Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


SPRZEGLO... CZY BEDZIE PASOWALO


Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam mozliwosc zakupu nowego sprzegla oryginalnego do bmw

E36 320i SEDAN, M50, Euro, MANUAL (CB11) : CLUTCH

E36 320i SEDAN, M50, Euro, MANUAL (CB11) : CLUTCH

E36 320i SEDAN, M50, Euro, RHD , MANUAL (CB12) : CLUTCH

E36 320i SEDAN, M50, Euro, RHD , MANUAL (CB12) : CLUTCH

.. i teraz pytanie.. czy bedzie pasowalo do mojego tds ktory ma duzo wyzszy moment.. czy bedzie potrafilo przeniesc to i nie styra sie zbyt szybko..

nr sprzegla to:

Part 21211223240 (SET RMFD-CLUTCH PARTS ASBESTOS-FREE) was found on the following vehicles:

a ja nei wiem jakie do siebie potrzebuje wlasnie ehhehe prosze o pomoc i to szybko bo moze jeszcze dzis zakupie pozdrowka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wlasnie nie jest taki sam numer... ale zbytnio nie wiem czym sie roznic bo w samiennikach sachs i luk oraz nk te sprzegla pasuja od 2.0 do 2,5 tds lacznie z 2,5 benzyna wiec nie wiem a sprzegielko za 230 pln moge miec nowke bmw gdzie sachs kosztuje 500... heh... i co to zrobic :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

buehe tak niedosc ze 50% taniej bede mial sprzegielko to jak mi pasic nie bedzie to mam zwrocic beuhe.. no chyba nie bedzie takiej opcji i mam wlasnie dlatego dylemat co zrobic... ehhe dziwnie ze podaja inny numer czesci skoro srednica itp sa takie same a watpie zeby dawali inna okladzine damn... i co tu zrobic ajj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no nie wiem, ale wiesz co , nie wierzę katalogom innych firm tylko realoem, jak kupowalem pasek rozrządu to w katalogu Contitecha był 128 zębów ( sprawdzaliśmy kilka razy ) i oczywiscie zły bo wg realoem powinno być 127,

więc nie wierz katakogom tylko temu co na stronce jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
  • 2 tygodnie później...

dzieki lazik za wypowiedz choc te "troche" nie zadowala mnie w zupelnosci chcialbym wymienic sprzeglo w swojej bawarce bo zaczyna mi szarpac przy ruszaniu gdy sie troche pojezdzi, a co do wchodzenia biegow tez mam zastrzezenia :|

ps. mam pytanie czy w kazdej bm-ce na postoju slychac jak biegi wchodza?? (chodzi mi o to gdy silnik jest zgaszony i wzuca sie poszczegolne biegi to wyraznie slychac takie klikniecia??) tak ma byc??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ps. mam pytanie czy w kazdej bm-ce na postoju slychac jak biegi wchodza?? (chodzi mi o to gdy silnik jest zgaszony i wzuca sie poszczegolne biegi to wyraznie slychac takie klikniecia??) tak ma byc??

Z czasem niestety słychać to coraz głośniej, synchronizatory się zużywają a szczególnie w autkach, które wcześniej były katowane (czyt. na pierwszym biegu do 5-6 tys. obr. i szybkie, mocne wbicie dwójki - synchro dostają tak najbardziej). Tego się niestety nie obejdzie, co nowe to nowe. Zaleca się częste wymiany oleju syntetycznego w skrzyniach manualnych, żeby długo służyły.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...