Skocz do zawartości


Rekomendowane odpowiedzi

We wszystkich Beemkach jakie widziałem dotychczas wisko załącza się od uruchomienia zapłonu i rozłącza się po jego zgaszeniu.

no to musimy sprecyzować słowo: "załącza" chyba wszystkim którzy coś wiedzą na tem temat chodzi i to że wtedy wisko obraca sie z takimi obrotami jak silnik ( no nie do końca, ale to nieważne ) ,

i oczywiście wisko obraca sie cały czas ale jeśli nie jest załączone to jego obroty są mniejsze niż silnika,

a jak temp osiągnie koło 90 stp. to wisko zaczyna obracać się z predkością silnika i zaczyna już efetywnie chłodzić chłodnicę,

no już chyba prościej nie można :mrgreen: :|

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety musisz zaopatrzyć się w nowe wisco (Używane 100-150zł, nowy zamiennik 250zł-270zł) twoje jest uszkodzone. Puki się nie zaopatrzysz w nowe, nawiń silny sznurek pomiędzy śrubą a łożyskiem. Śilnie owijając i zawiązując pod koniec(żeby się nie odwinoł). Owiniencie sznurkiem powinno być kilka razy tak żeby szczeliny nie było(wisco bedzie się kreciło z małym oporem)

To sposób awaryjny w nagłych przypadkach (sprawdzony).

Ps. Nie blokuj wisca na stałe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na allegro sa zamienniki po 140 zl , wiec nie wiem jakim cudem ty widziales po 270 :D

Urzywane nie przekraczaja 50 zl , chyba ze jakis pajac sie trafi i sprzedaje z mysla nie wiadomo czego .

P.s

Pamietajcie ze visco pasuje z kazdego modelu do kazdego :)

Wszystkie silniki maja te same visozy , zwracajcie tylko uwage na srubeczki

A co do tej wysylki poczta , to hmm sam nie wiem dalem kumplowi takie visco nowe zamiennik zamowione z allegro , poczta polsko zamontowalismy i jakos mu dziala poprawnie ... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

proponuje spróbować naprawić , jeśli nie wyciekł płyn to może się udac, warto spróbować:

trzeba po zdjęciu wiska ( lewy gwint chyba klucz 32 ) popsikać jakimś cudem np. WD 40 guziczek ( to jest zaworek) który jest pod blaszką ( bimetal) i delikatnie ponacistać go wkrętakiem,

wiem że czasem ( a nawet często) to pomagą bo zaworek się zacina z powodu brudu,

można też smaru dopuścić ale to już bardziej skomplikowane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie w sklepie z częściami do BMW (nowe-używane) Visco jest

po 300zł - np. E-30 i po 350zł do np. E-32 i E-34

---- panowie ze sklepu twierdzą że "tańsze nie pasuje do dużego silnika

jakim jest 3.0 - musi być to za 350zł -- bo są inne śrubki" ???

Ale jak będę miał chwilę i mi to ktos odkręci to spróbuję sam naprawić :)

Dzięki Piotr :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...