Książe E46 Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2006 mam u siebie zamontowany taki patent jak reflektory xenonowe, ale w systemie żyroskopowym.Jest to ponoć bardzo dobre i chwalone urządzenie za naszą zachodną granicą (tak twierdzili ci ludzie od których kupowałem samochód - Belgia) ponieważ światła zawsze są w tym samym miejscu pomimo nierówności terenu, niestety nasze dziurawe Polskie drogi doprowadzają mnie do szału, gdyż światła przez cały czas są w ruchu i nastawiają się do toru jazdy samochodu, a poruszajac się po naszych nierównych drogach zanim reflektor się nastawi to juz musi zmieniać swoje położenie i tak w kółko przez co nic mi nie oświetlają czy mogę jakoś to sam zablokować domowym sposobem, czy pozostaje mi serwis a może zmiana reflektorów ???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerwienny Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2006 pierwsza sprawa,ze w polsce nie wolno uzywac xenonow bez systemu poziomowania,bo urzedasy uznaly,ze za bardzo mozna oslepiac innych dlatego czesto panowie z wladzy wykonawczej (to ci w niebieskich gajerdach) widzac auto,ktore ma xenony,a fabrycznie nie bylo w nie wyposazone robia kontrole,czy jest sysyem poziomowania -jak nie ma,to mozna sie pozegnac z dowodem a jezeli chodzi o odlaczenie poziomowania,to jeszce tego nie robilem,ale jak bedziesz na spocie,to zerkne i na pewno cos sie wymysli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Książe E46 Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2006 samopoziomowanie co innego a system żyroskopowy to co innego. W BMW mam lampy zamontowane seryjne lecz za dodatkową opłatą wiec homologacja jest i o policję nie muszę się martwić. Wcześniej miałem alfę 156 też na ksenonie fabrycznym a teraz oprócz BMW mam passata B5 i w nich zupełnie jest inna zasada działania xenonu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meles Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2006 No to super, że jest inna zasada działania. Ja się cieszę... kto się jeszcze cieszy? Jak chcesz, żeby Ci ktoś pomógł to musisz dobrze opisać problem. Nikt wróżką nie jest i z fusów Ci nie wywróży co masz zrobić. Powiedz jaka jest ta inna zasada działania ksenonów, lub też samopoziomowania bo już nie wiem o co Ci chodzi, czy o te ksenony czy system poziomowania. Ja sobie zgaduję, że to działa tak. Najpierw na postoju ustawiane są automatycznie światła (przez system samopoziomowania) a następnie włącza się żyroskop i to on nie pozwala światłom zmieniać płaszczyzny świecenia(jak ktoś wie jak działa żyroskop to się domyśli ). Ekstra rozwiązanie na Niemieckie drogi. Ja myślę, że bez zdolnego elektronika nie wiele da się zdziałać. Można spróbować odłączyć zasilanie żyroskopu, ale to takie łażenie po omacku. Jeżeli tu na gorum nie ma jakiegoś serwisanta to ciężko to widzę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2006 i wątpię żeby ktoś od nas chciał grzebać na własną odpowiedzialność w takim aucie gdzie elektronika pogania elektronikę :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Książe E46 Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2006 No to super, że jest inna zasada działania. Ja się cieszę... kto się jeszcze cieszy? szukałem tu porady a nie złosliwości Najpierw na postoju ustawiane są automatycznie światła (przez system samopoziomowania) a następnie włącza się żyroskop i to on nie pozwala światłom zmieniać płaszczyzny świecenia(jak ktoś wie jak działa żyroskop to się domyśli ). Ekstra rozwiązanie na Niemieckie drogi. Ja myślę, że bez zdolnego elektronika nie wiele da się zdziałać. Można spróbować odłączyć zasilanie żyroskopu, ale to takie łażenie po omacku. Jeżeli tu na gorum nie ma jakiegoś serwisanta to ciężko to widzę. o to właśnie mi chodziło... było miło już tu więcej chyba nie zawitam oby tak dalej panowie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerwienny Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2006 samopoziomowanie co innego a system żyroskopowy to co innego. W BMW mam lampy zamontowane seryjne lecz za dodatkową opłatą wiec homologacja jest i o policję nie muszę się martwić. Wcześniej miałem alfę 156 też na ksenonie fabrycznym a teraz oprócz BMW mam passata B5 i w nich zupełnie jest inna zasada