arczieku

[e83] problem skrzyni automat GM

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Otóż mam problem, auto kupiłem od Niemca który sprzedał mi auto z uszkodzoną skrzynią, okazało się że w skrzyni był zapchany filtr oleju.

Olej wymienili ale było za mało bo tylko 3 litry ale auto jeździło.

Teraz auto ma już obsługę skrzyni zrobioną dobrze, nowy filtr i oleju weszło prawie 7 litrów.

Objaw jaki mnie nurtuje to przy jednostajnej jeździe na 5 biegu przy zakresie obrotów 1,5 do 1,8 jest szarpanie i wskazówka od obrotów szaleje.

Żadnych innych zastrzeżeń nie mam, no może czasem przeciągnie na jakimś biegu.

 

W załączniku filmik ruch wskazówki jest niewielki ale czuć szarpanie, najczęściej pod obciążeniem no pod górke.

Czy to pada hydrokinetyka ??

 

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Gdzie regenerować ?? midparts ??


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Zapytaj się w Długołęce o regenerację


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Mówią żeby nie regenerować bo to strata czasu i kasy i kupić nowe, bo regenerowane nie będzie się sprawdzało....


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
15 godzin temu, arczieku napisał:

Mówią żeby nie regenerować bo to strata czasu i kasy i kupić nowe, bo regenerowane nie będzie się sprawdzało....


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Dla pewności zapytaj jeszcze gdzieś, zawsze warto mieć dwie opinie niz jedną.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Odpiął bym skrzynkę rozdzielczą i wtedy sie przejechał ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Odpiął bym skrzynkę rozdzielczą i wtedy sie przejechał


Wyjąć bezpiecznik nr 26 i pojeździć ??


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

najlepiej odpiac silniczek od skrzyneczki ale to trzeba sie dostac pod auto

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
najlepiej odpiac silniczek od skrzyneczki ale to trzeba sie dostac pod auto


Mam kanał to nie problem, w którym miejscu on jest dokładnie, bo jak wymieniałem olej w vtg to nie zauważyłem


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Dzis nagralem nowy filmik, skrzynia zachowuje się tak jakby dwa biegi na raz miała, jakby chciała zredukować z tego 5 biegu ale nie mogła, dopiero przy mocniejszym wciśnięciu gazu redukuje bez problemu.




Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

miałem identyczny problem jak mi zawór lock-up padł w skrzyni w e39 530d, nie dało rady jechać normalnie jednostajną prędkością, 

z przyspieszeniem nie miał problemu tylko utrzymać obroty i jechać jednostajnie, na to bym stawiał, po wymianie jak ręką odjął przy okazji sprzęgło zregenerowałem w Długołęce

 

poszukaj poczytaj sprawdz filmiki - zawór lockup 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



  • Przeglądający

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.