michal_87 Opublikowano 9 Stycznia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 Po odpaleniu i nacisnieciu hamulca na komputerze wyskakuje bląd, ze jest przepalona zarowka w tylniej prawej lampie, co jest nieprawda bo wszystkie swieca. co może byc przyczyną wyskakujacego bledu? BMW 525 tds E-39 rok 1997 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomski Opublikowano 11 Stycznia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2007 ha! chyba teraz zarujesz mam dokladnie to samo.Co jakis czas to sie wyswietla, puknalem w lampe i zaswiecila.Mialem to samo z halogenami i pomimo ze zarowki byly dobre to je wymienilem na nowe i napis zniknal.Chyba zrobie to samo z tylnia.A na diagnozie kompa wyszlo dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MacGywer Opublikowano 12 Stycznia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2007 a ja tez mam problem ze swiatlami z przodu mam ksenony i one same sie ustawiaja, tylko ze mi sie wydaje ze cos zablisko swieca no max 5m przed autem. Tak sie same kieruja i nic nieda sie zrobic w nocy to jest przejebane niewiecie czy da sie to jakos samemu zrobic?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olejus Opublikowano 12 Stycznia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2007 Po odpaleniu i nacisnieciu hamulca na komputerze wyskakuje bląd, ze jest przepalona zarowka w tylniej prawej lampie, co jest nieprawda bo wszystkie swieca. co może byc przyczyną wyskakujacego bledu? Komputer wykrywa następujące błędy: - ta żaróweczka długo już nie poświeci jej stan napięcia jest równy kaputt; - styki żarówki wymagają przetarcia; - zły dobór żarówki; - przepalona; z przodu mam ksenony i one same sie ustawiaja, tylko ze mi sie wydaje ze cos zablisko swieca Rada : ustaw lampy ręcznie (kółeczko regulujące na każdej lampie) na stacji diagnostycznej w poziomie "0" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki730i Opublikowano 12 Stycznia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2007 Po odpaleniu i nacisnieciu hamulca na komputerze wyskakuje bląd, ze jest przepalona zarowka w tylniej prawej lampie, co jest nieprawda bo wszystkie swieca. co może byc przyczyną wyskakujacego bledu?BMW 525 tds E-39 rok 1997 wg mnie to srodkowe swiatlo stop, bo chyba one jest polaczone z prawa lampą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MacGywer Opublikowano 12 Stycznia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2007 ''Rada : ustaw lampy ręcznie (kółeczko regulujące na każdej lampie) na stacji diagnostycznej w poziomie "0" '' chodzi o te takie pokretla co sa na lampie?? ja myslalem ze to sie odkreca jak zaparuja zeby para zeszla i tam czasami cos krecilem jak jak to nie te to gdzie sa te pokretla?? a jak wlaczam swiatla to one same itak sie poziomuja to widac bo najpierw ida do gory a pozniej opadaja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 19 Marca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2007 mam E39 z 2001 z ksenonami i też mam wrażenie że jakoś blisko mi świecą. tak jakby były ustawione na prędkość 90km/h. przy predkosciach powyżej 140 robi sie mało przyjemnie. co do tego pokrętła o którym piszecie to wg mnie nic to nie da. to są pokrętła by zmienić zasięg gdy się wjeżdża np do anglii i prawy reflektor ma świecić dalej niż lewy. czylo odwrotnie niż w ruchu prawostronnym. ale ręki sobie nie dam uciąć że mam rację. za to długie są zajebiste... źle gadam miało byc oczywiście że w ruchu lewostronnym to lewy reflektor ma dalej świecić... :oops: :oops: :oops: pisałem posta w nocy i zmeczony byłem - sorka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki730i Opublikowano 19 Marca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2007 mam E39 z 2001 z ksenonami i też mam wrażenie że jakoś blisko mi świecą. tak jakby były ustawione na prędkość 90km/h. przy predkosciach powyżej 140 robi sie mało przyjemnie. co do tego pokrętła o którym piszecie to wg mnie nic to nie da. to są pokrętła by zmienić zasięg gdy się wjeżdża np do anglii i prawy reflektor ma świecić dalej niż lewy. czylo odwrotnie niż w ruchu prawostronnym.ale ręki sobie nie dam uciąć że mam rację. za to długie są zajebiste... dobrze gada, likwiduje rozswiecenia swiatla na rów(prawa strona)stany,japonia a czy anglia to tego niewiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomski Opublikowano 19 Marca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2007 mam E39 z 2001 z ksenonami i