wicha Opublikowano 12 Maja 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2006 Wiem że jeśli będzie walnięta uszczelka pod głowicąto silnik będzie się grzał ale czy są inne objawy? Np wycieki oleju bo mój silnik jest suchutki. Od jakiegoś czasu grzeje mi się silnik i za cholere nie mogę dojść co jest przyczyną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki730i Opublikowano 12 Maja 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2006 jest duzo postow ze grzeje sie silnik wystarczy poczytac, piszą o wszystkim Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemeks77 Opublikowano 13 Maja 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2006 Może ci się termostat przycioł dlatego ci się grzeje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
msauto Opublikowano 16 Maja 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 Jak puści uszczelka głowicy, może być wiele objawów. Nie muszą być żadne wycieki. Wzrost temperatury silnika, puchną węże obiegu do chłodnicy, wyrzuca płyn, czasami przy pierwszym uruchomieniu szatkuje silnikiem. Przy zasilaniu gazem często zapowietrza się parownik i lubi przymarznąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wicha Opublikowano 19 Maja 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2006 Chłodnica jest zimniutka i dolna rura a pozostałe gorące i twarde. Grzałem termostat w garnku i otwiera się Gdy zamontuje z rurami to tak jakby się nie otwierał. Normalnie opadam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domelos Opublikowano 19 Maja 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2006 ja sadze ze jest zapowietrzony uklad albo termostat ci sie zawiesza <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łazik Opublikowano 19 Maja 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2006 Chłodnica jest zimniutka i dolna rura a pozostałe gorące i twarde. Grzałem termostat w garnku i otwiera się Gdy zamontuje z rurami to tak jakby się nie otwierał. Normalnie opadam. termostat się nie otwiera. wyjmij go i pojeżdzij bez niego,wtedy będziesz wiedział napewno :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olejus Opublikowano 22 Maja 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2006 A mniej więcej jaki jest koszt wymiany uszczelki pod głowicą ?? i co warto przy tej okazji jeszcze wymienić ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skasuj Opublikowano 22 Maja 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2006 A mniej więcej jaki jest koszt wymiany uszczelki pod głowicą ?? i co warto przy tej okazji jeszcze wymienić ?? Tego sie nie da tak okreslic jakie koszta ... Wszystko zalezy do auta i jego modelu ... napewno : nowa uszczelka nowe szpilki planowanie glowicy (?) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 13 Czerwca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2006 Wicha muszę Cię lekko zmartwić.Objawy o których piszesz świadczą na 90% o przerwie w uszczelce pod głowicą ale wolałbym się mylić .Sam przez to przeszedłem.Nerwy mi już puszczały bo sprawdziłerm wszystko a ona dalej się grzała.Termostat dla pewności-bez zmian.Na jakiś czas podmieniłem chłodnicę bo po paru kilometrach węże były gorące i twarde-dalej się grzała.Potem wiskoza-nowa i to też nie pomagało.Skończyłem w serwisie z diagnozą wysokiego ciśnienia w układzie chłodzenia i tylkio dwie możliwości-uszczelka pod pokrywką termostatu albo pod głowicą.Obowiązkowo planowanie głowicy,nowe szpilki ,no i oczywiście uszczelka.bez planowania i nowych szzpilek nie ma co zaczynac.uszczelkę wydmucha po 3-4 miesiącach.Planowanie + nowe szpile + nowa uszczelka =około 500-600 PLN nie licząc robocizny.Ja zamknąłem się w 1000 PLN. Kieszeń ucierpiała ale już nie topią mi się buty od włączonego na maxa ogrzewania i nawiewu w słonecznym i zakorkowanym Wrocławiu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
msauto Opublikowano 13 Czerwca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2006 A mniej więcej jaki jest koszt wymiany uszczelki pod głowicą ?? i co warto przy tej okazji jeszcze wymienić ?? Jeśli się decydujesz na wymianę uszczelki pod głowicą należy: Zakupić wszystkie uszczelki (zdemontowane przy rozbieraniu) i simering wałka rozrządu, głowica musi być planowana (koszt ok. 50 zł) . Po planowaniu należy rozebrać (wymontować zawory) w tym przypadku dochodzą uszczelniacze zaworowe (najlepiej kupić ERLING-a), Jeśli jest potrzeba docieramy zawory. Ocena jeszcze popychaczy, które przy okazji można wymienić. Zawsze tak robię, i nie koniecznie wymieniam śruby głowicy a nie miałem przypadku by coś nie grało. Jeśli płyn dostał się do oleju należy go wymienić, gdyż nawet mała ilość płynu może pod wpływem temperatury zakłócać popychacze hydrauliczne. Po złożeniu nagrzać samochód i sprawdzić układ chłodzenia. Nie wiem jakie są ceny w waszych rejonach, u mnie kształtuje się robocizna 200 do 250 zł + 50 planowanie + uszczelki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.