Faraon Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Witam Wiem że ten post powienien znaleść się w dziale "Sprzedam" ale najpierw mój ziomek chce się dowiedzieć ile jego Beemka jest warta. Zacznę od początku czyli od rocznika tej Betki jest ona z 88 roku a kompletnemu tunigngowi została poddana w 90 roku przez nikogo innego jak samego Ac Schnitzera, to nie jest jakiś tani tuning garażowy tylko profesionalny tuning na wszystko są dokumenty!!! Tuningowi zostało poddane wszystko od zawieszenia poprzez silnik kończąc na karoserii, alu felgi 16-tki z limitowanej serii wyprodukowano ich około 200 kompletów!!! gwintowane-regulowane zawieszenie jest w stanie bardzo dobrym żadnych stuków, to zawieszenie zapewnia sportowe osiągi, prędkośc max to 250km/h elektroniczna blokada :evil:, standardowo silnik miał 2.5 litra tuner rozwiercił go do 2.7 litra, moc po tuningu to ok 220KM <bmw_1> !!! błotniki wykonane są z blachy a nie z jakiejś taniej żywicy czy plastiku, błotniki nie były nigdy klepane ani szpachlowane co jest prawdziwą rzadkością w takim roczniku i w takim samochodzie <bmw_1> , wyposażenie jak na tamte lata to jest full opcja bez skóry czyli posiada: klime, elektr szyby, elektr lusterka, elektr szyber, komputer, central zamek, alarm, wspomaganie jest odłączone przez Ac Schnitzera, przednie lampy Helli dymione nie malowane tanim spray'em, w oryginale ta Beemka była czarna włącznie z felami ale kolega zdecydował się pomalować całą w tzw. kameleonie może nie jest zbytnio widoczny na fotkach ale w rzeczywiscości wygląda super, na drzwiach jest mało widoczny napis Ac Schnitzer. Napiszę więcej jak coś mi się jeszcze przypomni albo jak o coś zapytacie, moge także więcej fotek zapodać jakby ktoś chciał. Nrx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skasuj Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Ja poprosze zdjecia silnika , bo inaczej mnie nie przekonuje ze to ac schnitzer Powiem tak orginal AC Schnitzera z silnikiem 3,5 chodzi po 12 tys Nawet byl link do jakiejs na allegro ... Jakos srednio mi sie widzi ze przerabiali tylko 2,5 na 2,7 na 220 KM Dlatego jestem ciekaw co ma pod maska itd pozdro ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Jesli to prawdziwy AcS to troche stracił na wartosci przez to malowanie w kameleona , ale tez chetnie zobaczyłbym silnik bo foty z zewnatrz niczym nie wskazuja ze to AcS :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enzo Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Jak dla mnie to to nei jest AC Schitzer, juz widac p osamej karoserii, niby posezony na M3. Ale AC robil ale zwykle E30 alb oM3 E30, a ta jest poszerzona (ze tak powiem najtanszym kosztem) bo M3 E30 ma calkiem inny tyl (bagaznik, inna tylnia szybe) a to juz tak latwo nie da sie pzrerobic :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grabek1985 Opublikowano 1 Maja 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2006 To fakt ze ACS nie robilo takiej tamtedy!!! Ale dla picu mozesz umiescic fotki silnika... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skasuj Opublikowano 1 Maja 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2006 Te poszerzenia sa niezle :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Faraon Opublikowano 1 Maja 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2006 sory że dopiero zarzucam fotki silnika S3 o które od dawna Chcieliście zobaczyć Powtarzam na ten tuning są dokumenty że to jest Ac Schnitzer w breif'e też to jest wpisane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skasuj Opublikowano 1 Maja 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2006 Zwykle M20 tu widze z pomalowanym deklem zaworowym :roll: Buda przerabiana wlasnorecznie u blacharza Czesia lub Zdzisia ... Nic mnie nie przekonuje ze to ACS , wybacz jak znajdzie kupca za 5 tys bedzie dobrze Nie jestem tutaj fachowcem , owszem silnik 2,7 ACS robil , lecz seryjnie wsadzal do niego swoj wlasny wydech od poczatku do konca ( czytaj barany a tutaj widze zwykle nedzne kolektory ktore mam ja i kazdy zwyklu urzytkownik BMW E30 ) , nastepnie silnik mial swoj wlasny Dekiel zaworowy wygladajacy o tak : Nastepnie czego by sie tu przyczepic ... Wnetrze nie wiem jakie ma ten twoj kolega , ale widzac silnik domyslam sie ze seryjne a ACS montowal seryjnie dwie wersje wnetrza ( wskazniki ) Zdjecie : I zawsze ale to zawsze rozporka byla montowana :mrgreen: Jak cos to niech mnie ktos poprawi , jestem tylko czlowiekiem a wiec moge popelnic bledy ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IeS Opublikowano 2 Maja 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2006 Podejrzewam, że jest to najzyklejszy pod słońcem niskoobrotowy silnik 2.7 litra, tzw. ETA (325E), produkowana od 85 do 87 roku. 129 KM i bardzo wysoki moment obrotowy. Schemat silnika Nic za co możnaby zapłacić więcej niż 5 tys. zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.