też mam wrażenie że jakoś blisko mi świecą. tak jakby były ustawione na prędkość 90km/h. przy predkosciach powyżej 140 robi sie mało przyjemnie. co do tego pokrętła o którym piszecie to wg mnie nic to nie da. to są pokrętła by zmienić zasięg gdy się wjeżdża np do anglii i prawy reflektor ma świecić dalej niż lewy. czylo odwrotnie niż w ruchu prawostronnym.ale ręki sobie nie dam uciąć że mam rację. za to długie są zajebiste... Oczywisscie ze dobrze gada bo ja tak mam. GIZBERN ostatnio wyciagnalem lampy z twojego rocznika zajrzyj na ten link i powiedz co myslisz.http://forum.maxbimmer.pl/topics19/kilka-pytan-dot-e39-vt4237.htm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 20 Marca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2007 GIZBERN ostatnio wyciagnalem lampy z twojego rocznika zajrzyj na ten link i powiedz co myslisz.http://forum.maxbimmer.pl/topics19/kilka-pytan-dot-e39-vt4237.htm a tak właśnie się zastanawialem kto zajumał mi reflektory :lol: uklon_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BlackHorse Opublikowano 28 Marca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2007 jezeli chodzi o poziom swiatel to na prawym wahaczu jest czujnik poziomu ktory reaguje na obciazenie samochodu lub na poziom w ktorym aktualnie znajduje sie pojazd. U mnie sie raz zerwal i ksenonki oszalay :cry: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Donner Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Michał pomogła wymiana wszystkich żarówek :?: Mam ten sam problem w e46...elektryk twierdzi, że moduł sterujący... w ASO mówią, że na pewno nie... kontrolka lewej tylnej lampy świeci się, czasem gaśnie... lewa lampa świeci mocniej niż prawa, ale tylko do momentu naciśnięcia hamulca...jednym słowem czary... Czy ktoś zna rozwiązanie pytanie_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
5oul Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2009 a ja tez mam problem ze swiatlami z przodu mam ksenony i one same sie ustawiaja, tylko ze mi sie wydaje ze cos zablisko swieca no max 5m przed autem. Tak sie same kieruja i nic nieda sie zrobic w nocy to jest ****** niewiecie czy da sie to jakos samemu zrobic?? Nie wiem jak dokładnie jest w E39... W E46 są dwa czujniki położenia świateł (czy też obciążenia samochodu). Pierwszy znajduje się na przednim prawym, drugi na tylnym prawym wahaczu. Zdażyło mi się raz, że ramie przedniego czujnika przeskoczyło w odwrotną pozycję (poprawne położenie wygląda mniej więcej tak "_/") i ksenony swieciły w ziemie. Drobnostka i wystarczyło przestawić. Nie wiem czy to załatwi problem ale warto sprawdzić. Może problem leży właśnie w tych czujnikach. [ Dodano: 28 Kwiecień 09, 21:40 ] Michał pomogła wymiana wszystkich żarówek :?: Mam ten sam problem w e46...elektryk twierdzi, że moduł sterujący... w ASO mówią, że na pewno nie... kontrolka lewej tylnej lampy świeci się, czasem gaśnie... lewa lampa świeci mocniej niż prawa, ale tylko do momentu naciśnięcia hamulca...jednym słowem czary... Czy ktoś zna rozwiązanie pytanie_bmw Moim skromnym zdaniem kolego, może być kilka możliwości. Najłatwiej sprawdzić tą usterkę mierząc napięcie jakie dopływa do miejsca, w którym wpięta jest żarówka. Jeśli jest ono niższe niż na aku to stawiałbym na złe połącznie. Mówiąc złe mam na myśli zaśniedziałe styki, zawilgocony przewód, zaroszoną kostkę albo coś w tym stylu. Ja od tego bym zaczął... Powodzenia <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bawarjan M5 Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Po odpaleniu i nacisnieciu hamulca na komputerze wyskakuje bląd, ze jest przepalona zarowka w tylniej prawej lampie, co jest nieprawda bo wszystkie swieca. co może byc przyczyną wyskakujacego bledu? witam ja wiem tylko jedno ze to jest porabane z tym swieceniem o zarowkach w e39 ja mialem to samo i wiem ze jak sie tam niezalozy zarowek o odpowiednim napieciu to zaraz wyswietla ze spalona a ona swieci tak naprawde dopiero jak kupilem o odpowiedniej mocy zarowki to przestalo ja z tylu mam lampy LED i tam do stopow ida takie zarowki wygladajace jak miniatorka jakiejs halogenowej zarowki typu H1 i ciezko to dostac.takze mysle ze poczysc styki i jak masz stara orginalan zarowke to zobacz jakie tam napiecie miala i kup taka sama to powinno przestac pokazywac blad wogule niemcy to przesadzili z tymi pierdolami w e39 wczesniej mialem e34 i niebylo tego bajzlu happy_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.