Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


PROBLEM E30 M10B18


Rafałs

Rekomendowane odpowiedzi

W czasie jazdy auto szarpało i cos jakby się dławiło.... Doszedłem do wniosku ze przyczyna jest w kablach wys. napięcia i świecach, przy ich wymianie pomyslałem ze dobrze by było wymienić tez kopułkę i palec przerywacza ... co tez uczyniłem :D

Po podłączeniu wszystkiego silnik miał OKROPNĄ :( pracę ... nie wiedziałem co się stało... :?: . Wykręcałem swiece by sprawdzic czy jest iskra i jedna ze świec była czysta jak nowa, pozostałe świece były czarne. Działały wszystkie 4 :)

Zaciekawiła mnie ta "czysta" świeca ... (2 cylinder) doszedłem do wniosku ze nie jest podawane paliwo na ten cylinder.

Po jednym dniu a własciwie nie przespanej nocy wiedziałem juz jak mam sprawdzić wtryskiwacz :D ,po dokonaniu sprawdzenia ku mojemu zaskoczeniu było wszystko ok (prąd dochodził i wtrysk pracował-spr. za pomocą diody i innego wtrysku ) :?: :(

ZAMONTOWAŁEM WSZYSTDO DO SILNIKA MAJĄC NADZIEJE ZE BEDZIE PRACOWAC PRAWIDŁOWO ! :D ALE SIE MYLIŁEM _ NADAL NIE PALI JEDEN CYLINDER (2) POMOCY POMOCY POMOCY :(:(:( uklon_bmw

PODSUMOWUJĄC : SĄ NOWE KABLE WYS.NAPIĘCIA, KOPUŁKA,PALEC I ŚWIECE jest iskra na każdej :D działa tez wtrysk drugiego cylindra :D ale jako całośc NIESTETY NIE :( [/b]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

postaram się to dzisiaj zmierzyć..

[ Dodano: 30 Październik 07, 06:01 ]

kompresja w granicach normy na kazdym gaze kolo 8 (ma być 8.2) myślę ,że może być np zatkany wtryskiwacz. i mimo ,że otwiera się i zamyka nie podaje tyle paliwa co powinien (z tąd też by była sucha świeca, dzisiaj wykręcamy wtrysk i się okaże... <bmw_3>

edit: hmmm zmieniliśmy wtryski ale narazie nie mogę sprawdzić co było nie tak bo zabrakło paliwa;p

[ Dodano: 5 Listopad 07, 14:57 ]

ok juz wszystko działa.. ale szarpanie nie ustępuje po wymianie cewki zapłonowej jest zdecydowanie lepiej, (wymieniono kable, świece, kopułkę, cewkę).(Zdecydowanie poprawiła się dynamika.) co może być przyczyną?? szarpie przy delikatnym dodaniu gazu lub zmianie biegów (na ciepłym silniku). Pomocy bo chcec cieszyc sie jazda autem a nie wkurzac na szarpanie.. <bmw_2>

[ Dodano: 5 Listopad 07, 16:52 ]

myślicie ,że to może być wina złego ustawienia kąta wyprzedzenia zapłonu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...