bayer Opublikowano 27 Kwietnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2006 Witam serdecznie. Mam BMW 525 TDS z 94 roku w automacie. Samochod jest strasznie mulowaty i jezdzi maxymalnie 150 km/h i na tym sie konczy. Wczesniej wkrecal sie do 1500 obrotow i po regeneracji pompy wtryskowej kreci sie do konca ale nie ma mocy (do setki jeszcze idzie jako tako ale powyzej to juz nie ma jazdy). Czasami silnik zaczyna pracowac bardzo nierowno na wolnych obrotach a na wyzszych puszcza bardzo duzo czarnego dymu z rury. Ostatnio coraz gorzej odpala szczegolnie jak jest cieply. Napiszcie prosze jakie moga byc tego przyczyny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BODZIO Opublikowano 27 Kwietnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2006 pompa pompa pompa ewentualniezle zalozony rozrzad ale stawiam na pompe to sa wlasnie uroki diesli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart Opublikowano 27 Kwietnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2006 100% pompa. Mowiles, ze byla robiona. Wiec jasne jest ze ja spieprzyli Wujek chyba z 5 razy jezdzil zeby poprawiali bo za kazdym razem bylo zle. A i tak teraz jest od kitu. Auto mulowate, kopci i ciezko odpala. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucas81 Opublikowano 28 Kwietnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2006 Całkiem możliwe ze to pompa, lecz jeszcze bym sprawdzil czy komputer jest dobrze ustawiony. Odłączałeś klemy z akumulatora podczas tej naprawy?? pytanie_bmw jeśli tak to znaczy że komputer też może być poprostu nie zaprogramowany i stąd te problemy. Przynajmniej warto to sprawdzić przed reklamowaniem pompy :lol: jak się uporasz z tym problemem to napisz jak to rozwiązales <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARCO Opublikowano 30 Kwietnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2006 jeśli to tds to może być jeszcze interkuler i tyrbina. sprawdziłbym czy wszytkie połączena są szczelne czy wszytko jest spasowane i szczelne. pozfdro pytanie_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danski Opublikowano 12 Maja 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2006 ...bayer...czy już wiesz co Twojemu samochodzikowi dolega? ...przyznam, że mam podobny problem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zalek30 Opublikowano 11 Czerwca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2007 Siemanko-posiadam BMW 525 TDS sprawuje sie dobrze(prawie dobrze inaczej nie pytałbym was) A wiec mam takie pytanko...? Co moze powodowac ze samochod mi gasnie przy skrecie kierownica i jak jest zimny ...??Nie moge sobie poradzic z tym problemem a nie mam odwagi zajechac do mechanika nie upewniajac sie ile za to zapłace :cool: Byłbym wam bardzo wdzieczny uklon_bmw uklon_bmw uklon_bmw za malą podpowiedz co to moze byc, moze ktorys z was uzytkownikow mial juz taki problem ..? Z gory wielkie dzieki pozdrawiam, narka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.