat...spedzilem juz przy tym silniki z 60godzin w ciagu 4 dni :( i nie mam jzu pomysłów....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hem.... strasznie to zabrzmi... ale czy obracałeś wał kluczem... i sprawdzałeś czy przypadkiem za ciężko nie chodzi ? i sprawdzałeś jak ustawiony jest rozrząd ? albo czy nie jest walnięty czujnik położenia wału ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

od chwili pierwszej proby odpalenia zrobilem:

-pomiar kompresji (okolo 12-13)

-wszytskie czójniki na silniku wymienione z mojego silnika :(

-podpielem sie pod kompa...nie ma bledów...te co byly skasowałem

-wałem krecilem na sucho i nie ma oporów

Myśe ze potrzebuje kogosc kto luknie na vanosa bo ja o tym nie mam pojecia jak to sie ustawia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
od chwili pierwszej proby odpalenia zrobilem:

-pomiar kompresji (okolo 12-13)

-wszytskie czójniki na silniku wymienione z mojego silnika :(

-podpielem sie pod kompa...nie ma bledów...te co byly skasowałem

-wałem krecilem na sucho i nie ma oporów

Myśe ze potrzebuje kogosc kto luknie na vanosa bo ja o tym nie mam pojecia jak to sie ustawia

separator, podciśnienie... ? ciśnienie paliwa ? wtryski nie leją ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

separator??? co to jest i gdzie???,

wtryski sprawdzalem i komputerowo i sa OK....po drugie osprzet zdjelem z silnika pracujacego idealnie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
separator??? co to jest i gdzie???,

wtryski sprawdzalem i komputerowo i sa OK....po drugie osprzet zdjelem z silnika pracujacego idealnie

w m52b28 jest pod kolektorem ssącym, taka grucha duża, do niej idą węże, w tym jeden od vanosa, separator olejowy to inaczej regulator ciśnienia... jak świruje, to może auto gasnąć (jak łapie lewe powietrze), podobne cyrki mogą się dziać jak serwo świruje np.

no ale jeśli osprzęt cały jest z silnika dobrego... a ten nie gada w ogóle... to nie wiem :/ dziwne to, może problem leży po stronie elektroniki ? i komputera ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

z elektronika wszytsko OK...nic nie wskazuje na problem elektryczny...komputery tez juz wymienialem...na wysokich obrotach siilnik pracuje OK...jak trzymam gaz na okolo 4-5tys obrotoó to wszystko jest OK...w tym zakrsie obrotow vanos jest przestawiony ia tak mi to wyglada ze vanos cos nie bangla tak jakby mial

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
z elektronika wszytsko OK...nic nie wskazuje na problem elektryczny...komputery tez juz wymienialem...na wysokich obrotach siilnik pracuje OK...jak trzymam gaz na okolo 4-5tys obrotoó to wszystko jest OK...w tym zakrsie obrotow vanos jest przestawiony ia tak mi to wyglada ze vanos cos nie bangla tak jakby mial

sprawdź silniczek krokowy i separator jednak... bo to może być problem

co do vanosa... to uwalony vanos powinien osłabić auto a nie unieruchomić no ale pewnie znane są i inne przypadki ;)

Jeśli chodzi o vanosa, to jeśli jest źle ustawiony czy przestawiony, to jego kąty powinny być czarno na szarym widoczne po podpięciu do komputera diagnostycznego, warto też obejrzeć lambdy obie.. i sprawdzić wtryski... nie elektronicznie ale organoleptycznie, pompa powinna dawać ciśnienie (w praktyce) min 2.5, sprawna powinna dawać 3.5, co szkodzi wyciągnąć listwę i sprawdzić czy wtryski nie leją ? (w razie czego podpasujesz np. z 323ti - bezproblemowo działają)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czesci od 328 mam pelno takze moge zamienic wszytsko....od poniedzialku zaczynam dalej walke...sondy sa sprawne wsadzone z mojego auta

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




  • Ostatnio przeglądający

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.