Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


nie chce zapalic!


Rekomendowane odpowiedzi

Model e36 316i z 1995r co jakis czas (co kilkanascie dni) odmawia posluszenstwa.Po przekreceniu kluczyka na zaplo brak jakiej kolwiek reakcji rozrusznika.Jednak wystarczy poczekac ok. 1 - 1,5 godz. i auto pali jak gdyby nigdy nic!!!! Wymienilem rozrusznik ,kostke stacyjki a zdarza sie to w dalszym ciagu.Co moze byc przyczyna?Moze ktos mial juz taki problem ?Prosze o pomoc bo jestem tym juz strasznie "zagotowany"Dzieki za jakakolwiek pomoc. <bmw_1>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wydaje sie ze kable ,cewka i masa jest OK.Wcodziennym uzytkowaniu autko dziala bez zarzutu.Mechanik w serwisie BMW pokazal mi jak uruchomic "na krotko" rozrusznik i wtedy kreci jak oszalaly a przez przekrecenie stacyjki kompletny brak jego reakcji.Kontrolki gasna ,a rozrusznik milczy.Czy mozliwe jest ze gdyby to byly przewody lub swiece to po 1 godz. wszystko wracalo by do normy?Dziwne to i strasznie irytujace!!! pytanie_bmw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Mordulec

Ja miałem podobna sytuacje w passacie i tez sie tak działo ze czasem palił od reki

a czasem miał focha i cisza , jak sie okazało to robiło sie zwarcie w kostce tej

przy stacyjce , po wymianie jak ręką odjął , nie wiem jak jest u Ciebie ale mozliwe

ze wlasnie ta kostka robi takie sceny i buma nie chce zakręcic :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdz przewody ktore ida do rozrusznika tzn ten czarn co idzie od stacyjki do elektrmagnesu moze gdzies jest zlamany on uruchamia praktycznie rozrusznik jezeli on bedzie dobry to sprawdz miernikiem czy do tego czerwonego przewodu dochodzi napiecie jezeli wszystko jest ok z przewodami to moze byc elektromagnes (zacina sie)chyba ze wymieniles go z rozrusznikiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Skoro dzieje sie tak jak piszesz, że po przekręceniu stacyjki nie ma żadnej reakcji ze strony rozrusznika który na 100% jest dobry, to przyczyna tkwi w przekażniku albo w kablach które do niego dochodzą. Miałem dokładnie ten sam prblem. Okazało się, że przewód masowy miał gdzieś przerwę i raz podawał masę a raz nie, czyli raz autko normalnie odpalało a czasem wogóle nie reagowało.

Pozdrawiam, Tomek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdz kable od rozrusznika ja miałem cos takiego jak opisujesz w moim aucie było zrobione odcięcie rozrusznika [zabezpieczenie] kabel ten ktory podaje napięcie po przekręceniu stacyjki był przecięty i był pociągnięty do kabiny z włącznikiem okazało sie że jak zapalałem samochod to kabel sie nagrzewał i przewodził za słabo prąd żeby drugi raz zapalic musiałem poczekac z 30 min. aż kabel ostygnie i wtedy dopiero łapał rozrusznik po wywaleniu tego zabezpieczenia dopiero auto zaczeło palic za każdym razem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...