Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


problemy z zapalaniem w E30


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Mam problem z zapalaniem. Jak stoi przez noc, albo dłuższy czas po jeździ(6-8 godzin) to trzeba go kręcić z 6 razy i dopiero załapie.

Wygląda to tak, że zapali po lekkim dodaniu gazu, a później już gazowanie nie pomaga, poprostu schodzi z obrotów i gaśnie.

Kiedy silnik jest ciepły, albo niedługi czas po jeżdżeniu to pali na dotyk.

Kable WN i świece wymieniłem i poprawa jest, ale w szybkości zapalania, a samo zapalnie dalej do d......

Poradźcie co to może być????

Jedną opcję już mam, ale póki co nic nie chcę sugerować.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapłon był ustawiany przy wymianie silnika, bo w "nowym" kopułka była pęknięta.

Co do drugiej opcji właśnie już mi Michu78 podpowiedział taką opcję i wyczytałem w książce.

Tyle że w książce piszą że gdyby wtrysk wstępny nawalał to miałby problem z zapalaniem tez na ciepłym silniku, ale czujniki towarzyszące, jak najbardziej są wymienione w możliwych usterkach.

No nic, będę walczył, o efektach dam znać

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

raczej nie, wtrysk rozruchowy jest załączany czujnikiem temp. i jak jest ciepły to ten wtrysk nie pracuje, i jest jeszcze włącznik czasowy, który może jest walnięty i przy starcie owczem wtrysk podaje paliwo alle jest za wczesnie rozłączany przez włącznik czasowy,

chyba jakoś tak to pracuje ale mechanik ze mnie żaden :evil:

a palec rozdzielacza też wymieniłeś ma się rozumieć ( jak nie to koszt lekko ponad 20 zeta )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze to nie sterownik nie wiem , ja w domu mam 4 sterowniki motronic

od 325i

od 320i

od 320i

i ten co mialem w kombiaku

Zalozylem po kolei najpierw od 320 nr 1

pozniej od 320i nr2

a na koncu od 325i

Ale nie musi byc tak i u Ciebie , moze byc wlasnie czujnik temp ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej!

Właśnie powróciłem z domu (400km w jedną stronę), autko śmiga pięknie i utwierdziło mnie już zupełnie w tym że problem jest na zimnym silniku i wygląda to na problem z ssaniem.

Układ ssania-myślę że tylko wtrysk wstępny przełożyli mi magicy ze starego silnika, więc myślę że powinnien być OK,ale dopóki sam nie sprawdzę nie mam pewności.

Dlatego tak myślę sobie nad tym czujnikiem, że za szybko odcina dopływ paliwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...