Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


e39 błąd czujnika świateł?


michal_87

Rekomendowane odpowiedzi

ha!

chyba teraz zarujesz mam dokladnie to samo.Co jakis czas to sie wyswietla, puknalem w lampe i zaswiecila.Mialem to samo z halogenami i pomimo ze zarowki byly dobre to je wymienilem na nowe i napis zniknal.Chyba zrobie to samo z tylnia.A na diagnozie kompa wyszlo dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po odpaleniu i nacisnieciu hamulca na komputerze wyskakuje bląd, ze jest przepalona zarowka w tylniej prawej lampie, co jest nieprawda bo wszystkie swieca. co może byc przyczyną wyskakujacego bledu?

Komputer wykrywa następujące błędy:

- ta żaróweczka długo już nie poświeci jej stan napięcia jest równy kaputt;

- styki żarówki wymagają przetarcia;

- zły dobór żarówki;

- przepalona;

z przodu mam ksenony i one same sie ustawiaja, tylko ze mi sie wydaje ze cos zablisko swieca

Rada : ustaw lampy ręcznie (kółeczko regulujące na każdej lampie) na stacji diagnostycznej w poziomie "0"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po odpaleniu i nacisnieciu hamulca na komputerze wyskakuje bląd, ze jest przepalona zarowka w tylniej prawej lampie, co jest nieprawda bo wszystkie swieca. co może byc przyczyną wyskakujacego bledu?

BMW 525 tds

E-39 rok 1997

wg mnie to srodkowe swiatlo stop, bo chyba one jest polaczone z prawa lampą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

''Rada : ustaw lampy ręcznie (kółeczko regulujące na każdej lampie) na stacji diagnostycznej w poziomie "0" '' chodzi o te takie pokretla co sa na lampie?? ja myslalem ze to sie odkreca jak zaparuja zeby para zeszla :/ i tam czasami cos krecilem :/ jak jak to nie te to gdzie sa te pokretla?? a jak wlaczam swiatla to one same itak sie poziomuja to widac bo najpierw ida do gory a pozniej opadaja :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

mam E39 z 2001 z ksenonami i też mam wrażenie że jakoś blisko mi świecą. tak jakby były ustawione na prędkość 90km/h. przy predkosciach powyżej 140 robi sie mało przyjemnie. co do tego pokrętła o którym piszecie to wg mnie nic to nie da. to są pokrętła by zmienić zasięg gdy się wjeżdża np do anglii i prawy reflektor ma świecić dalej niż lewy. czylo odwrotnie niż w ruchu prawostronnym.

ale ręki sobie nie dam uciąć że mam rację.

za to długie są zajebiste...

źle gadam :) miało byc oczywiście że w ruchu lewostronnym to lewy reflektor ma dalej świecić... :oops: :oops: :oops: pisałem posta w nocy i zmeczony byłem - sorka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam E39 z 2001 z ksenonami i też mam wrażenie że jakoś blisko mi świecą. tak jakby były ustawione na prędkość 90km/h. przy predkosciach powyżej 140 robi sie mało przyjemnie. co do tego pokrętła o którym piszecie to wg mnie nic to nie da. to są pokrętła by zmienić zasięg gdy się wjeżdża np do anglii i prawy reflektor ma świecić dalej niż lewy. czylo odwrotnie niż w ruchu prawostronnym.

ale ręki sobie nie dam uciąć że mam rację.

za to długie są zajebiste...

dobrze gada, likwiduje rozswiecenia swiatla na rów(prawa strona)stany,japonia a czy anglia to tego niewiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam E39 z 2001 z ksenonami i też mam wrażenie że jakoś blisko mi świecą. tak jakby były ustawione na prędkość 90km/h. przy predkosciach powyżej 140 robi sie mało przyjemnie. co do tego pokrętła o którym piszecie to wg mnie nic to nie da. to są pokrętła by zmienić zasięg gdy się wjeżdża np do anglii i prawy reflektor ma świecić dalej niż lewy. czylo odwrotnie niż w ruchu prawostronnym.

ale ręki sobie nie dam uciąć że mam rację.

za to długie są zajebiste...