działania xenonu. no z tego,co ja wiem,to czujnik zyroskopowy jest elementem samopoziomowania i nie widze zadnej roznicy... No to super, że jest inna zasada działania. Ja się cieszę... kto się jeszcze cieszy?Jak chcesz, żeby Ci ktoś pomógł to musisz dobrze opisać problem. Nikt wróżką nie jest i z fusów Ci nie wywróży co masz zrobić. Powiedz jaka jest ta inna zasada działania ksenonów, lub też samopoziomowania bo już nie wiem o co Ci chodzi, czy o te ksenony czy system poziomowania. Ja sobie zgaduję, że to działa tak. Najpierw na postoju ustawiane są automatycznie światła (przez system samopoziomowania) a następnie włącza się żyroskop i to on nie pozwala światłom zmieniać płaszczyzny świecenia(jak ktoś wie jak działa żyroskop to się domyśli ). Ekstra rozwiązanie na Niemieckie drogi. Ja myślę, że bez zdolnego elektronika nie wiele da się zdziałać. Można spróbować odłączyć zasilanie żyroskopu, ale to takie łażenie po omacku. Jeżeli tu na gorum nie ma jakiegoś serwisanta to ciężko to widzę. wiesz,ze po "omacku" to juz w zyciu wiele mi sie udalo zrobic??? jedyny problem,to to,ze po odcieciu poziomowania auto nie bedzie mialo mozliwosci regulacji reflektorow i jak sie je zaladuje,to bedzie zdrowo po oczach dawac samopoziomowanie co innego a system żyroskopowy to co innego. W BMW mam lampy zamontowane seryjne lecz za dodatkową opłatą wiec homologacja jest i o policję nie muszę się martwić. Wcześniej miałem alfę 156 też na ksenonie fabrycznym a teraz oprócz BMW mam passata B5 i w nich zupełnie jest inna zasada działania xenonu. inna zasada dzialania??? kurde chyba do szkoly wroce mi sie wydaje,ze w kazdym aucie z xenonami sa palniki z elektrodami w bance szklanej,w ktorej jest gaz-xeon i cale swiatlo pochodzi z wyladowan... opisz ta inna zasade dzialania w passacie i chyba kazde auto z xenonami ma zyroskop,ktory dziala tak samo.. no chyba,ze volkswagen zatrudnil chomiki biegajace w kole mlynskim,ktore to steruje pozycja swiatel a wogole,to luki730i pewnie wie najwiecej,bo pracuje w serwisie BMW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meles Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2006 było miło już tu więcej chyba nie zawitam oby tak dalej panowie Nie obrażaj się! Chodziło mi o zmotywowanie Cie do dokładniejszego opisania problemu. Ja jestem zawsze chętny do pomocy. Nie w tym rzecz, żeby się obrażać, ale uczyć się od siebie... jak opiszesz dokładnie jak ten system działa (bo jak chcesz w nim grzebać to myślę, że znasz chociaż podstawy jego działania). Jeżeli nie za bardzo wiesz to my też wiele nie poradzimy. Nie zrozum mnie źle. Masz drogi samochód, który jest dużo bardziej skomplikowany niż wiekszość naszych prawie 20-to letnich zabytków i ciężko jest o dokładne schematy i odpowiedzi na wszystkie pytania. Jest problem. Dawaj zdjęcia i schematy, to pomyślimy. Jeżeli jest jakiś serwisant na forum to on najpewniej pomoże a jak mi się zdaje takich mamy akurat deficyt, to musimy sami razem kombinować. Praca zespołowa to podstawa. Jeszcze raz... nie obrażaj się, bo dzieciakiem nie jesteś. Acha. I nie oceniaj całego forum po jednej odpowiedzi (mojej). Jest tutaj wielu mniej zgryźliwych ode mnie, którzy pewnie przy okazji innych problemów pomogą. <bmw_2> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerwienny Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2006 co racja,to racja.. przeciez ja che pomoc,a przez wiekszosc zycia bylem elektrykiem samochodowym,dlugo pracowalem w stajni rajdowej i wiem,ze jak sie chce,to zawsze sie cos wymysli jak jestes facet,a nie baba,to nie rezygnuj tylko dlatego,ze sobie ubzdurales,ze ktos z Ciebie polewa.. po prostu wyrazaj sie jazniej,odpowiadaj na pytania i badz twardy a nie mietki <bmw_1> widzimy sie na spocie bmw_beer i wątpię żeby ktoś od nas chciał grzebać na własną odpowiedzialność w takim aucie gdzie elektronika pogania elektronikę :evil: jak sie ma jakies pojecie,to mozna grzebac... wszystkie auta,ktore robilem jezdza i maja sie dobrze,a w sumie bardzo rzadko siegalem po schematy,czy KTS BOSCH'a (scierwo,a nie urzadzenie diagnostyczne,ale czasem sie przydalo) po to ma sie makowke,zeby z niej korzystac wiec trzeba kminic na spokojnie,a chyba wszystko da sie zrobic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.