REKIN-E28 Opublikowano 15 Stycznia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2006 kurde mam podobny klopot u mnie . to ze smierdzi benzyna to podobno wtryski "przelewaja" ale z odpaleniem mam troszke podobny klopot ze krece i nic benzyna smierdzi za chwile odpali chwilowo zgasnie a za drugim razem pali jak nowa. Tez nie wiem co to jest wiec przylaczam sie do pytania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mk-rally Opublikowano 15 Stycznia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2006 ja u siebie tez tak mam ze czasami zaśmierdzi paliwem lecz autko pali elegancko i ani razu nie zgasło!! wiec tez jestem ciekawy skad to moze zalatywac :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bob Opublikowano 15 Stycznia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2006 jak w zeszłym roku jechalem na wczasy to takie cos sie działo w E39, auto chodiziło ok, ale śmierdziało w kabinie benzyną. Podjechalismy na warsztat i okazało sie że to przewód paliwowy mial małą dziurke i paliwo sie sączyło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
REKIN-E28 Opublikowano 15 Stycznia 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2006 Yan00sh u mnie tez jest to czasami ale to odpalanie to podejrzewam ze zimny silnik a objawy ze smierdzeniem benzyna sa takie ze wlasnie od czasu do czasu zalatuje benzyna i gotow bym byl pomyslec ze z bagaznika ale jako ze auto ma swoje lata w bagazniku ma prawo roznie smierdziec ale czuc z tamtad jakby zapach zwietrzalej benzyny . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łazik Opublikowano 15 Stycznia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2006 witam!!jeżeli są problemy z gaśnięciem i.t.p. może wynikać z jakiejś nieszczelności,najpewnej w komorze silnika,połączeniu z bakiem lub ewentualnie koło pompy paliwa.sprawdż przewody do i od filtra paliwa,powrotu a najważniejsze połączenie z listwa wtryskową.tam najgorzej ponieważ jest ona pod kolektorem ssącym.może też oring na wtrysku sparciał? posprawdzaj <bmw_3> <bmw_2> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 16 Stycznia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2006 Mi waliło wachą zawsze na zimnym silniku, jak się rozgrzał było oki. Okazało się, że pod kolektorem ssącym są przewody paliwowe ,które z czasem parcieją. Wymieniłem ów przewodzik i przestało smierdzieć. Poza tym widać było że tam jest wilgotno od benzyny więc w wyższej temp. mogło zrobić sie nie ciekawie... Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 16 Stycznia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2006 u mnie raz było czuć mocniej raz słabo,ale zawsze warto zajżeć pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
REKIN-E28 Opublikowano 16 Stycznia 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2006 Tez cos musze z tym zrobic ale innymi slowy trzeba sprawdzic wszystkie polaczenia ktorymi leci benzynka. Nic dodac nic ujac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łazik Opublikowano 16 Stycznia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2006 u mnie tez generalnie na zimnym silniku ale nie zawsze wiec wydaje mi sie to dziwne bo gdyby byla nieszczelnosc to powinno chyba caly czas walić. bylem u mechanika ale jutro bedzie zagladal bo ma podnosnik dzisiaj zajety. niewiem czy dobrze mówie ale chyba w czasie rozruchu[zimny silnik] pracuje wtryskiwacz rozruchowy.daje on więcej paliwa więc może być również większe ciśnienie na listwie i tylko wtedy może paliwo uciekać. no ale to takie gdybanie! poprawcie jak się mylę! <bmw_2> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
REKIN-E28 Opublikowano 16 Stycznia 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2006 dobrze wymysliles . przypuszczam ze masz racje i nie zdziwilbym sie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biniu Opublikowano 22 Stycznia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2006 mi w e28 przy rozruchu i przy dodawaniu ostro gazu niekiedy podjeżdżało paliwem, okazało sie ze takie puszki w układzie paliwowym na wężu zasilającym i powrocie traciły szczelność. Usunąłem je i było ok. pozdroofka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek_79 Opublikowano 22 Stycznia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2006 niewiem czy dobrze mówie ale chyba w czasie rozruchu[zimny silnik] pracuje wtryskiwacz rozruchowy W e36 318i są dwa rodzaje silników: M40 i M43 i nie ma w nich wtryskiwacza rozruchowego, bo oba maja wtrysk wielopunktowy. Najprawdopodobniej (jak juz było wspominane) są jakieś nieszczelności i trzeba dokładnie obejrzeć przewody od zbiornika aż do listwy. Dojście do zbiornika znajduje się pod tylną kanapą, filtr paliwa po lewej stronie obok skrzyni biegów pod plastikowa osłoną. Nieszczelność a w konsekwencji zapach benzyny przed rozruchem bierze się stąd, że przed uruchomieniem silnika wtryskiwacze, po wtryśnięciu dawki rozruchowej, nie pracują i wzrasta wtedy nieco ciśnienie w układzie paliwowym bo pompka cały czas pracuje. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Faraon Opublikowano 23 Stycznia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2006 Witam Ja mam podobny kłopocik tylko tyle że czasami mi tak się dzieje, jak zaświeci się kontrolka od rezerwy to czuć paliwo w kabinie :? co to może być :?: tak dzieje się raz na ok pięć razy "suchości baku" choć taki stan zdarza się naprawde sporadycznie, pilnuję żeby nie było rezerwy. słyszałem że pompy paliwa w Beemkach nie lubią rezerwy bo szybko siadają czy to prawda :?: w dieslach to tak ale czy w beznynie też :?: Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 24 Stycznia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2006 hmmm.... ciekawe. ja jezdze na gazie i zawsze mam blisko rezerwy benzyny w zbiorniku. sprobuje czy bedzie tak jak zaleje troche wiecej. To proponuje zalać tak do połowy zbiornika :lol: nie w celu sprawdzenia czy smierdzi benzyna tylko zebys pompy paliwa nie zatarł <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
