Gość Mordulec

Orszak Weselny dla Kosy & Katarzyłki czyli dla Kosów :)

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Mordulec

Jak juz wiekszosc osób sie zorientowała Kasia i Krzysiek zamierzają sie bez przymysu

zaobrączkowac w sobote 13 wrzesnia 2008 w Kosciele w Dzierżoniowie ... a wiec

zeby nadac temu wydarzeniu troche bardziej unikalnej oprawy z uwagi na to ze oboje

są miłosnikami Beemek należałoby ich jakos podtrzymac na duchu w tych ostatnich

chwilach wolnosci dlatego organizujemy :arrow: Orszak Weselny <bmw> <bmw_1>

A wiec tak zbiorka najpewniej bedzie we wrocławiu mysle ze w okolicach godziny 13:00

poniewaz wypadałoby troche przystroic auta i powiedzmy 13:30 w droge do Łagiewnik

po Pana Młodego (czyt.Kose) troche tam u niego pohałasujemy zeby nastepnie

przetransportowac go do Panny Młodej (czyt.Katarzyłki) tam równiez wypadałoby troche

pohałasowac po czym odtransportowac narzeczeńców juz w komplecie do koscioła

gdzie po podpisaniu cyrografu na całe zycie przewieziemy ich do Domu Weselnego ,po

drodze oczywiscie zmontuje sie jakąs brame bmw_beer <bmw_1>

*pohałasujemy = odcinka (łytytytyt) , natomiast nie robimy obory i zadnego palenia kapcia

no chyba ze KOSA albo KATARZYŁKA kogos o to poproszą :lol:

Jesli ktos ma czas i ochote to prosze o wpisanie sie na liste :

1.Mordulec & Pola

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Gość Mordulec
ja bym sie z checia tam poturlał na ten orszaczek ale nie wiem dokładnie w który miejscu to będzie we Wrocku!?!?! pytanie_bmw

Spotkanie we wrocku pewnie bedzie gdzies na bielanach zeby kazdy bez problemu

trafił , najpewniej koło DECATHLONU <bmw_2>

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

A byłem pewien,że pojedziemy razem,cóż takie życie. W sobote pracujemy z Paulą od 7rano do 17. Poza tym mamy jakieś 2tyś.km do Łagiewnik,więc odpada,ale zrobię hałas Norwegom zaraz po pracy :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
le zrobię hałas Norwegom zaraz po pracy
<bmw_1> :drunk:

ja tez wpadnę ale będę czekał w Łagiewnikach :D

z góry wielkie dzięki, że będziecie mi towarzyszyć w tej "ostatniej drodze" - łytytyty ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

1.Mordulec & Pola

2.Paweł & Karolina

3.Kresek & Madzia

4.Robsajson&Kasia

5.Michu i familia

Też się zjawimy <bmw_3>

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

1.Mordulec & Pola

2.Paweł & Karolina

3.Kresek & Madzia

4.Robsajson&Kasia

5.Michu i familia

6. Rafałs

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

1.Mordulec & Pola

2.Paweł & Karolina

3.Kresek & Madzia

4.Robsajson&Kasia

5.Michu i familia

6. Rafałs

7.crazy team tez sie zamelduje---> Banan&Alaszi :drunk:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

1.Mordulec & Pola

2.Paweł & Karolina

3.Kresek & Madzia

4.Robsajson&Kasia

5.Michu i familia

6. Rafałs

7.crazy team tez sie zamelduje---> Banan&Alaszi :drunk:

8 Piotr & żonka Beatka

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

1.Mordulec & Pola

2.Paweł & Karolina

3.Kresek & Madzia

4.Robsajson&Kasia

5.Michu i familia

6. Rafałs

7.crazy team tez sie zamelduje---> Banan&Alaszi :drunk:

8 Piotr & żonka Beatka

9. mat raczej na pewno :D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

My niestety odpadamy bo mam służbe w niedziele. Pozdrawiam i miłej zabawy. bmw_beer

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

NO coż powiem ze chętnie bym potoważyszył :) Młodym :)

Ale dokładnie 13 wrzesnia także biorę ślub w kościele Św. Doroty o 16:00 Także niestety nie dam rady będe zalatany i wogóle .. teraz nie wiem gdzie mam ręce włożyć .. tyle roboty ...

Natomiast zycze młodej parze aby im sie spełniło to co najlepsze i niech im czas mija w miłości. Niech sie spełna wszytskie marzenia te najwieksze i te najmniejsze :)

:party:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
7.crazy team tez sie zamelduje---> Banan&Alaszi :drunk:

tak jest :mrgreen: potwierdzam

Ale konkretne info zamieszcze w tygodniu bo mam impreze firmową 13 :/

postaram sie zrobić wszystko aby narobić hałasu :mrgreen:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

miałam nas nie dopisywać bo to raczej o czywiste ze bedziemy :D no ale dobra :wink:

1.Mordulec & Pola

2.Paweł & Karolina

3.Kresek & Madzia

4.Robsajson&Kasia

5.Michu i familia

6. Rafałs

7.crazy team tez sie zamelduje---> Banan&Alaszi

8 Piotr & żonka Beatka

9. mat raczej na pewno

10. Madziulka&Krzysiek :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

z przykrością muszę stwierdzić że mnie jednak nie będzie :( całą sobote jestem poza Wrockiem :(

Aktualizuje liste :

1.Mordulec & Pola

2.Paweł & Karolina

3.Kresek & Madzia

4.Robsajson&Kasia

5.Michu i familia

6. Piotr & żonka Beatka

7. mat raczej na pewno

8. Madziulka&Krzysiek

P.S. Magda Tylko sie z Krzyśkiem nie spóźnijcie :P

pzdr i piknej pogody życze w tak ważnym dniu. <bmw_2>

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jutro dam znac bo nie wiem czy znowu w sobote nie bede musial prowadzic turnieju w pracy :/

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

witam !mi tez termin zabardzo nieodpowiada i nie bende mogl sie wybrac,ale zlozcie odemnie parze mlodej szczescia.zdrowia na nowej drodze zycia :party: zycze udanej zabawy i tym ktorzy jada i parze mlodej pozdro :!:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
P.S. Magda Tylko sie z Krzyśkiem nie spóźnijcie

pzdr i piknej pogody życze w tak ważnym dniu.

a czemu bysmy mieli sie spoźnic :?:

My sie nigdy nie spóźniamy :wink:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



  • Przeglądający

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.