Oczywisscie ze dobrze gada bo ja tak mam.

GIZBERN ostatnio wyciagnalem lampy z twojego rocznika zajrzyj na ten link i powiedz co myslisz.http://forum.maxbimmer.pl/topics19/kilka-pytan-dot-e39-vt4237.htm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 lata później...

Michał pomogła wymiana wszystkich żarówek :?:

Mam ten sam problem w e46...elektryk twierdzi, że moduł sterujący... w ASO mówią, że na pewno nie... kontrolka lewej tylnej lampy świeci się, czasem gaśnie... lewa lampa świeci mocniej niż prawa, ale tylko do momentu naciśnięcia hamulca...jednym słowem czary...

Czy ktoś zna rozwiązanie pytanie_bmw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja tez mam problem ze swiatlami :/ z przodu mam ksenony i one same sie ustawiaja, tylko ze mi sie wydaje ze cos zablisko swieca :/ no max 5m przed autem. Tak sie same kieruja i nic nieda sie zrobic :/ w nocy to jest ****** :/ niewiecie czy da sie to jakos samemu zrobic??

Nie wiem jak dokładnie jest w E39... W E46 są dwa czujniki położenia świateł (czy też obciążenia samochodu). Pierwszy znajduje się na przednim prawym, drugi na tylnym prawym wahaczu. Zdażyło mi się raz, że ramie przedniego czujnika przeskoczyło w odwrotną pozycję (poprawne położenie wygląda mniej więcej tak "_/") i ksenony swieciły w ziemie. Drobnostka i wystarczyło przestawić.

Nie wiem czy to załatwi problem ale warto sprawdzić. Może problem leży właśnie w tych czujnikach.

[ Dodano: 28 Kwiecień 09, 21:40 ]

Michał pomogła wymiana wszystkich żarówek :?:

Mam ten sam problem w e46...elektryk twierdzi, że moduł sterujący... w ASO mówią, że na pewno nie... kontrolka lewej tylnej lampy świeci się, czasem gaśnie... lewa lampa świeci mocniej niż prawa, ale tylko do momentu naciśnięcia hamulca...jednym słowem czary...

Czy ktoś zna rozwiązanie pytanie_bmw

Moim skromnym zdaniem kolego, może być kilka możliwości. Najłatwiej sprawdzić tą usterkę mierząc napięcie jakie dopływa do miejsca, w którym wpięta jest żarówka. Jeśli jest ono niższe niż na aku to stawiałbym na złe połącznie. Mówiąc złe mam na myśli zaśniedziałe styki, zawilgocony przewód, zaroszoną kostkę albo coś w tym stylu. Ja od tego bym zaczął... Powodzenia <bmw_1>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po odpaleniu i nacisnieciu hamulca na komputerze wyskakuje bląd, ze jest przepalona zarowka w tylniej prawej lampie, co jest nieprawda bo wszystkie swieca. co może byc przyczyną wyskakujacego bledu?

witam ja wiem tylko jedno ze to jest porabane z tym swieceniem o zarowkach w e39 ja mialem to samo i wiem ze jak sie tam niezalozy zarowek o odpowiednim napieciu to zaraz wyswietla ze spalona a ona swieci tak naprawde dopiero jak kupilem o odpowiedniej mocy zarowki to przestalo ja z tylu mam lampy LED i tam do stopow ida takie zarowki wygladajace jak miniatorka jakiejs halogenowej zarowki typu H1 i ciezko to dostac.takze mysle ze poczysc styki i jak masz stara orginalan zarowke to zobacz jakie tam napiecie miala i kup taka sama to powinno przestac pokazywac blad wogule niemcy to przesadzili z tymi pierdolami w e39 wczesniej mialem e34 i niebylo tego bajzlu happy_bmw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...