Gość Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Witam! Mam problem z zapalaniem. Jak stoi przez noc, albo dłuższy czas po jeździ(6-8 godzin) to trzeba go kręcić z 6 razy i dopiero załapie. Wygląda to tak, że zapali po lekkim dodaniu gazu, a później już gazowanie nie pomaga, poprostu schodzi z obrotów i gaśnie. Kiedy silnik jest ciepły, albo niedługi czas po jeżdżeniu to pali na dotyk. Kable WN i świece wymieniłem i poprawa jest, ale w szybkości zapalania, a samo zapalnie dalej do d...... Poradźcie co to może być???? Jedną opcję już mam, ale póki co nic nie chcę sugerować. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2006 jakiego kompa masz - motronic czy jetronic :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2006 LU-Jetronic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2006 czyli taki jak mój, popróbowałbym regulację zapłonu ( ruszając kopułką rozdzielacza ) jakie obroty jałowe masz :?: albo wtryskiwacz rozruchowy lub/i czujniki z nim związane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Zapłon był ustawiany przy wymianie silnika, bo w "nowym" kopułka była pęknięta. Co do drugiej opcji właśnie już mi Michu78 podpowiedział taką opcję i wyczytałem w książce. Tyle że w książce piszą że gdyby wtrysk wstępny nawalał to miałby problem z zapalaniem tez na ciepłym silniku, ale czujniki towarzyszące, jak najbardziej są wymienione w możliwych usterkach. No nic, będę walczył, o efektach dam znać Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2006 raczej nie, wtrysk rozruchowy jest załączany czujnikiem temp. i jak jest ciepły to ten wtrysk nie pracuje, i jest jeszcze włącznik czasowy, który może jest walnięty i przy starcie owczem wtrysk podaje paliwo alle jest za wczesnie rozłączany przez włącznik czasowy, chyba jakoś tak to pracuje ale mechanik ze mnie żaden :evil: a palec rozdzielacza też wymieniłeś ma się rozumieć ( jak nie to koszt lekko ponad 20 zeta ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skasuj Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Mialem takie same problemy , wymienilem komputer ( motronic ) i wszystko dziala cacy ;D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertczapla Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2006 moim zdaniem czujnik temp odpowiedzialny za dawkę poczatkową przy rozruchu zimnego silnika niestety padł można to sprawdzić zamieniając wtyczki z czujnikiem od zegara na desce <bmw> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michu Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Hello . Podjedż w wolnej chwili , mam sterownik i moduł 8) podmienimy i się zobaczy . 8) To 10 minutek roboty :wink: akurat na bmw_beer [/b] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skasuj Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Moze to nie sterownik nie wiem , ja w domu mam 4 sterowniki motronic od 325i od 320i od 320i i ten co mialem w kombiaku Zalozylem po kolei najpierw od 320 nr 1 pozniej od 320i nr2 a na koncu od 325i Ale nie musi byc tak i u Ciebie , moze byc wlasnie czujnik temp ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Hej! Właśnie powróciłem z domu (400km w jedną stronę), autko śmiga pięknie i utwierdziło mnie już zupełnie w tym że problem jest na zimnym silniku i wygląda to na problem z ssaniem. Układ ssania-myślę że tylko wtrysk wstępny przełożyli mi magicy ze starego silnika, więc myślę że powinnien być OK,ale dopóki sam nie sprawdzę nie mam pewności. Dlatego tak myślę sobie nad tym czujnikiem, że za szybko odcina dopływ paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2006 czyli albo czujnik temp. albo włącznik czasowy , w "sam naprawiam" opisali jak je sprawdzić, nie powineneś mieć z tym problemu :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.