BULI!!! Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2006 co mogło byc przyczyna rozpadniecia sie tłoka w e 36 2.0 24v. podczas normalmej jazdy???SILNIK BYŁ ZADBANY I PRAWIDŁOWO EKSPLOATOWANY! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BULI!!! Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2006 KORBOWUD I SWORZEN SA OK. WCZESNIEJ NIC NIE STUKAŁO PUKAŁO I TP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rumunm5 Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2006 mglo to byc poprostu zmeczenie materialu tak poprostu sie rozlecial niekoniecznie przyczyna jest zla lub dobra eksploatacja <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BULI!!! Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2006 DZIEN WCZESNIEJ WYMIENIŁEM SWIECE.OD NIEDAWNA POSIADAM GAZ JAKIES 25\30 TYS.KM SILNIK MA PRZEJECHANE PONAD 230.000. TŁOK ROZPADŁ SIE NA DROBNE CZASTECZKI.JAK MYSLICIE OPŁACA SIE NAPRAWA CZY ODRAZU SZUKAC DRUGIEGO MOTORA?? SERDECZNE DZIEKI Z GÓRY!! POZDRAWIAM WSZYSTKICH FANÓW BNW. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BULI!!! Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2006 SORKI!!! BMW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2006 mysle ze po takim rozpadzie tloka z gladzi cylindra nie za wiele zostalo A jesli nie to i tak go napewno porysowalo. A co za tym idzie, szlif cylindrow, komplet nowych tlokow, pierscionkow, czyli nie oplaca sie robic. Lepiej znalezc inny motor. Co do przyczyny moglo ich byc wiele. Moglo to byc po prostu zmeczenie materialu jak juz wczesniej kolega pisal, a mogla to byc jakas ukryta wada. Mowiles ze wymieniales swiece. Wymieniles na dobre? Bo jakbys wkrecil np za dlugie to mogl tlok sie z nia spotkac, albo spokal sie z zaworem. Nie zerwalo ci paska rozrzadu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BULI!!! Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2006 SWIECE WYMIENIŁEM NA NOWE I NA TAKI JAK MAJA BYC.WSZYSTKIE 6 BYŁY JEDNAKOWE I 5 JEST OK A SZUSTA ZAKLEPANA.ROZRZAD JEST NA ŁANCUCHU I JEST NIE NARUSZONY TAK JAK PISZE KSIĄŻKA! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BULI!!! Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2006 SILNIK NIEBRAŁ OLEJU ANI NIEMIAŁ ZADNYCH PRZEDMUCHÓW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łazik Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2006 no jak jest sklepana to znaczy że jednak spotkała się z tłokiem :cry: a silnik juz masz rozebrany? głowica jest cała,zawory są? a jak to się stało,zaraz po zmianie świec czy juz póżniej w czasie jazdy? niebyło żadnych stuków? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2006 witam cie moj kolega to nzaczy nasz kole z klubu ma silnik do 2,0 24v u niego przeskoczyl lancuch i pogial zaworki ale dol jest bardzo dobry wiec jesli chcesz kupic dol silnika to dzwon 601953237 dominik (domelos) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BULI!!! Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2006 NIESTETY ALE UMNIE OORYSOWAŁO CYLINDER ORAZ PĘKŁA GŁOWICA TAGRZE SIE NIEOPŁACA REMONTOWAC.WIEC NAJCHETNIEJ TO BYM KUPIŁ CAŁY SILNIK W 100% SPRAWNY. MORZE TO BYC 2.O 24V LUB 2.5 24V.WARZNE ZEBY BYŁ JAK IGIEŁKA!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BULI!!! Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BULI!!! Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2006 <bmw_3> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki730i Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2006 tlok mogl sie stopic z ubogiej mieszanki gazu, juz robilrm taki silnik, dziura w tloku a inne nadtopione. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerwienny Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2006 tlok mogl sie stopic z ubogiej mieszanki gazu, juz robilrm taki silnik, dziura w tloku a inne nadtopione. no racja... duzo ludzi (i serwisantow montujacych instalacje) skreca zawor gazu,nie myslac o konsekwencjach dla silnika wazne,aby malo auto palilo hahhahaahhahhaahaahaahhaahahhah idioci <bmw_4> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BULI!!! Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2006 UMNIE NIC NIE BYŁO ZKRECONE BO JECHAKA JAK WSCIEKŁA A PODRUGIE ZAKŁADAŁEM GAZ W FIRMIE MOJEGO KOLEGI.ON SAM JEZDZI BMW I ZNAMY SIE KUPE LAT TAGRZE NIEZROBIŁ BY MNIE W BALONA.A PODRUGIE USTAWIALISMY JA RAZEM TAGRZE USTAWIENIA BYŁY OK.I CO DO RESZTY CYLINDRÓW TŁOKÓW I ZAWORÓW TO JEST WSZYSTKO OK. NIC NIEJEST NARUSZONE. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.