REKIN-E28 Opublikowano 29 Stycznia 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2006 Hehehe z tym do polowy to domyslam sie ze to zart Zbiornika 75 litrow do polwy to juz dawno nie zalewalem ale mazy mi sie by zobaczyc wskaznik na poziomie 75L <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łazik Opublikowano 30 Stycznia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2006 no ja staram sie mieć tak cały czas koło 10 litrów bo rzeczywiście jazda bez paliwa szybko spowoduje ''zajechanie'' pompki :? <bmw_1> pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
REKIN-E28 Opublikowano 30 Stycznia 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2006 Nie wiem na ile to mozliwe ale kiedys z nienacka przstala mi palic i nic nie bylo w stanie jej ruszyc dopiero gdy zalalem benzyny zagadala a myslalem ze z samego gazu tez ruzy chociarz na tyle by zalac ja benzynka i LPG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łazik Opublikowano 30 Stycznia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2006 Nie wiem na ile to mozliwe ale kiedys z nienacka przstala mi palic i nic nie bylo w stanie jej ruszyc dopiero gdy zalalem benzyny zagadala a myslalem ze z samego gazu tez ruzy chociarz na tyle by zalac ja benzynka i LPG przy niskiej temperaturze gdy pali się auto na samym gazie nieraz lubi ''złapać''parownik ze względu na zimny płyn który go nie ogrzewa.mogło tak być u ciebie,chodż przeważnie w takiej sytuacji zamarza też elektrozawór i nie puszcza paliwa i nie można odpalić ani na gazie ani na bajurze :wink: .pozdro bmw_beer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
REKIN-E28 Opublikowano 4 Lutego 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2006 laz--e30 masz racje i wiem o tym wtedy bylo lato i temperatura na tyle plusowa ze nietrzeba bylo tego problemu bym sie spocil mimo wszystko tez sprawdzilem czy mi nie zaszronilo parownika ale nic . Gdzies sie pytalem o ten objaw i podobno nie kazda instalacja pali z LPG i zalerzy to tez od jakiegos przekaznika zapomnialem wnikac dalej w ta sprawe bo mialem dostac jakis wykaz tych przekaznikow. Nie wiem czy tego z przekaznikami nie wlozyc miedzy bajki ale brzmialo mozliwie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łazik Opublikowano 5 Lutego 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2006 laz--e30 masz racje i wiem o tym wtedy bylo lato i temperatura na tyle plusowa ze nietrzeba bylo tego problemu bym sie spocil mimo wszystko tez sprawdzilem czy mi nie zaszronilo parownika ale nic . Gdzies sie pytalem o ten objaw i podobno nie kazda instalacja pali z LPG i zalerzy to tez od jakiegos przekaznika zapomnialem wnikac dalej w ta sprawe bo mialem dostac jakis wykaz tych przekaznikow. Nie wiem czy tego z przekaznikami nie wlozyc miedzy bajki ale brzmialo mozliwie. :mrgreen: nie przejmuj sie rekin mój też na gazie ciężko pali nawet w lecie także z rana palę na benzynie,zaraz na gaz i jest ok. bmw_beer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
REKIN-E28 Opublikowano 5 Lutego 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2006 Cholera wie o co z tym gazem chodzi popki co stoji w garazu i nie jezdze ale kupie z 20 l benzynki i zrobie chwile prawdy czy na benzynce chodzi bo niedawno jezcze chodzila bmw_beer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michu Opublikowano 5 Lutego 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2006 Jesli chodzi o wycieki wachy , to lepiej wymienić przewody < 2m > niż zostać kometą :mrgreen: :mrgreen: Najbardziej dostają przy pompce < u mnie pod progiem> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boeing732 Opublikowano 5 Lutego 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2006 laz--e30 masz racje i wiem o tym wtedy bylo lato i temperatura na tyle plusowa ze nietrzeba bylo tego problemu bym sie spocil mimo wszystko tez sprawdzilem czy mi nie zaszronilo parownika ale nic . Gdzies sie pytalem o ten objaw i podobno nie kazda instalacja pali z LPG i zalerzy to tez od jakiegos przekaznika zapomnialem wnikac dalej w ta sprawe bo mialem dostac jakis wykaz tych przekaznikow. Nie wiem czy tego z przekaznikami nie wlozyc miedzy bajki ale brzmialo mozliwie. :mrgreen: nie przejmuj sie rekin mój też na gazie ciężko pali nawet w lecie także z rana palę na benzynie,zaraz na gaz i jest ok. bmw_beer A moj kadet w kazde mrozy pali na gazie tylko mu wszczykne do gardła benzynke tak 10ml i pali od pierwszego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łazik Opublikowano 5 Lutego 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2006 no chyba tylko beemki tak mają..takie złe auto kto to kupuje <bmw_1> <bmw_1> bmw_beer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kilerlu Opublikowano 5 Lutego 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2006 Witam. Miałem podobny problem jak KOSA tyle tylko że wymianie przewodu pod kolektorem dalej jedzie wahą. tylko na zimnym silniku i na dodotek zanim nie złapie temperatury strasznie sie dławi. Jak ostro przygazuje to jest ok ale niższe obroty to straszne dławienie. Odkąd zagazowałem problemu nie ma tyle tylko że po odpaleniu na benzynie po 2km przełaczam na gaz. :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.