lucas81 Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2006 tak jak w temacie prosze o wpisywanie na jakim paliwie jezdzicie swoimi diesel`ami, jak sie sprawuja i co siada. Najlepiej podawajcie jaki silnik, przebieg na danym paliwie i wady stosowanego paliwa :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2006 a muszą być koniecznie dieselki ?? bo ja np. jeżdżę niemal wyłącznie na Heinekenie z niewielką domieszką Żywca ale tylko z pojemnika puszkowanego bmw_beer A moja bumcia gasi niemałe pragnienie na BP i tylko 95-tką i LPG (ponoć znaczenie ma ciśnienie). Przebieg od kupna w czerwcu 172.000 teraz już ponad 180.000 (w dwa miechy) i dziękuję nie narzekam, poza jednym incydentem z zagazowaniem LPG kiedy komp zaliczył zwiechę bmw_beer i przeszedł w tryb czuwania hehehe <bmw_4> No ale skoro chcesz gadać tylko o dieslach to już nic więcej nie mam do dodania ... <bmw_2> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2006 patrzac na podpis tworcy tematu dochodze do wniosku ze chyba malo zalezy mu na jakosci ... bo ta rzadko idzie w parze z cena . a ropka od pana "kazia" z koparki czy lokomotywy niezbyt dobrze sluzy <bmw> na rope i obys sie o tym nie przekonal ... ja osobiscie dieslami nie latam bo raczej ten rodzaj paliwa nadaje sie do traktorow wiec nie udziele ci zadnej rady ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucas81 Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Maniek, przy moich przebiegach to wazna jest tez cena, (jasne ze jakosc jest rownie wazna, ale i na stacjach nie wiadomo co lejemy do baku) i ile autko pali stad zapadla decyzja o zakupie diesel`a sam na poczatku zastanawialem sie i nie bardzo mi pasowalo takie rozwiazanie (wolalem benzyniaka) ale teraz mojego TDSa nie zamienilbym na zadnego innego benzyniaka :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2006 przyznam sie ze patrze sceptycznie na diesle zwlaszcza bmw z tego wzgledu ze nie znam nikogo kto bylby zadowolony po dluzszej eksploatacji .... a zwlaszcza na "okazyjnym" paliwie . tds mojego sasiada niedlugo zostanie naniesiony na mapy topograficzne jako obiekt staly gdyz nie rusza sie z miejsca ... juz chyba kilka lat i nikt nie moze dojsc z nim do ladu . co usunie w nim usterke to psuje sie cos innego i tak caly czas .sam mialem dwa diesle - renault td oraz vw tdi i niech je szlag. pozorna oszczednosc do momentu naprawy ktora zazwyczaj przekraczala zaoszczedzone na paliwie pieniazki . a starutkie bmw na benzynce smiga i smiga <bmw_3> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucas81 Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2006 ja tam nie nazekam, a wydaje mi sie ze to wszystko zalezy z jakich rak sie kupi samochod, czy byl serwisowany, czy wszystko bylo wymieniane na czas, no i wiadomo zeby mial rozsadny przebieg. A z tego co mi wiadomo to BMW ma jedne z lepszych silnikow diesel`a. Ale nie mam zamiaru nikogo przekonywac do tego rodzaju silnikow kazdy kupuje to co uwaza <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yahoo Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Ja preferuję dieselka z BP lub Shell.jak do tej pory nie narzekałem na zły stan paliwa..............pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TDSerek Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Ogolnie ja mam zalatwiane paliwko w dobrej cenie kolo 2,5 za litr..i nie jest to paliwo typu koles spuszcza z koparki tylko dobry uklad gdzie widze co kupuje a nieraz tankuje w takiej cenie poprostu prosto z dystrybutora na orlenie... pozatym od czasu do czasu tankuje sobie ultimate na bp i v-power na shellu i jest git... reszte stacji staram sie unikac...ale narazie przez paliwko nie mialem zadnych problemow...a co do wypowiedzi niektorych to... diesle stoja na takim poziomie juz zaawansowania ze niebawem diesle o takiej pojemnosci i mocy co benzyny beda duzo lepiej jezdzily... przyklad 3.0 benzyna 2 e46 ma 241 km a diesel nowy cos pod 214 km maja podobne przyspieszenia podobne predkosci maksymalne a diesel ma o polowe mniejsze spalanie... wiec tekst ze nadaja sie to maszyn rolniczych ogolnie jest prawda tylko jaka bedzie mina osoby w takiej maszynie rolniczek ktora wyprzedzi twoja beemke zasilanej benzyna pozdrowak ziomus <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2006 tia , temat rzeka i rzecz gustu . mialem diesle i nigdy wiecej nie kupie zreszta nie liczylem na to ze ktorys z uzytkownikow diesla sie ze mna zgodzi . jakos sobie siebie nie wyobrazam scigajacego sie swoim cs-em na zabytkowych tablicach od switeł do swiateł z jakims zafajdanym golfem tdi . widzisz , sa ludzie ktorzy cenia klasyke , wspaniale wykonanie i dusze a sa ludzie ktorzy bujaja sie masówkami chwalac je pod niebiosa za super wyniki w gazetowych testach i rajdach "o kropelce" . a tak nawiasem mowiac e24 nie jest takie ulomne jak co niektorzy mysla i nie wiem czy jakikolwiek dzisiejszy seryjnie produkowany nawet najmocniejszy diesel poradzilby sobie z rowniez seryjnym m6 sprzed 20 czy25 lat .... no tak ale to sie nadaje do tematu diesel czy benzyna a moze gaz a nie jakie paliwo ..... poza tym zaczyna dzielic a nie laczyc a to nie jest dobre . przykre doswiadczenia z dieslem nie ukoja mej antypatji do tego paliwa juz chyba nigdy ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TDSerek Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2006 nie wierzysz to ustaw sie z nowa piatka 535 diesel o mocy 272 koni pozdrowka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2006 535d 0-100 6,6 sek. 272 konie 635csi 0-100 7,1 218 koni m6 e24 6,4 sek 286 koni m5 e28 6,1 sek 286 koni pierwszy z nich naszpikowany elektronika ktora jesli padnie to .... lepiej nie pytac samojezdzacy gadajacy bolid na rope dla uzytkownikow o typowo scislych umyslach mogacych krecic ten potezny motor nawet do 4800 obr\min nad poczynaniami ktorych czuwa wszechwiedzacy i szybki komputer drugi , trzeci i czwarty - najwazniejszy jest łącznik miedzy fotelem a kierownica jednak cyferki nie porazaja zwlaszcza w porownaniu z archaiczna technologia ceny . bmw m6 mimo iz pali 2 razy wiecej w dobrym stanie kosztuje 10x mniej no i podstawowe pytanie ... czy dotrwa wieku w/w "konkurencji" a jeszcze na dodatek stwierdze ze silnik diesla bez turbiny nie istnieje i zupełnie nic soba nie reprezentuje (poza malym spalaniem) pomyslmy co by sie stalo gdyby w taka turbine zaopatrzyc np. niezbyt mlodego m-powera ... albo w dwie tak jak w 535d ? polecam kilka minut mocnych wrazen http://www.vsmotor.no/avi/vsmotor-m5-rudskogen-september.avi i niech zaden nawet najmocniejszy diesel sie nie wychyla . filmik ok.64mb ale warto mmmmmm pycha . a w roli glownej buma w wieku srednim Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boeing732 Opublikowano 5 Sierpnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2006 Ja obecnie na najtańszym, ale jak pujde do pracy od wrzesnia to schela bede lał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARCO Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2006 ja tankuje na orlenie i nie mogę narzekać na ich jakosć. Wiec z czystym sumieniem mogę polecić, napewno nie polecam najtańszego bo może być wątpliwej jakosci, bo sam tak kiedyśzatankowałem i miałem problem;) <bmw> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sakall Opublikowano 3 Września 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Września 2006 TDSerek, jesli mozna napisz mi cos na temat 525tds jak to sie sprawuje i na co trza zwracac uwage , skrzynia automat 94r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TDSerek Opublikowano 4 Września 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Września 2006 hmmmnowy diesel w bmw serii 3 rowniez 3.5 litra i 6.1 do setki..kultura pracy miod malina...pozatym zaznaczyc bym chcial ze mpower jest dla mnie jak auto juz przrobione wiec chip wchodzi w gre...a na chipie ta 3 ma poznizej 6 sekund do setki i to grubooo.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 8 Września 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Września 2006 a ja na orlenie tym drozszym i na schellu i jestem zadowolony moja 318 tds na trasie wroclaw kielce spalila mi srednio 5 litrow na 100km a auto mialem pelne maneli bo na urlop jechalem ale tempomat i jazda pozna noca tez maja duzy wplyw na spalanie :lol: a i jeszcze jedno paliwo za 2,5 tez jest dobre tylko trzeba miec pewniaka tylko ze mojego wywalili z roboty i narazie orlen bo pod domem <bmw_2> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.